View Full Version: Løst Installation problem med vbseo
1. Jeg bruger vbseo 3.2.0, jeg kan ikke finde denne kode inde functions_vbseo_createurl.php fil, som undervisning i readme.html:
$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ ttl);
Jeg har allerede søge i alle de vbseo filer også, men stadig kan ikke finde det
Please hjælp, lad mig vide, hvis du har brug for min ftp og andre detaljer
2. Er der stadig nogen løsning endnu, så vi ikke behøver at slukke "Erstat" META søgeord 'indhold? " for standard sprog som før du bruger vBET? Ligesom hjælp af betinget måske i vbseo filer
Fyrene kan jeg få support her venligst:) har virkelig brug for hjælp her
Jeg har allerede købt vbet mere end 24 timer i går, men stadig kan ikke installere det på grund af ovennævnte problem
Hej.
1. Husk at opdatere dine vBSEO. Du bruger gamle version.
Med din version du kan stadig bruge vBET, men det vil ikke være integreret med vBSEO, så links vil ikke blive oversat. Alle andre vBET funktionaliteter vil fungere fint.
Du kan også se dig selv-kode, som er ansvarlig for i denne gamle vBSEO version for at få tråd titler og erstatte det appropriatelly hvis du ikke vil opdatere vBSEO. Som hint jeg kan fortælle at se, hvor der bruges funktionen vbseo_thread_seotitle. Bemærk venligst, at ældre vBET versioner arbejdede med vBSEO 3.2.x (som jeg husker vores forum blev arbejdet på 3.2.2) og integration proceduren var anderledes, men på dette tidspunkt vil det ikke fungere, så jeg kan ikke give dig gamle integration instruktioner. vBSEO ændret sin kode og også vBET gjorde, så integration også skulle ændres.
Jeg har lige tjekket og i vBSEO 3.2.2 kode kan du finde:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
Så du skal bare for gammel - ikke understøttet version. Husk at opdatere, eller bruge vBET uden links oversættelse (ikke bedst for din SEO), eller find den kode, som bør ændres, og ændre det.
2. I dette øjeblik denne mulighed er nødt til at være slukket. Bemærk venligst, at det ikke vil påvirke din SEO, fordi søgemaskiner simpelthen ignorerer søgeord meta-tag og bruger virkelige sidens indhold til indeksering.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):