Veure la Versió Completa: Resolt Problema amb la instal lació de vBSEO
1. Estic usant vBSEO 3.2.0, no puc trobar el codi dins de l'arxiu functions_vbseo_createurl.php com la instrucció en readme.html:
$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);
i ia buscar a tots els arxius de Matías també, però encara no pot trobar
si us plau ajuda, que em faci saber si necessita les dades del meu ftp i altres
2. Hi ha encara no hi ha solució encara, així que no has de desactivar l'opció "Canvia el contingut de" Meta Keywords "? per l'idioma per defecte, com abans d'usar VBET? Com l'ús de condicionals potser en els arxius de Matías
Nois puc aconseguir suport aquí, si us plau:) realment necessita ajuda aquí
i ja ha comprat VBET més de 24 hores a anar, però encara no puc instal perquè de problema anterior
Hola.
1. Si us plau, actualitzi el seu Matías. Utilitzeu una versió antiga.
Amb la seva versió pot utilitzar VBET, però no s'ha d'integrar amb Matías, de manera que els enllaços no seran traduïts. Totes les funcionalitats de VBET altres no tindran cap problema.
Vostè també pot buscar el codi que s'encarrega en aquesta vella versió de Matías per obtenir títols de fils i reemplaçar-appropriatelly si no voleu actualitzar Matías. Com pista puc dir cap a on s'utilitza la funció vbseo_thread_seotitle. Tingueu en compte que les versions anteriors VBET estava treballant amb Matías 3.2.x (que jo recordi el nostre fòrum estava treballant en 3.2.2) i el procediment d'integració era diferent, però en aquest moment no funcionarà, així que no li pot donar instruccions antigues d'integració. Matías va canviar el seu codi i també ho va fer VBET, de manera que la integració també va haver de ser canviat.
Acabo de comprovar i en vBSEO 3.2.2 codi que pot trobar:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
Així que té massa vell - la versió no és compatible. Si us plau, actualitzi, o l'ús VBET sense necessitat de traducció d'enllaços (millor no per al seu SEO), o trobar el codi que s'ha de canviar i canviar-lo.
2. En aquest moment aquesta opció ha d'estar apagat. Tingueu en compte que no influirà en el seu posicionament, ja que els motors de cerca simplement fa cas omís de l'etiqueta meta keywords i utilitza contingut de la pàgina real de la indexació.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):