Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 af 15

Tråd: Problemer med vBet (vBadvanced / blanke sider)

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Hjemmeside Oversætter = OK
    cardshare.tv / TL /

Men / forum viser gerne dette:
    cardshare.tv / TL / forum /

Jeg ville foretrække at vise som:
    cardshare.tv / forum / TL /

Men jeg kan ikke synes at arbejde ud af, hvordan du gør dette uden at bryde noget.

Også når du ser et indlæg den fjernet / forum / totalt.

f.eks cardshare.tv/tl/cccam-exchange-local/27526-lokal-sport-sky-alemanya-lahat-ng-hd-s.html

og dette skaber nogle billeder for ikke at vise korrekt.

Hvis du kunne hjælpe mig med at løse dette ville det være meget værdsat.

Jeg har bemærket, at du sagde noget om modifiying første 2 regler ... Eksempel?

Thanks

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK så - du har forkert konfiguration.

Venligst konfigurere hovedmuligheder korrekt. Set forum mappe, blank domæne (der er skrevet til at bruge det først, da sub-domæner er brugt), fastsætte passende regler for htaccess i forum mappe (du har eksempel her.: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html Hvis du har problemer med at sende din aktuelle. htacces indhold og jeg vil give dig rettet en).

Så dette er begyndelsen - gør forum oversættelser fungerer hensigtsmæssigt. Når dette er OK i det hele linjen, og derefter begynde at integrere andre dele - lignende sider uden for forum, som er støttet af vB: http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html#post54

Eller vbadvanced integration. Her er link til vbadvanced dynamisk: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Bemærk, at ikke alle vbadvanced produkter integration er understøttet lige nu - så vær specifik.

Undlad venligst at den første del, og derefter de andre. Du vil ikke få det til at virke på anden måde. Base: forum oversættelse virker. Så er du klar til at integrere andre dele.

Vi er her for at hjælpe dig Så spørg, giver aktuelle status og så videre. Hvis du har lyst til bedre at nogen gør det for dig - rager køber http://www.vbenterprisetranslator.co...de-service.php og vi gør det for dig. Før du tænker over buing det - du bare brak PRÆCIS alle anvisninger - vi vil gøre netop det samme, hvis du køber opgraderer service, vi vil, bare brak manuel ...

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Jeg har købt en opgradering, og håber at høre fra dig snarest.

Jeg prøvede indstilling / forum og fjerne domæne og prøvede en række andre indstillinger, men det skyldes de tråde, når oversat til at returnere hjemmesiden.

Jeg formoder at det skyldes den / root. Htaccess og / forum. Htaccess

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af contemptx View Post
    Jeg har købt en opgradering, og håber at høre fra dig snarest.

Jeg prøvede indstilling / forum og fjerne domæne og prøvede en række andre indstillinger, men det skyldes de tråde, når oversat til at returnere hjemmesiden.

Jeg formoder at det skyldes den / root. Htaccess og / forum. Htaccess
    Vi fik en opgradering service uden respons med adgang til data - vi sender mail med de resterende. Hvis det er dit venligst svar Vi kan ikke gjort opdatere uden adgang

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Løst Et af de spørgsmål fundet med vBAdvanced CMPs integration - også løst, og løsningen vil indgå i næste udgave - så det vil virke uden ændringer.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •