Når du bruger Microsoft oversætte sider få 500 intern serverfejl!
Når du bruger Microsoft oversætte sider få 500 intern serverfejl!
Senest redigeret af Snake; 28-09-11 på 16:56.
Det er presserende. Google blokerede mig i dag.
Jeg kan ikke råd til at betale for v2.
Og når jeg har brug for Microsoft mulighed for det gør ikke arbejde.
Mine sider er alle oversætte blanke med Google v1.
Jeg har brug for dette faste asap tak!
Jeg få 500 intern serverfejl ved oversættelse af sider med mircosoft!
Har Google blokere dig?, Jeg har et tilsvarende problem, at nogle tråd titler mangler og oversatte tekst er tomt, men hvis jeg skifter til forskellige sprog tråden titlen ... osv. vises
Ser ud som de gjorde, men jeg recenly forfrisket hele min db, så Ive gjort en masse flere opkald end normalt.
Dens sandsynligvis en 24-timers blok, men det stadig gør ikke hjælpe Microsoft mulighed doesnt arbejde.
Jeg ser dette MOD døende, MS mulighed er begrænset, og Google er ved at tage den service væk.
Ja, hvis der mangler noget, er du bliver blokeret.
Hmmmm, en 24 timers blok, jeg spekulerer på, om thats tilfældet med mig som de nu forbudte Baidu edderkop har haft omkring 350 på min hjemmeside mod nogens tid (bygget en mod at slippe af med dem), har de blokerer enkelt sprog eller alle oversættelser ?
Der vil være en betalt oversættelsestjeneste, der understøttes i den seneste version af vBET.
Hvis du forbyde edderkopper siderne vil aldrig blive indekseret, besejre det punkt.
LOL, jeg prøvede det betalte jeg brugt 1 millioner tegn i 10 min @ $ 20
Hvis du ønsker at begynde at betale 1000 dollars er for den trafik, så det er en løsning, tror jeg.
Senest redigeret af Snake; 28-09-11 på 17:58.
Re: de edderkopper, jeg forstår det, men Baidu edderkopper bringe lidt trafik, men virkelig lort overalt dine ressourcer, så jeg nu forbud mod de fleste kinesiske og andre nonsens edderkopper:
Baidu
Ichiro Mobil
Soso
Sogou
PSbot
Yandex (russian yahoo)
Yeti
spinn3r
.... Jeg kunne blive ved
Tja, hvis jeg ikke får netop disse oversættelser tilbage Jeg bliver nødt til at gå betalt, men min oversættelse .. osv. allerede tegner sig for næsten 12 millioner URL'er og en masse af mine sider har en masse indhold, så jeg kan se mig dumping støtte til resten af verden på mit fora, hvilket er virkelig en skam. Jeg har bare fjernet mine cacher (gæst og database) og fik 9 GB plads tilbage!
Nå, jeg genopfrisket min cache, som var 6GB, tro mig, med at mange urls du cant råd til v2 API, mange tusinder.
Ad edderkoppens, de sider, kun få oversat en gang, så uanset om Baidu gør det eller en bruger eller google gør ingen forskel.
Så blokering edderkopper, er meningsløst.
Jeg håber, at MS api fungerer, men Ive gjort nogle læsning og dets begrænsede til 50 opkald i minuttet, hvilket jeg meget i tvivl, er nok til at understøtte de fleste fora.
Rejse Fans
Senest redigeret af Snake; 24-10-12 på 20:36.
50 opkald i minuttet? Jeez!, der sandsynligvis betyder, at for de resterende 59,99 sekunder mit forum vil ikke få nogen oversættelser , Hvad er deres regler om caching oversættelserne, kender du?, Ville det ikke være så slemt, hvis vi kan holde de oversættelser, betyder det en opbremsning i trnslations for et par måneder, men eventualy det vil indhente!
Jeg har et lignende problem med oversættelser til engelsk (standard) fungerer ikke. Hvis jeg skifter til v2 det virker for en anden, så på den næste side indlæse det ikke. Noget op med Google Translate.