Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 3 123 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 22

Tråd: Alle oversættelser stoppet arbejde - alle tråde er tom, når der klikkes på et flag

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Exclamation Alle oversættelser stoppet arbejde - alle tråde er tom, når der klikkes på et flag

Jeg foretage ikke ændringer. Jeg er på vBulletin 3.6.8 med vBET3.4.1.

Ændrede Google sin oversættelse API eller noget?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Jeg har netop opgraderet til vBET 3.5.2 nu min oversættelse side er helt tomt. Hvad jeg mangler?

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Ok. Jeg fik dette kører googletest.php. Ligner jeg mig suspenderet af Google

Start oversættelse test for Google API v1
    Test resultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Formodet Terms of Service Misbrug Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 566.118164062

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Min Microsoft API test synes godt. Bør ikke min vBET stadig oversætte med Microsoft API?

Start oversættelse test MS
    Afproevningsresultat:  "Hello"
    Testfejl:
    Forbindelsestid (ms): 492.813964844

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hej,
    Ja kunne det men testen du kan være vildledende, becouse det teste oversættelse kun i ét sekund
    Du kunne Kontroller:
    -har du angivet
    admincp - > vBET - > oversættelse udbydere - > brug Google kun: Nej
    -gjorde du opdatere = overføre igen mappe uploade - én gang - > vbet_translation_options Hvis ingen venligst, gøre det

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Ja jeg gjorde «brug Google kun: Nej «og jeg uploade vbet_translation_options mappe.

Nu hvis jeg klikker på et flag, får jeg følgende fejl:

Fatal fejl: Call to undefined funktion save_settings() i /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php på linje 28

Jeg husker vagt, jeg begyndte at få ovenfor fejl efter jeg lavet nogle ændringer på basis af FAQ henstilling om ydeevne. Føle, at det kan være relateret til hukommelses-cache eller noget
    Senest redigeret af myandy99; 30-10-1119:00. Årsag: yderligere detaljer

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Du Fjern/Rediger eventuelle filer, (andre end for vbseo integration)
    Kan de venligst fortælle mig, hvilke skridt (af FAQ ydeevne tip) blev foretaget?
    Hvis du ikke kan huske den slags venligst PM mig din adgang muligt nærmere enkeltheder jeg vil kontrollere det på din server

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Jeg kan huske problemet opstod efter hukommelses-Cache er ændret fra ingen til noget. Men selvom jeg har ændret cachehukommelsen tilbage til 'Ingen' problemet stadig findes nu

Jeg ikke Fjern/Rediger eventuelle filer, (andre end for vbseo integration)
    Senest redigeret af myandy99; 01-11-1113:22.

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Kodelinje, hvor alvorlig fejl opstår synes at være følgende. Kan jeg få nogle svar?

Code:
    save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Du fejl vises becouse for systemet ikke kan finde funktion save_settings som er vBulletin funktion og bør være i adminfunctions_options.php lige nu ved jeg ikke hvorfor det ikke kan blive fundet, skal du genoverveje overføre alle din filer, eller er du PM mig adgang detaljer, og jeg vil undersøge det.
    Det er næppe muligt denne fejl blev fremprovokeret ved at ændre hukommelsescache værdi

Side 1 af 3 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •