Vigtigt: Denne side bruger cookies (cookies). Brug af denne website uden at slukke cookies i browseren, betyder det, at du accepterer for at bruge det.
Køb nu! Egenskaber Downloads

Tjen med os!

Hvis du vil begynde at tjene penge med vBET join til Affiliate Program.
Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Bare bekræfter opgradere

Hybrid Visning

Tidligere Indlæg Previous Post   Next Post Næste Indlæg
    Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Default Bare bekræfter opgradere

Jeg har bare behov for at afklare opgraderingen proceduren på VBet

Im øjeblikket kører VB3.8.1, med vbseo 3.5.2 og vbet 2.3.10
    Jeg vil opgradere til vbet 336 (give eller tage en prik her og der)

Ifølge vejledningen

Dræb omskrive reglerne i htaccess
    Afinstaller 2.3.10

Opdater vbseo filer med redigerede dem (vil forummet stadig fungere, mens det sker)
    Uploade alle vbet filer
    Import produkt og ændre efter behov

Har vi stadig brug for Google API nøgle?

På ethvert tidspunkt i ovenstående opdateringen vil fora ophøre med at arbejde, indtil ændringerne er færdige eller vil det fungere hele vejen igennem opgraderingsprocessen

Hvilken version af htacess omskrive reglerne, bruger vi med VBSEO?

Et andet spørgsmål. Hvis jeg sætte en bruger op som værende spansk standard
    Kan jeg tage RSS-feeds fra de lokale aviser, sende dem gennem den pågældende bruger og have de stillinger, der vises i min standardsprog på fora som engelsk

Ked af at være en smerte med ovenstående, jeg skal bare have tingene klart i mit sind, plus Im lider med mand influenza, som don? T hjælpe hjernen fungerer fuldt ud

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Først skal du afinstallere helt gratis version (inkl. fjernelse. Htaccess regler). Så skal du installere betalt én. Og derefter integrere med vBSEO. Så vBSEO integration ved udgangen.

Google API-nøgle aldrig var obligatorisk, men Google sætter pris på, når du bruger den. Så vi råd til at bruge det. Bemærk, at når du afinstallerer gratis version af alle dine konfiguration vil være væk. Så du kan kopiere-pase din Google API-nøgle til nogle midlertidige fil.

Forummet bør arbejde hele tiden. Selvfølgelig oversat links virker ikke i mellemtiden mellem afinstallere gamle version og komplet installere og integrere ny. Stadig normalsider vil være fint

Regler for betalt version, du finder i vBET pakke. Også i beskrivelsen af parameter at skifte til SEO link kan du finde link til disse regler (du er nødt til at ændre, hvis forum bruger sub-directory, så du bare brak de instruktioner, der).

I dette øjeblik vBET understøtter oversættelse kun udgående RSS kanaler. Vi har allerede funktionen anmodning til også at understøtte oversættelse af indkommende RSS-kanaler, og som jeg husker det er accepteret (stadig ingen udgivelsesdato planlagt for denne ene).

Håber, at influenzaen vil gå væk hurtigt Bare spørg når du vil. Alt er godt beskrevet, og vi vil besvare spørgsmål, når de kom. Så du kan bruge vores gratis online support, eller bare for installation service for $ 30 og overlade jobbet til os

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Cheers for, at Michael.
    Den måde, det læste, var at gøre det VBSEO kodeændringer første eller intet ville arbejde, herunder admincp
    Så uploade og installere vbet
    Så det er en sag for install vbet, så vbseo ændringer forud for at gøre nogen tænde af bits

Tak for den hjælp og sætte mig lige på dette

Michał Podbielski (vBET ansatte) vBET's Avatar
    Tilmeldings dato
    Oktober 2009

Faktisk man er mere sikker

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Uploadede alle filer, lavet vbseo ændringer osv.
    Når jeg aktivere produktet, får jeg ingen tekst vises på fora på alle
    I admin cp, du forsøger at gemme ændringer, skal du indtaste produktets serienummer osv. og intet sparer.
    Du klikker på gemme og få en blank skærm

Jeg har måttet deaktivere produktet på nuværende tidspunkt

Junior Member
    Tilmeldings dato
    Sep 2010

Fundet, at jeg var nødt til at deaktivere produktet, skal du gemme ændringerne. Indstil sprog osv.
    Så igen gøre det muligt for produktet at få alting arbejde
    Alle synes at virke fint nu selv

Tags til dette emne

Udstationering Tilladelser

• Du måske ikke oprette nye tråde
  • Du måske ikke skrive svar
  • Du måske ikke vedhæfte filer
  • Du måske ikke redigere dine indlæg
  •