PDA

View Full Version: Løst Google er at e-maile mig om (404) bløde fejl?!?

mario06
10-09-10, 15:56
I min webmaster hjemmeside Jeg får ca 2 indlæg om måneden fra Google om, at de er at finde (404) bløde fejl mening i enkle ord, at de er at finde to eksemplarer URL'er (vbet translatated URL'er) på grund af den hurtige og voksende indeksering. Hvad skal jeg gøre for at stoppe disse advarsler? Dybest set i min webmasterværktøjer jeg kun har 2 rigtige (404) ikke er grundlægger og 102 ikke grundlægger grund af min robots.txt.

-Cache indstillet til 15 dage
-Guestcache off

basketmen
11-09-10, 11:51
Hvad skal jeg gøre for at stoppe disse advarsler?

Jeg tror, du skal bare 301 omdirigere gamle url (ændret url, der allerede ikke arbejder) til nye url (side url, at arbejdet nu) med htaccess, bare søge rundt i forum, hvor man, som du har brug for rent faktisk

mario06
12-09-10, 09:39
Jeg har kun i alt 2 rigtige 404-fejl, er Google fortæller mig, at jeg har hundredvis af bløde (404) fejl, men når jeg klikker på dem, at de arbejder alligevel det har noget at gøre med den oversatte urls, da de skrev mig tilbage at fortælle mig, at indekseringen vokser alt for hurtigt, men i dubletter ...

Anyway, hvad kan jeg tilføje til mit htcaccess at "skjule" dette fra Google, før de bliver vrede.

basketmen
12-09-10, 10:17
Jeg har kun i alt 2 rigtige 404-fejl, er Google fortæller mig, at jeg har hundredvis af bløde (404) fejl, men når jeg klikker på dem, at de arbejder alligevel det har noget at gøre med den oversatte urls, da de skrev mig tilbage at fortælle mig, at indekseringen vokser alt for hurtigt, men i dubletter ...

Anyway, hvad kan jeg tilføje til mit htcaccess at "skjule" dette fra Google, før de bliver vrede.
hehe jeg tror mit sidste indlæg ovenfor allerede har besvaret det, kan du 301-omdirigering det med htaccess, eller måske er jeg savner forståelse, hvis du kan give eksempel hvad der ligner den gamle url (ændret url, der allerede ikke fungerer, får fejl 404 i dag) til nye url (side url at arbejde nu)

vBET
12-09-10, 14:23
Hej. Giv flere detaljer. Som jeg forstår webmasterværktøjer fortæller dig, at du kun har 2 rigtige 404-fejl, men Google alligevel emails dig om masser af 404 fejl. Men dem, der virkelig virker ... Jeg er lidt forvirret her;)

Vedlæg fulde Google e-mail-indhold, og nogle af disse 404 links.

mario06
15-09-10, 07:40
Jeg kan ikke sende dig den "arbejder" Soft 404 fejl længere links, fordi jeg tømte vBET tabeller, nu er jeg ikke får den bløde 404 fejl mere, jeg får den rigtige 404 Ikke fundet svar. Så på dette punkt vBET er skyld i ulykken her, vil jeg gerne minde om, at Google ikke kan lide Soft Fejl og de vil straffe dig med lavt sideplacering og AdSense, hvis det bliver ved længe nok.

Regards

vBET
15-09-10, 14:56
Beklager, men i dette øjeblik jeg ikke helt forstår, hvad sagen handler om. Beskriv det mere, med andre ord. Du har ikke blødt 404-fejl enymore, bare rette 404 - bedes du give nogle eksempler på sider, som ikke virker. Hvor mange fejl som dem der findes? Du skrev før, at du kun har 2 hårde 404 fejl. Har vi stadig har et problem her?

kamilkurczak
07-10-10, 13:55
intet svar - løst. Hvis ikke - så skriv her og jeg vil åbne denne tråd igen.
Thanks

mario06
13-01-11, 07:00
Var nødt til at dreje på 15 dage maksimale cache til 5 dage til at løse dette problem.

kamilkurczak
13-01-11, 11:06
så nu er det løst, ikke?

mario06
18-01-11, 10:34
Ja jeg løst dette problem, men på min egen og ikke fra støtte.
Du kan lukke dette spørgsmål.
Regards

kamilkurczak
18-01-11, 11:34
ok tak for bekræftelse

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1