Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 1 af 2 12 SidsteLast
Resultater 1 til 10 af 12

Tråd: vBET 4.4.2 Released

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Default vBET 4.4.2 Released

Hi

Så denne udgivelse tilføjer understøttelse til Google Oversæt API v2. På nuværende tidspunkt er det understøtter 3 oversættelse API:
    • Google Oversæt API v1 (fås kun indtil 1 December, 2011)
    • Google Oversæt API v2 (betalt én)
    • Microsoft Oversættelse API (gratis)

Lige nu, hvis du ønsker at bruge betalte Google-API skal du tænde Google Oversæt API v2 manuelt lige nu (Admin CP-> vBET-> Udbydere-> Brug Google API v2. Efter 1 December vil vi fjerne denne mulighed, da der vil være noget valg længere.

Bemærk, at nye standardværdier for gamle parametre har nogen indvirkning på fora under opdatering (du vil have din gamle værdi). Stadig for nye parametre (ligesom hvilke tabeller skal renses) vil du have vores standardværdier, fordi du havde ikke tidligere værdi der.

Så i korte ord: denne udgivelse er parat til at give dig gratis oversættelse og giver mulighed for ved at ændre konfigurationen til at understøtte alle 53 sprog.

Nyt:
    • Support til Google Oversæt API v2
    • Konfiguration for cache rengøring (hvilke sprog skal renses)

Ændringer:
    • Standard vBET konfiguration forberedt til gratis oversættelse

Fejl rettet:

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Feb 2010

Great! Hvis jeg opgradere fra vb3 til vb4 at bruge vbet4 vil mit cache nødt til at begynde igen?
    Senest redigeret af Snake; 01-09-1122:00.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Snake View Post
    Great! Hvis jeg opgradere fra vb3 til vb4 at bruge vbet4 vil mit cache nødt til at begynde igen?
    Nej - cache vil forblive som den er. Lige lavet opdatering - ikke geninstallere (ikke afinstallere og installere igen - i løbet af afinstallere alle cache tabeller er droppet). Bemærk venligst, at vBET3.x også vil støtte Microsoft Translation API og Google Oversæt API v2 - dette er vores vigtigste prioritet lige nu Så du behøver ikke at opdatere hele vBulletin, og alle dine plugins bare for det.

Stadig, hvis du har licens til vBulletin 4.x Jeg synes personligt at det er ganske godt motor og det er værd at opdatere (bare være klar til spørgsmål

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Text automatically translated from: Russian to: Danish
    Translated text
    og hvordan man kan etablere et forum om vBulletin 3.8.7 Prompt ??((( (gratis version)
    Original text

Pensioneret;)
    Tilmeldings dato
    Aug 2011

Hej,
    Læs venligst om vBulletin 3.x herfra vB3 Generelle diskussioner - vBulletin.org Forum, og hvis du vil bede om gratis version af vores produkt vBet vBulletin 3.x, Åbn ny tråd i Gratis Version vBET2.3.x

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Hvor kan jeg få info om de betalte tjeneste ved at google? Hvor meget det vil koste, og hvordan den sættes op gennem dem? Thanks.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Quote Oprindeligt indsendt af Taurus View Post
    Hvor kan jeg få info om de betalte tjeneste ved at google? Hvor meget det vil koste, og hvordan den sættes op gennem dem? Thanks.
    Tag et kig her Betalt version af Google Translate API nu åben for erhvervslivet - Google Translate Blog Det kan træne meget dyrt for fora, er de kommer til at debitere $ 0,05 per 500 ord!

Jeg tog bare en gennemsnitlig tråd af 9 indlæg, Herunder alle de postbit teksten var der 3.456 ord hvilket svarer til 1,76 dollars!, Er så oversættelse kommer til at koste en absolut lykke!

Er gratis API går helt? er der et alternativ som AltaVistas bablefish?
    Senest redigeret af Simon Lloyd; 04-09-1118:28. Årsag: Tilføjet omkostningsberegningen!

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Vær opmærksom på omkostningerne jeg gav ovenfor er bare for en oversættelse.

Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af Simon Lloyd View Post
    Tag et kig her Betalt version af Google Translate API nu åben for erhvervslivet - Google Translate Blog Det kan træne meget dyrt for fora, er de kommer til at debitere $ 0,05 per 500 ord!

Jeg tog bare en gennemsnitlig tråd af 9 indlæg, Herunder alle de postbit teksten var der 3.456 ord hvilket svarer til 1,76 dollars!, Er så oversættelse kommer til at koste en absolut lykke!

Er gratis API går helt? er der et alternativ som AltaVistas bablefish?
    Her er detaljerede prisfastsættelse for Google Oversæt API v2: Prisfastsættelse og Servicevilkår - Google Translate API v2 - Google Code
    Det er $ 20,00 per 1 000 000 tegn. Det er tælle i tegn, som ikke i ord.

Ligeledes er der ingen tidsfrist for caching Google Oversæt API v2 resultater. Så du behøver ikke at betale igen og igen for samme oversættelse. Så dine beregninger glip af en ting - at der efter oversættelsen af 1. tråd, vBET allerede har cached straffe for statisk GUI elementer. Også efter dit resultat, du havde i en tråd 9 indlæg med sammendrag mængde af tegn 17 600 - dette gør gennemsnit næsten 2 000 tegn per post. Dette er ikke almindeligt eksempel. Mange stillinger er mindre end 60 tegn (ligesom dine tidligere indlæg). For eksempel denne meget svar har mindre end 1300 tegn, og det er lang respons som for mange fora. Selvfølgelig er der ingen som helst regel, men jeg tror, at du skræmme dig til døden ved hjælp af kun ét eksempel, som ikke er alt for almindeligt for mange fora.

Anyway - prissætning som prissætning - det er op til Google, hvordan de ønsker at sælge deres tjenester og op til brugerne vil de bruge disse tjenester eller ej.

Som svar på spørgsmålet om gratis alternativ - Ja - vBET4.x støtter allerede helt gratis Microsoft Oversættelse API -det ikke understøtter så mange sprog som Google, men det er stadig 35 sprog. VBET kunder kan så Nyd gratis oversættelse, selv efter Google oversættelse API v1 vil blive lukket. Mindst som lang Microsoft oversættelse API er gratis, men her er vi også parat til at udvikle - gør vBET nu det nemt at tilføje nye oversættelse API.
    Senest redigeret af vBET; 04-09-1119:36.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Michael, tak for det detaljerede svar, jeg forstår hvad du prøver at sige, men desværre er det eksempel jeg gav er meget almindeligt i mit fora, jeg har mange meget meget længere.

Jeg er glad for, at hvis jeg prøver Googles betalt service, og det virker ud for dyrt jeg vil stadig ba stand til at tilbyde oversættelser i min fora

Side 1 af 2 12 SidsteLast

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •