Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Flag sortering

  1. #1
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    77

    Question Flag sortering

    Kunne der være en måde at tillade os at sortere flag i den måde, vi ønsker, de skal vises i adminCP, mener jeg som en mulighed?

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Jeg tror, det er muligt. Hvor det bør indgå - for alle steder, hvor flagene vises (drop-down menu, flag, registrering form)?

  3. #3
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    77

    Default

    Jep, ville overalt være super.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    OK, vil det være

  5. #5
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    77

    Default

    Hvor er denne mulighed i 3.3.1? Dette blev spurgt i november, så jeg gættede det skulle indgå som du sagde.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Hej. Nej det er ikke inkluderet endnu. Beklager - vi lavede 3.3.0 release hurtigere end det var planlagt og 3.3.1 var kun fejlrettelser udgivelse.

    Indtil vi inkludere flag sortering i en officiel udgivelse kan du bruge denne løsning:
    1. Åbn / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php
    2. Find:
    Code:
    $vbet_SupportedTranslations = array ('af'=>'Afrikaans','sq'=>'Albanian','ar'=>'Arabic', 'be'=>'Belarusian','bg'=>'Bulgarian','ca'=>'Catalan','zh-CN'=>'Chinese','hr'=>'Croatian','cs'=>'Czech','da'=>'Danish','nl'=>'Dutch','en'=>'English','et'=>'Estonian','tl'=>'Filipino','fi'=>'Finnish','fr'=>'French','gl'=>'Galician','de'=>'German','el'=>'Greek','iw'=>'Hebrew','hi'=>'Hindi','hu'=>'Hungarian','is'=>'Icelandic','id'=>'Indonesian','ga'=>'Irish','it'=>'Italian','ja'=>'Japanese','ko'=>'Korean','lv'=>'Latvian','lt'=>'Lithuanian','mk'=>'Macedonian','ms'=>'Malay','mt'=>'Maltese','no'=>'Norwegian', 'fa' => 'Persian', 'pl'=>'Polish','pt'=>'Portuguese','ro'=>'Romanian','ru'=>'Russian','sr'=>'Serbian','sk'=>'Slovak','sl'=>'Slovenian','es'=>'Spanish','sw'=>'Swahili','sv'=>'Swedish','zh-TW'=>'Taiwanese','th'=>'Thai','tr'=>'Turkish','uk'=>'Ukrainian','vi'=>'Vietnamese','cy'=>'Welsh','yi'=>'Yiddish');
    3. Skift rækkefølgen af par.

    Endnu engang ked af, at det ikke var medtaget endnu

  7. #7
    Medlem
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    77

    Default

    Åh, jeg ser. OK da. Under alle omstændigheder, tak for den midlertidige løsning.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Jeg spekulerer på, om problemer med ydeevnen - sortering, hver gang er ikke at effektiv. Når vi har skifte til bare ændre det i koden. Jeg forstår, at det ikke er rart at ændre koden, men det er meget bedre for ydeevne, og det lader til, at ikke meget brugere virkelig nødt til at sortere deres flag af Admin CP.

    Jeg ændre sin status igen i "I betragtning". Hvis en anden person skal også have det konfigurerbare giv din stemme her. Hvis det virkelig er nødvendigt, vil vi støtte det. Hvis det ikke er behov for flere brugere, vil vi blive på quick fix løsning. Er det OK for dig Cybershaolin?

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009
    Indlæg
    3,037

    Default

    Intet svar og ingen andre stemmer - så i dette øjeblik denne anmodning er afvist, og understøttes kun som simpel kode modifikation.

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

  • Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •