1. Slå på italiensk flag på dit forum (jeg gjorde ikke finde den) - lige nu brugere, der skiftede sprog er ikke i stand til at vende tilbage til originalsproget. Som jeg skrev indholdet af tråde, som jeg var i stand til at se, før jeg så, at jeg er nødt til at registrere var kun en sætning i alle tilfælde. Det er det ikke hvad jeg personligt påtage sig som gennemsnitlige varighed af indhold. Igen dette gør siderne ligner meget, da forskellen mellem korte tråde er kun én sætning - resten er layoutet, som er den samme. Jeg ved ikke, hvordan du er så sikker på, at det har intet at gøre med denne sag. Hvis du ved noget, hvad vi ikke skal du bare dele det, så vi vil være i stand til at hjælpe dig hurtigere. Ved du, hvorfor denne e-mail blev sendt?
2. Jeg ved ikke knude, hvad der er skolens program for børn i dit land, men jeg håber, at det vil være meget nyttigt for dem at vide, at du registrere dig mod efter 3 besøg har intet at gøre med robotter, da de går igennem.
Venligst fokus på problemet. Og giv krævede svar - jeg vidste ikke hvilken MOD bruger du og jeg ikke engang spørge, fordi det ikke er vigtigt for mig - vigtigt var det boot sikker. Hvis du er 100% sikker på at det er sikkert så stor. Bare i tilfælde af at du var i tvivl, kan du se, hvordan Google ser dit forum i Webmasterværktøjer.
Bemærk, at Google støvler ikke angriber nogen steder - Google ikke skader sites. Vi har råd til at bruge cachen i længere fastsatte frist, fordi det er bedre for ydeevnen. Også hvis du føler, at det helt sikkert den eneste grund er antallet af oversættere på din side - er du velkommen til at deaktivere nogle af dem, og aktivere det igen en efter en fra tid til anden. Stadig kan du overveje at din licens er aktiv i 6 måneder, og du fik denne e-mail nu. Det er svært at tro, at for 6 måneder Google ikke har set disse links - faktisk mange af dem, du allerede har indekseret. Så jeg er ikke sikker på, at dette er årsagen til e-mail, som du fik. Selv om det kan du overveje alle oplysninger, som blev givet til dig efter analysere af disse links.
Jeg ved ikke, hvad du mener med effektiv tråde.
Også bemærk venligst, at vi arbejder på dette emne - du fik resultatet af vores analyse. Og Hold venligst med at fortælle, hvad Google mener - fordi det er dig, der mener, at Google finder det ikke korrekt. Vi har masser af fora, som har absolut intet problem med Google og har alle sprog tændt. Og det er ikke sandt, at indholdet ikke er fysisk eksisterer, skal du ikke fortælle, hvad vi kan argumentere fordi noget ... Indholdet eksisterer for alle, der besøger det, og det rent faktisk eksisterer i databasen i original og i cache i oversat form. Dette er ikke verdener lotteriet - det er oversættelse det kunne ikke ske, hvis indhold ikke eksisterer. Og intet er snyd her - læs venligst Google TOS - det er Google, der hævder, at oversættelsen kan caches til max 15 dage. Det er alt OK med Google i tilfælde af automatiske side oversættelser - det er Google, der gjorde denne oversættelse
Heller ingen klient kan fortælle at noget af indholdet, som bliver streamet til ham er fra statisk fil eller ej. Faktisk i denne dage næsten intet er statisk nu. I vBulletin ingen udsigt hakker fra statisk HTML struktur - alt base på data fra databasen (sprog, skabeloner, typografier). Jeg har ingen idé om, hvad er din viden om klient-server-arkitektur med tynde klient, men vær opmærksom på, at indholdet eksisterer, hvis linket svar. At fortælle, at Google finder det snyd, fordi det ikke eksisterer har intet med virkeligheden at gøre.
Også Bemærk, at du kan i hvert øjeblik brug vBET SEO links og have / en / i stedet for language = - denne konfiguration er bare op til dig og vBET understøtter det uden vBSEO.
Om notat, som du gav - som jeg skrev, hvis du føler, du opdagede den virkelige grund af dit problem så har du løsningen. Stadig kan du overveje at dette er nogle generiske svaret uden selv at kontrollere, hvad der sker. Jeg ville ikke regne med det:
1 - du har tilsvarende beløb af links i et halvt år.
2 - Google mail selv fortæller:
"Googlebot unødvendigt kan være gennemgang af en lang række forskellige URL'er, der peger på identisk eller lignende indhold, Eller kravlende dele af dit websted, som ikke er beregnet til at blive gennemgået af Googlebot. "
Så endnu en gang du overveje vores råd og analysere resultatet. Hvis du føler, at det kun er spørgsmålet om antallet af oversættelser, som du tændt - så du kender løsningen.
Har du stadig brug for vores hjælp / rådgive i dette spørgsmål?