Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Side 2 af 2 FirstFørste 12
Resultater 11 til 13 af 13

Tråd: Looping

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Killing processen hver 4 minutter er ikke bedste løsning. Det er nogle løsning - din server virker. Men du ved ikke, hvad du er drab. Så din bruger fra tid til anden kan se, at dit forum ikke er til rådighed om de faktisk er hans anmodning blev dræbt (selvfølgelig vil det være tilgængelige umiddelbart lige efter at sende anmodningen igen).
    Som jeg skrev alle anmodninger til forum gå igennem vbenterprisetranslator_seo.php (du har sat det i. Htaccess). Der går anmodninger om at se fora, tråde, album - der går anmodninger om noget. Selv for at tilføje nyt indhold (du kan miste nyt indlæg, hvis du dræber en sådan anmodning, før vBulletin skrive det til databasen).
    Så selv når det løser dine primære server problem det er egentlig ikke et lægemiddel, bare smertestillende. Spørgsmålet virkelig eksisterer. Så vi anbefaler på det kraftigste til at undersøge sagen. Vi gav du først retning. Hvis dette vil blive vist forkert, vi vil støtte dig med at løse dette. Stadig ligesom læger - vi først nødt til at bekræfte / eliminere de fleste potentielle årsag. Dette er ikke diagnosticere - det er bare lægeundersøgelse. En X-ray, der vil give os mulighed for at løse problemet eller fortælle os til at se mere. Håber at nogen fan af Dr. House vil forstå hvad jeg mener

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

lol, tak for, at medicinsk forklaring. Det eneste spørgsmål nu ved at slukke en efter en planlagt opgave, er, at når jeg rent faktisk begynde at gøre det? Fordi det lader til, at CPU-forbruget vokser meget langsomt over som 2 dage. Det er ikke, at den skyder op pludseligt. Så ville det være lettere at afgøre, hvad der planlagt opgave det er.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

OK så - jeg var vildlede af din beskrivelse om at dræbe processer hver 4 minutter ... I dette øjeblik er jeg lidt forvirret. Kan du venligst forklare, hvorfor er du dræbe processer hver 4 minutter, når spørgsmålet vises, hver 2 dage (ved den måde - ville dette punkt endnu mere til nogle planlagte opgave som skyldige).

Giv mig nøjagtig beskrivelse af situationen. Også - er det virkelig sandt, at CPU-forbruget vokser langsomt, eller det er på samme niveau i lang tid, og derefter går op drastisk. Giv detaljerede oplysninger. Ved at give os vildledende oplysninger, som du gør sværere at hjælpe dig.

Stadig skal du gøre testen. Hvis det tager 2 dage at blive vist problemet, så kan du bare slukke alle planlagte opgaver. Genstart din server og vente. Hvis der efter 3 dage ikke noget slemt sker - det betyder, at en af planlagte opgaver er skyldig. Hvis der stadig sker noget andet er årsagen. Så du vil tænde alle opgaver igen og lad os vide, at TI er noget andet. Eller du vil tænde en planlagt opgave hver 3 dage, hvis det er nogle planlagte opgave problem. I sådanne tilfælde din server vil være stabil, før du tænder for den skyldige, og du vil vide, hvilken en det er (resten opgaver kan være tændt dengang) - giv os din feedback.

Hvis det ikke er planlagt opgave problem, du vil vide det i de fleste 3 dage. Hvis det er - du vil vide, hvilken en der er skyldig i længere tid - i så fald skal du begynde at dreje på opgaver fra vBET opgaver for at fjerne eller bekræfte, at det er vBET spørgsmål.

Side 2 af 2 FirstFørste 12

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •