Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Caches og database brug

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Caches og database brug

Hej, se på min database I dag har jeg mærke jeg har mange mange nye borde, der er 3 forskellige typer af vbet cache, normal, mellemlang og kort, hvorfor jeg har 3 forskellige typer af tabeller? har jeg brug for alle disse tabeller?

Jeg bemærker, at det er at tage 1.3gb af plads ******, jeg troede, at cachen er ryddet ganske ofte:
    Brug cache = Ja
    Cache Time To Live (TTL) = 5
    Brug Fuld Fil Cache For gæster (BETA!) = Ingen
    Cache clearing strategi (Database Cache) = Normal
    Cache clearing timelap (Database Cache) = 0
    Stop på udkig efter x fiaskoer (Database Cache) = 15

Alle flag er aktiveret.

Regards,
    Simon

vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) Personale
    Tilmeldings dato
    Maj 2010

Ja, du har brug for denne tabeller. Dette er for at optimere vBET.

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Min cache vokser til over 20 Gb i løbet af en uge (det er min TTL i øjeblikket), og jeg er helt sikker på, at forholdet mellem antallet af hits til misser er ganske stor

Jeg ville have et forslag, men-det ville være rart hvis der var en mulighed for at flytte cachen tabeller til en ekstern database, så det er nemmere at køre en DB backup uden at skulle rydde cachen.

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Vi har allerede en sådan ændring anmodning Jeg kan ikke huske nu, er det i i betragtning stat eller godkendt, Men vi vil arbejde på dette.

Også hvis din server vil være i stand til at have mere cache, anbefaler vi at sætte TTL højere. Det vil fremskynde din oversat side generation, for nu oftere oversatte indhold skal tages fra Google. Vi ved, at cachen kan have stor størrelse - det er normalt, når du har store størrelse forum og nu formere dens indhold 52 gange

Vi har cache spiddet til så mange borde, fordi det virker meget hurtigere dengang, og clearing er sikrere (gør stand til at give serveren lidt tid til at hvile mellem hvert bord). Dette er alt i formål, og vi gik til dette punkt af erfaring med tidligere tilgange. Så nu er moden løsning.

Også hvis du ikke lider af mangel på HD-plads, anbefaler vi at tænde gæst cache. Det vil tage endnu mere plads, men det vil være på HD ikke i databasen og det vil gøre det muligt at svar med det samme for gæster (uden databaseforespørgsler).

Senior Medlem
    Tilmeldings dato
    Nov 2009

Hvordan gæsten cache arbejde? Jeg er i øjeblikket ved hjælp af 3.3.3 med nogle kodeændringer at rette fejl, og ikke har opgraderet af hensyn til stabilitet. Bare nysgerrig! Er hele sider cachet, eller gøre filerne blot indeholder en ordbog over ord og deres oversættelser til den pågældende side?

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Quote Oprindeligt indsendt af moman View Post
    Hvordan gæsten cache arbejde? Jeg er i øjeblikket ved hjælp af 3.3.3 med nogle kodeændringer at rette fejl, og ikke har opgraderet af hensyn til stabilitet. Bare nysgerrig! Er hele sider cachet, eller gøre filerne blot indeholder en ordbog over ord og deres oversættelser til den pågældende side?
    Hele sider i cachen på harddisk og streames til browser som statiske HTML-filer (efter kontrol gør anmodningen er cached).

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •