BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Caches en databasis gebruik

Senior Member

Default Caches en databasis gebruik

Hi, kyk na my databasis Vandag het ek sien ek het baie nuwe tabelle, is daar 3 verskillende soorte vbet kas, normale, medium en kort, hoekom het ek 3 verskillende tipes tafels? het ek nodig om al die tafels?

Ek merk dat dit 1.3gb van die ruimte neem ******, ek geglo het dat die kas is dikwels skoongemaak:
    Gebruik cache = Ja
    Cache tyd om te lewe (TTL) = 5
    Gebruik volle inhoud van die cache vir Gaste (BETA!) = Geen
    Cache skoonmaak van strategie (Databasis die kas) = Normaal
    Cache skoonmaak van timelap (Databasis Cache) = 0
    Hou op soek na die x mislukkings (Databasis Cache) = 15

Alle vlae is aangeskakel.

Groete,
    Simon

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Ja, jy moet hierdie tabelle. Dit is vBET te optimaliseer.

Senior Member

My kas groei oor die 20GB oor die loop van 'n week (wat op die oomblik is my TTL), en ek is redelik seker dat die verhouding van die treffers te mis is baie groot

Ek wil 'n voorstel het, is egter - dit sal lekker wees as daar' n opsie om die kas tafels te skuif na 'n eksterne databasis, so dat dit makliker is om' n DB back-up uit te voer sonder om die kas skoon te maak.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ons het reeds so 'n verandering versoek Ek onthou nie nou is dit in in ag staat of goedgekeur, Maar ons sal op hierdie werk.

Ook as jou bediener in staat sal wees om om meer kas te hê raai ons TTL nog hoër te lê. Dit sal bespoedig jou vertaal bladsy generasie, want nou meer dikwels vertaal inhoud van Google geneem moet word. Ons weet dat die kas kan groot grootte - dit is normaal wanneer jy 'n groot grootte forum en vermenigvuldig die inhoud 52 keer

Ons het die kas spitted so baie tafels, want dit is baie vinniger as werk en die skoonmaak van is veiliger (maak om te gee bediener 'n tyd om te rus tussen elke tafel). Dit is alles in die doel en ons het tot op hierdie punt deur die ervaring met die vorige benaderings. Dus is dit nou is 'n volwasse oplossing.

Ook as jy nie ly met 'n gebrek van die HD-ruimte, raai ons om om te draai op die gas kas. Dit sal selfs meer ruimte in beslag neem, maar dit sal op HD nie in die databasis en dit sal toelaat om te antwoord onmiddellik vir die gaste (sonder databasis navrae).

Senior Member

Hoe werk die gas kas werk? Ek gebruik tans 3.3.3 met 'n paar kode veranderinge foute op te los, en nie ter wille van stabiliteit opgegradeer. Net nuuskierig! Is hele bladsye Cached, of nie die lêers bevat bloot 'n woordeboek van woorde en hul vertalings vir daardie bladsy?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by moman View Post
    Hoe werk die gas kas werk? Ek gebruik tans 3.3.3 met 'n paar kode veranderinge foute op te los, en nie ter wille van stabiliteit opgegradeer. Net nuuskierig! Is hele bladsye Cached, of nie die lêers bevat bloot 'n woordeboek van woorde en hul vertalings vir daardie bladsy?
    Die hele bladsye Cached op die hardeskyf en gestroom leser soos statiese HTML-lêers (na die monitor doen versoek Cached).

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •