Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 15

Tråd: Problemer med vBet (vBadvanced / blanke sider)

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Default Problemer med vBet (vBadvanced / blanke sider)

Ok,

Im har nogle alvorlige problemer med at installere dette mod.

Im ikke en nybegynder når det kommer til at installere mods, og jeg har skrevet brugerdefinerede mods men dette har brudt noget.

Jeg har fulgt guiden over og læse FAQ, men kan tilsyneladende ikke finde ud af, hvorfor min hjemmeside ikke længere fungerer korrekt.

Jeg har installeret mod på cardshare.tv

Jeg har vBadvanced setup i roden
    . Htaccess i / root omdirigere fra ikke-www til www

Jeg har vBulletin installeret i / forum

Im også kører vbseo & sitemap

Jeg redigerede filerne og. Htaccess som ønsket, stedet så semmed til at virke,

Men jeg gik for at se en tråd, og jeg bare får en blank side.

Jeg har også tjekket bare gå til www og jeg fik en tom side.
    Jeg så sat i den. Htaccess redigeret i / root. Htaccess

denne faste den tomme side, men når du klikker oversætte, det fungerede men tilføjede forum i URL, selv om det ikke ødelægge noget det bare virker lidt mærkeligt?

Jeg så gjort det muligt for flag på forummet, disse vise fine on / forum, men jeg var nødt til at kopiere billederne mappen til min / root og ændre indstillingerne til brugerdefinerede og manuelt tilføje varible for dette for at vise på vbadvanced siden.

Så som du kan se im have et par spørgsmål.
    Jeg har også prøvet at deaktivere plugin for at få stedet arbejder korrekt, men det stadig det samme, så jeg bliver nødt til at gå tilbage og fortryde mine ændringer.

Jeg håber virkelig, at nogen kunne kaste lidt lys på mit spørgsmål som jeg har hørt en masse gode ting om dette mod, og ville virkelig gerne have at bruge den.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

OK,

Efter flere lappeløsninger, jeg har formået at få forsiden (vbadvanced) oversætte, hvis tråde oversætte så de fleste af de problemer er løst.

Men det eneste, men stadig et stort problem.

Standard Sprog fungerer som det skal

Men

Hvis du klikker oversætter på hjemmesiden, og klik derefter på fora, bliver du omdirigeret til startsiden.

Hvis du er på fora indekset og du klikker oversætte, bliver du omdirigeret til startsiden.

Hvis du er på fora indekset og goto en tråd, og klik oversætte, bliver du omdirigeret til startsiden.

Men Hvis du klikker på en tråd fra hjemmesiden (vbadvanced), det vil oversætte.

Dette har til at være et problem med / root. Htaccess indstillinger, men jeg har prøvet at redigere dem, men så er jeg bare en tom hjemmeside.
    Senest redigeret af contemptx; 20-04-1016:57.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Dette er min. Htaccess i / forum

Code:
    # Comment the following line (add '#' at the beginning)
    # to disable mod_rewrite functions.
    # Please note: you still need to disable the hack in
    # the vBSEO control panel to stop url rewrites.
    RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
    # enabled (remove '#' at the beginning to activate)
    # Please note: when enabled, you must include the path
    # to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)

#RewriteBase /forum/

RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.cardshare\.tv
    RewriteRule (.*) http://www.cardshare.tv/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#RULES for SEO translation links with vBSEO (have to be included before all rules to vbseo.php)
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg glemte at nævne im benytter følgende versioner:

vBet: 3.3.2 (købt i dag)
    vBulletin: 3.8.0
    vbSEO: 3.3.0

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Woo Hoo! - Fixed.

Det kom ned til vBet Indstillinger.

Fjernet: Forum mappen: / forum
    Set: Forum hoveddomænet: CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox

Nu er alle synes at køre fint, vil jeg overvåge mine Sitemaps og se, hvordan tingene går.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Update:

sitemap er vokset med over 1,5 millioner URL'er, vil lade dig vide hvordan det kommer på, når sitemap sin indsendt næste.

Jeg har netop lagt mærke til en bruger udstationering, hvilket virker lidt underligt?

Hej hej! - CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox

han er udstationering på engelsk eller så det ser ud, men dens vise ham udstationering ikke engelsk, og viser det oversætte til engelsk?

Medlem
    Tilmeldings dato
    Apr 2010

fyr Jeg håber du får det regnet ud .. Er personalet ikke reagerer her omkring?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af hotslot View Post
    fyr Jeg håber du får det regnet ud .. Er personalet ikke reagerer her omkring?
    Bemærk venligst, at vores produkt bliver brugt af kunder fra hele verden. Vi kan have store tidsforskelle. Hvis du vil have svar på dit spørgsmål bare åbne en tråd, du ønsker på dette forum. Thanks

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af contemptx View Post
    Woo Hoo! - Fixed.

Det kom ned til vBet Indstillinger.

Fjernet: Forum mappen: / forum
    Set: Forum hoveddomænet: CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox

Nu er alle synes at køre fint, vil jeg overvåge mine Sitemaps og se, hvordan tingene går.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af contemptx View Post
    Jeg har netop lagt mærke til en bruger udstationering, hvilket virker lidt underligt?

Hej hej! - CardSharing Card Sharing Forum Servers CCcam Newcamd GBox Dreambox

han er udstationering på engelsk eller så det ser ud, men dens vise ham udstationering ikke engelsk, og viser det oversætte til engelsk?
    Ja - der er lang BBCode anvendes forkert - blot redigere indlæg og fjern lang BBCode. Sandsynligvis denne happed, fordi brugeren har forkert standardsprog, der i hans User CP.

Bemærk venligst, at vBET har flere muligheder, hvordan man markere besked sprog:
    - Manuelt ved at tilføje lang BBCode
    - Automatisk ved at indstille bruger standardsproget i User CP
    - Automatisk ved automatisk registrering af sprog (du skal tænde for den i Google optioner afsnit)

På de fora, vi bruger den sidste, fordi det forhindrer imod bruger forkerte indstillinger. I denne strategi hver gang, når nye budskab kommer Google bliver bedt om det sprog og vBET automatisk markerer besked sprog (hvis Google er sikker nok - også konfigurerbar).

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •