Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast
Resultater 11 til 20 af 22

Tråd: Alle oversættelser stoppet arbejde - alle tråde er tom, når der klikkes på et flag

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Ok. Det forekommer mig dette er sandsynligvis hvorfor: min adminfunctions_options.php har ikke save_settings, fordi jeg på vBulletin 3.6.8. vBulletin 3.8.x ville have det.

vBET arbejdede for mig før, da jeg var på vBET 3.4.1 som ikke anvender save_settings.

Nu, hvor jeg opgraderede til vBET 3.5.2 og jeg kører ind på problemet med save_settings.

Så hvad du mener vi bør gøre?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Opdatere vBulletin til nyeste version (3.8.7) ville løse det

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Min vBulletin er yderst tilpasset og integreret med anden software. Opgradering vBulletin er ikke en mulighed.

Er der nogen anden måde at gøre vBET arbejde for mig?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Ja. Du skal foretaget kodeændringer og ændre kald af save_settings til andre funktion/kode, som vil gemme indstillingen. vBulletin 3.6 understøttes ikke officielt, men vi kan gøre det officielle i næste udgave (findes et hvis kontrol fungerer). Så vil vi kontrollere, hvordan i denne gamle version vBulletin gemmer indstillinger, og vi giver dig tip om kodeændringer. Indtil derefter - bare Deaktiver vBET.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Dette er ikke TESTET løsning. Kontroller det og bekræfte hjælper det. Hvis ja vil vi derefter medtage den i næste udgave. Vi kan ikke teste, fordi vi støtter ikke officielt så gammel version af vBulletin og vi har ikke test forum for dette en.

Quick Fix:
    1. Åbn fil / Includes / vbenterprisetranslator_class_translator.php
    2. Find:
    Code:
    save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));
    3. Erstat med:
    Code:
    if (function_exists('save_settings')) {
    save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));	
    } else {
    global $vbulletin;
    $vbulletin->db->query_write("
    UPDATE " . TABLE_PREFIX . "setting
    SET value = '" . $vbulletin->db->escape_string($availability) . "'
    WHERE varname = '" . $vbulletin->db->escape_string('vbet_provider_availability_'.$provider) . "'
    ");
    build_options();
    }

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

Tak. Med ændringen fejlen er væk, men oversætter det ikke længere. Uanset sprog flag jeg klikker på det stadig viser engelsk

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Det er ikke på grund af ændringen. Det er fordi du nå dine grænser i oversættelse udbydere.
    Læs dette for mere info: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post10876

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Jul 2010

OK, i hvilket tilfælde jeg vil bare vente Google eller Microsoft mirakuløst igen bliver tilgængelige? Eller købe Google Oversæt API 2?

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

din vil automatisk markeret som API er rådighed på hver 10 minutter, og tænd for den, også hvis du er sikker på, at du ikke nå dine grænser - f.e. du har oversat kun én side og ingen andre var på forum du kan skrive til microsoft - mtcont@microsoft.com, måske den vises becouse af Microsoft intern fejl, men sandsynligvis du har bare normaly nået dine grænser
    Også bemærk venligst, at din understøtter Google (betalt) oversættelse API v2 og prøver nye api: Apertium - (Klik for mere info)
    Senest redigeret af r.dziadusz; 07-11-1110:15.

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Har du stadig brug for hjælp med dette problem? Hvis ikke jeg markeres det løses, for alle andre spørgsmål venligst åbne nye tråd

Side 2 af 3 FirstFørste 123 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •