Hej,
Hvorfor er der ikke virker for mig?
Forum Egypten: Rejser og Egyptens historie
Men mine feeds arbejder:
Thanks
Hej,
Hvorfor er der ikke virker for mig?
Men mine feeds arbejder:
Thanks
Senest redigeret af pepito69; 15-01-11 på 19:59.
ok jeg vil forsøge at løse det.
Som jeg ser du har en Syntaksfejl - Spørgsmålet er i dit forum beskrivelsen.
Du kan blot teste det - bare redigere dit forum beskrivelse og indsætte tekst uden nogen specifik bogstaver (for eksempel lægge beskrivelse på engelsk) og prøve det.
Jeg testede det på min test-forum med din oprindelige forum beskrivelse (i Spanien), og det er arbejde på mit forum.
Hvis du stadig ikke virker - så send mig ved PM du FTP og admincp detaljer, og jeg vil tjekke det og løse.
Jeg venter på info og stadig forsøger at løse det.
Senest redigeret af kamilkurczak; 19-01-11 på 12:52.
Takket men dette er ikke problemet. Jeg gjorde det.
Jeg så i koden, at når RSS finder en puntuation symbol (ø, å osv.) RSS-stopper. Er det ikke et problem med beskrivelse felt, det er problemet om, hvordan Vbet behandler nogle sprogkoder. Det er ikke et syntaks problem.
Anyway, jeg må lære at have en masse pacience med VBET, fordi afterall, foretrækker jeg bruger det, men aldrig fundet en udvidelse med sådanne problemer.
Jeg har kun brug for at vide, hvorfor rss stopper, når finde nogle symboler, normal symboler på mange sprog.
Thanks
hej,
På min test forum, jeg kan ikke finde dette spørgsmål - jeg lavet en masse tråde og indlæg på spansk med de specifikke bogstaver som i dit eksempel.
Der er et problem i oversættelse - Det kan være forbundet med forkert kodning på dit websted (eller forkert kodning indstillinger). Jeg kan ordne det, men jeg er nødt til at have fuld adgang til dit websted.
Hvis du Fink, at dette er noget problem - løst.
Takket Kamil, en af dette dage vil jeg sende dig en PM