Har MS mulighed arbejde for dig tavenger5?
Har MS mulighed arbejde for dig tavenger5?
Også samme skete for mig, når jeg aktiverede MS Oversæt. Serveren er ikke at lave en forbindelse og timing ud.
Dens et spild af tid alligevel, MS grænsen er 4m chars en måned.
Når jeg aktiveret v2 google jeg brugte 4m tegn i ca 15 min.
Selv hvis jeg ønskede at betale $ 1000 for 50 tegn (max pr måned) fra Google, id bruge dem i dage.
Dette MOD er død, medmindre VBET kan finde en gratis måde for at fortsætte.
Der er ingen grænse på 50 kcal per minut froms MS, også lige nu, hvis du ikke bruger Google API v1 der er ingen cache tid til at leve grænse.
Om dit problem, bedes du beskrive det, du tænder på Microsoft api, og det ikke virker, skal du sørge for, at du konfigurere vbet korrekt, og hvis du er sikker på om det bedes PM din adgang til din server / adminco, jeg kunne kontrollere det på plads
Jeg foreslår du læser her:
Oversættelse API grænser (AJAX)
4m tegn en måned / 400k en time er ikke nok.
Jeg har forklaret mit problem, som det er tavenger5, der har samme problem.
Når jeg aktivere MS indstilling, jeg få 500 serverfejl, når jeg oversætter en side i browseren.
Jeg behøver ikke at PM min server detaljer, hvis han er spørgsmålet for det skal vise på din test forum.
Uanset, det er en spild af tid, kan dette mod ikke arbejde nu Google går betalt.
Ingen har råd til at betale $ 1000'sa måned, og det frie valg er nødt til at lave grænser.
Det stinker, men denne er død, medmindre du kan finde en løsning, bedre end de nuværende.
Rejse Fans
Senest redigeret af Snake; 24-10-12 på 20:36.
Ja jeg har læst det, og der er helt klart sagt, at der ikke er nogen grænse på 50 kcal p / m, også 500 fejl spørgsmål viste ikke på min test-forum.
Men du prøve denne løsning: finde, hvis er der i dit forum rod denne mappe
vbet_translation_options
Senest redigeret af r.dziadusz; 29-09-11 på 10:53.
4m tegn en måned / 400k en time - er, hvad jeg sagde også.
Jeg beregner en 10.000 tråd forum har omkring 450 millioner tegn.
Så det ville tage 112 måneder via MS eller koste $ 9000 via Google v2.
Du tror det er ok?
****************************-
Jeg har ledt efter mappe. Eksisterer ikke i roden eller / fora /
Senest redigeret af Snake; 29-09-11 på 10:57.
Ja, arbejder vi på, hvordan man løser begrænse problemet, også cachelagrede data vil reducere mængden af oversættelse.
Men, 500 fejl problem, så læs grundigt dette indlæg: Vbet 3,5 Slip
Og være opmærksom, at det er nødvendigt at uploade vbet_translation_options til dit forum rod, MS uden at dette vil ikke fungeret, og der vil være en masse mangler, er oversættelser
Selvfølgelig cachelagrede data vil reducere oversættelser.
MEN en 10.000 tråd forum vil tage 100 + MÅNEDER til fuldt ud at cache.
Det er over 8 år!
LOL.
Som jeg sagde, at vi arbejder på ideer, der kunne hjælpe os med at forbedre vores produkt hver dag, er problemet stadig eksisterende?