Importante: Esta páxina está utilizando galletas (cookies). Utilizando este sitio web sen apagar galletas en navegador, significa que estás de acordo para utilizalo.
Comprar! Características Descargas

Gañar coa xente!

Se gostaríache arrancar gañando diñeiro con vBET une a Afiliar Programa.
Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12
Resultados 11 para 15 de 15

Thread: Máis problemas de carga

Michał Podbielski (vBET Funcionarios) vBET's Avatar
    Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por Snake View Post
    Teño está a construír sitios de 10 anos, teño plena conciencia de carga 10x non significa recursos 10x, deixe de me trate como un idiota e coller alimentándose me de lixo. Os feitos son fríos con este mod vs o mod outras liberar a súa carga é mega. E nos horarios de pico meu sitio agora é lento e sen resposta. Si, traducir páxinas rápido off-Peak, pero a un custo dun servidor lento ao final do día. Eu teño un quad core, raid 15k SAS servidor, que é optimizada moi ben, el executar 0,50 durante todo o día antes que con gran tráfico. É o código VBET que engade carga e fai que o servidor lento en horarios de pico, é un feito, non é aumento do tráfico, eu tiven o mesmo tráfico e bots antes eo servidor lidou moi ben, é o produto de tradución. Período. Apresuraron-se e resolve-lo, realmente non quere pagar máis 300 quilos por mes para unha actualización do servidor para rodar un MOD lol.
    Eu entendo que xa estaba familiarizado con información sobre a carga do servidor que che dei. Ten en conta que eu non teño coñecemento sobre no; avanzada é cada un dos milleiros dos nosos usuarios e cada vez que vou dar información ass completa, xa que pode ser útil. Non significa que eu estou te tratando como idiota - isto significa que me preocupa o que lle dá informacións que poden ser útiles para ti e avaliación da súa condición de servidor. Por favor, me apunte o mod outras libres que está falando terei pracer en facer algunha comparación Tamén calquera momento vostede é libre para escoller a mellor solución para vostede.

Eu comproba o foro de novo e de novo parece responder moi rápido. Por favor, me dea estrutura mellor momento para poder observar o que está escribindo sobre as súas respostas lento no hora punta.

Se quere comprobar como o seu tráfico alterado debido a vBET - por favor, xerar algún informe que debería amosar-lle todo o tráfico para páxinas traducidas - é o que gañou grazas á vBET.

Está absolutamente seguro que as traducións necesita recursos adicionais - non hai outro camiño e nunca vai atopar o produto que pode traducir a súa web sen ningún custo. Como eu xa mencionei máis tempo require á espera de tradución de Google cando non está en cache, e durante este tempo a súa temas teñen que agardar unha resposta que teñen maior impacto na carga do servidor. É posible axustar o tempo de caché maior para vivir - entón traducións moitas veces necesaria xa está na caché. Pero para non traducións caché calquera produto vai ter que esperar para a tradución. Non hai outra maneira.

Teña en conta que pensa que ten que ser dobres para ser capaz de reparalos lo.

Como eu xa escribín para ti, estamos constantemente a mellorar o desempeño vBET. E eu xa escribín para ti, que temos melloras de rendemento que está preparado agora en fase beta en vBET4.x. Hoxe imos lanzar a versión vBET4.x novo con melloras de rendemento adicional. E cando os bugs para quen (se) serán corrixidos, imos mover esas melloras vBET3.x Non é necesario para empurrar.

Tamén ninguén o obriga a pagar máis 300 quilos por mes para un servidor - está facendo as súas propias decisións e ten moitas opcións aquí. Ata diminuíndo o número de linguas admitidas, ou mesmo o cambio a outro produto que mencionar é moito mellor. Entendemos completamente que as solucións que está a usar debe caber ás súas necesidades e posibilidades. Temos o pracer de dar aos nosos clientes produtos cada vez mellores. E somos conscientes de que en situacións en que petición debe agardar formulario de resposta doutro servidor a carga do servidor será maior, non importa que as solucións que imos usar. Teremos o pracer se queda co noso produto e configuralo para caber yo súas posibilidades. E teremos o pracer de lle dar unha man nesta área

Teña en conta que só deu nova solución para integrar co Sitemap Generator. Se está integrada - por favor, consulte as instrucións de integración de novo aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Ela aumenta dramaticamente a velocidade de xeración de sitemap (no noso foro con máis de 12 veces).

Rexistrado
    Outubro 2009

Claro como o día para min ese mod foi liberada sen probas apropiados, e claramente o propietario non está interesado en abordar as cuestións.

Fallar.
    Se tes dúbidas sobre adecuado probando propoño para comprobar historia de vBET - foi probado por centos de foros reais antes de que avanzou a versión paga

Sobre o tratamento da cuestión. Sinto moito. Eu supuxo erradamente que o que lle dá a primeira resposta esta información, estaba claro que estamos a tratar o tema:
    Quote Enviado Orixinariamente por vBET View Post
    Compracer nota que habemos xa planeou apoiar doutro cache os sistemas e os nosos algoritmos de tradución son instantly optimizou. P.ex. nós só descuberto can drasticamente decrece rendemento de PHP cando traballando nas cordas grandes e nós modificaron o noso algoritmo. É xa liberado en vBET 4.2.0 con opcións de configuración adicional. E moveremos todas as melloras tamén a vBET 3.x Que é aínda apoiou

...

O noso devise é: "temos parcela para mudar". E que é por que somos experimenting, mudando algoritmos, profiling e gastar parcela do tempo que busca solucións que requirirán menos recursos. Aínda sabemos ningún mod que poderían ser calquera competición a vBET e hai algúns outra tradución mods. Fixemos parcela de cambios de algoritmo que tivemos que trow fóra porque non axudaron, durante este proceso nós tamén descuberto moitas melloras. Podes ter a vosa impresión que basea no voso server asuntos, mais compracer considera tes calquera solución mellor? Que podería dás unha pista que quizais vBET non é solución incorrecta xa que está traballando en miles de foros, quizais só estás tentando para pór 20 litros de auga a 10 balde de litros. Aínda - temos parcela para mudar e lista de TODO grande en optimization sección (sobre 70% a experimento axuda ou non) E está 100% seguro - podemos facelo mellor, imos e estamos facendo iso o tempo Só ten que agardar a que mover todas as melloras que fixemos durante a implementación vBET4.x

Se eu podo darlle algúns consellos - por favor, comprobe como pode optimizar vBET: http://www.vbenterprisetranslator.co...rformance.html
    Especialmente considerar a desactivación dalgunhas linguas e bloqueando páxinas spam polo robots.txt
    Sinto plenamente responsábel para este malentendido. Unha vez máis moi triste. Compracer dicirnos, o cal xeito temos que dicirte que estamos mellorando vBET todo o tempo, e como podemos asegurarte outra vez que vBET3.x Terá outras melloras de rendemento, para facerte aclara que estamos dirixindo o asunto? Sempre con moito gusto melloramos o noso xeito de comunicación con cliente
    Último editado por vBET; 19-03-10 en 03:02.

Rexistrado
    Outubro 2009

Michael, está mal, esa carga non é causada por un aumento no tráfico, é causada pola lectura e escritura traducións para mysql.

Se o equipo vBulletin pode ler e escribir para mysql con carga baixa por que non pode vostede?

Pobres código do meu amigo.
    Xa notou que planeamos soporte de sistemas de caché (arquivos e motores existentes). Por favor, considere cales son as súas intencións neste fío e que está indo na dirección correcta para mellorar o estado do servidor tour - aínda é o punto.

A súa cuestión asume que a carga é causada pola comunicación co mysql. Podes por favor darnos esta fonte de diagnosticar? Imos estudala la feliz

Membro Junior
    Rexistrado
    Marzo 2010

Tiven o mesmo problema, sever sobrecarga. Finalmente teño VBET de discapacitado desde o meu foro e todo é normais agora.

Rexistrado
    Outubro 2009

Quote Enviado Orixinariamente por sarangan View Post
    Tiven o mesmo problema, sever sobrecarga. Finalmente teño VBET de discapacitado desde o meu foro e todo é normais agora.
    Cal versión usou? Por favor, actualice a última versión - fixemos melloras de rendemento óptimo. Moitos usuarios escribiron as súas grazas a que, vendo gran diferenza - especialmente na área de carga do servidor

Editado:
    Acaba de comprobar o seu foro e vBET está a traballar alí - por favor, non escriba declaracións falsas sobre a condición vBET.
    Último editado por vBET; 22-04-10 en 14:58.

Páxina 2 de 2 FirstPrimeiro 12

Tags para este tema