Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 15 af 15

Tråd: Flere belastning problemer

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Jeg har været byggepladser 10 år, er jeg helt klar 10x belastning er ikke ensbetydende med 10x ressourcer, stop behandler mig som en idiot og skeen fodring mig vrøvl. De kolde kendsgerninger er med dette mod vs de andre gratis mod din last er mega. Og i spidsbelastningsperioder min hjemmeside er nu langsomme og afvisende. Ja, sider oversætte hurtigt off-peak, men til en pris på en langsom server senere på dagen. Jeg har en quad core, raid 15k SAS-server, der er optimeret fint, det køre 0,50 hele dagen lang, før dette med stor trafik. Det er VBET kode, der tilføjer belastning og gør serveren langsom i myldretiden, er det en kendsgerning, er det ikke stigninger i trafikken, har jeg haft den samme trafik og bots før og serveren klaret fint, det er oversættelsen produkt. Periode. Skynd dig op og ordne det, jeg virkelig ikke ønsker at betale en anden £ 300 om måneden for en server opgradering bare for at køre en MOD lol.
    Jeg forstår, at du allerede var bekendt med information om server belastning, som jeg gav dig. Bemærk venligst, at jeg ikke har nogen viden om, hvordan avancerede er hver af tusindvis vores brugere, og hver gang jeg vil give røv fuldstændige oplysninger, da det kan være nyttig. Det betyder ikke betyder, at jeg behandler dig som idiot - det betyder, at jeg bryder mig om at give dig informationer, som kan være nyttige for dig og evaluering af din server tilstand. Venligst vise mig andre gratis MOD, som du taler om, vil jeg gerne gøre nogle sammenligning Også til enhver tid kan du frit vælge bedste løsning for dig.

Jeg har tjekket dit forum igen og igen det ser ud til at reagere meget hurtigt. Giv mig bedst tidsramme at kunne observatør, hvad du skriver om din langsomme reaktioner på spidsbelastningen.

Hvis du vil tjekke, hvordan din trafik ændret på grund af vBET - du generere nogle rapport, som vil vise dig alle de trafik til oversatte sider - dette er hvad du har tjent takket være vBET.

De har helt ret i, at oversættelserne har behov for yderligere ressourcer - der er ingen anden vej, og du vil aldrig finde produkt, der vil oversætte dit websted uden for enhver pris. Som jeg allerede nævnt mest tid kræver vente på Google-oversættelse, når det ikke er cachet, og i løbet af denne tid dit tråde, er nødt til at vente på svar hvad har størst indflydelse på server belastning. Du kan indstille større cache tid til at leve - så ofte kræves oversættelser vil allerede være i cache. Men for ikke at cached oversættelser noget produkt bliver nødt til at vente på oversættelsen. Der er ingen anden måde.

Bemærk, der tænker nødt til at blive brudt for at kunne ordne det.

Som jeg allerede har skrevet dig, vi hele tiden forbedrer vBET ydeevne. Og jeg allerede skrev, at vi har klar til performance forbedringer, som nu er på beta fase i vBET4.x. I dag vil vi frigive nye vBET4.x version med ekstra ydeevne. Og når bugs for dem (hvis nogen) vil blive rettet, vil vi flytte disse forbedringer vBET3.x Det er ikke nødvendigt at skubbe.

Også Ingen tvinger dig til betalt en anden £ 300 om måneden for en server - du vil lave dine egne beslutninger, og du har masser af muligheder her. Herunder faldende antal understøttede sprog, eller endda skifte til andre produkter, som du nævnte er meget bedre. Vi forstår, at løsninger, som du bruger, skal passe til dine behov og muligheder. Vi er glade for at give vores kunder bedre og bedre produkt. Og vi er opmærksomme på, at i situation, hvor anmodningen skal vente på svar udgør en anden server, som din server belastning vil være større ligegyldigt hvilke løsninger vi vil bruge. Vi vil være glad, hvis du bor med vores produkt og konfigurere det til at passe yo dine muligheder. Og vi vil gerne give dig en hånd med i dette område

Bemærk, at vi bare gav nye løsning til at integrere med Sitemap Generator. Hvis du er integreret - se nye integration vejledning her: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Det dramatisk øger hastigheden af sitemap generation (på vores forum over 12 gange).

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det er klart som dagen til mig, dette mod er blevet frigivet uden ordentlig afprøvning, og klart ejeren ikke er interesseret i at løse problemer.

Fail.

Om spørgsmålet. Jeg er ked af. Jeg har fejlagtigt antaget, at give dig i første reaktion denne information, var jeg klart, at vi tager fat på problemet:
    Quote Oprindeligt indsendt af vBET View Post
    Bemærk, at vi allerede har planlagt understøttelse af andre cache-systemer, og vores oversættelsesalgoritmer optimeres øjeblikkeligt. Dvs. vi har lige opdaget, hvor drastisk reducerer PHP-ydeevnen, når vi arbejder på store strenge, og vi ændrede vores algoritme. Det er allerede udgivet i vBET 4.2.0 med yderligere konfigurationsmuligheder. Og vi vil flytte alle forbedringer også til vBET 3.som stadig understøttes

...

Vores udformning er :vi har meget at ændre. Og det er derfor, vi eksperimenterer, ændrer algoritmer, profilerer og bruger meget tid på at lede efter løsninger, der kræver færre ressourcer. Stadig ved vi ingen mod, som kunne være nogen konkurrence til vBET og der er nogle andre oversættelse mods. Vi lavede mange algoritmeændringer, som vi måtte smide væk, fordi de ikke hjalp, under denne proces opdagede vi også mange forbedringer. Du kan få dit indtryk baseret på dine serverproblemer, men overvej venligst Har du nogen bedre løsning? Hvad kunne du give et hint om, at måske vBET er ikke forkert løsning, da der arbejder på tusindvis af fora, måske du bare forsøger at sætte 20 liter vand i 10 liter spand. Stadig-vi har meget at ændre og stor TODO liste i optimering sektion (om 70% at eksperimentere vil det hjælpe eller ej) Og du er 100% rigtige - vi kan gøre det bedre, vil vi og vi gør det hele tiden Bare vent til vi flytte alle forbedringer, som vi gjorde under vBET4.x implementering

Hvis jeg kan give dig nogle hints - tjek, hvordan du kan optimere din: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Især overveje at deaktivere nogle sprog og blokering irrelevante sider af robots.txt
    Senest redigeret af vBET; 19-03-1003:02.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Michael, du er forkert, er denne belastning ikke er forårsaget af en stigning i trafikken, er det forårsaget ved at læse og skrive oversættelser til MySQL.

Hvis vBulletin team kan læse og skrive til mysql med lav belastning Hvorfor kan du?

Dårlig kode, min ven.
    Du blev allerede bemærket, at vi har planlagt støtte af cache-systemer (fil og eksisterende motorer). Du bør overveje hvad er dine intentioner i denne diskussion, og gør det går i den rigtige retning for at forbedre tour server staten - hvis det stadig er det punkt.

Dit spørgsmål forudsætter, at lasten er forårsaget af kommunikation med MySQL. Kan du venligst give os kilden til denne diagnosticere? Vi vil gerne undersøge det

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Mar 2010

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af sarangan View Post
    Hvilken version, du har brugt? Husk at opdatere til nyeste version - har vi gjort store ydeevne. Mange brugere skrev deres tak for det, ser store forskel - især i server varerum

EDITED:
    Jeg har lige tjekket dit forum og vBET arbejder der - Undlad venligst at skrive falske udsagn om vBET tilstand.
    Senest redigeret af vBET; 22-04-1014:58.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •