PDA

View Full Version: Løst Stort rod!



Taurus
12-08-10, 12:37
Jeg har et stort rod på mit forum efter at have forsøgt at opgradere til 3.3.6

Efter at have uploadet filerne over på min server jeg har denne på toppen af min hjemmeside:

Advarsel: Missing argument 2 for vbet_parse_templates (), kaldes i [sti] / global.php (607): eval () 'd code on line 1708 og defineret i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 432

Værste er jeg ikke engang kan få adgang til min Admin Kontrolpanel. Jeg får dette, når de forsøger at logge ind:

Advarsel: Missing argument 2 for vbet_parse_templates (), kaldes i [sti] / global.php (607): eval () 'd code on line 1708 og defineret i [sti] / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 432

Jeg har brug for hurtig hjælp bedes ******

Taurus
12-08-10, 12:46
Jeg var nødt til at re-uploade alle de 3.3.4 filer for at slippe af med alle fejlene. Oplys venligst!

kamilkurczak
12-08-10, 13:01
Ok, så:


Hvis du ikke importerer produktet fil endnu, bedes du gøre følgende:
1. deaktivere alle plugin-system på globalt plan ved at:
admincp-> vBullletin Options-> Plugin / Hook System og sæt NO
2. Gå til admincp-> Plugins & Products-> Manage Products og deaktiver vBET
3. aktivere dit plugin igen (som i første punkt - sæt JA)
4. importere produkt-fil
5. aktivere vBET af administrere produkter.
Vi har tilføjet en note om import vare-fil i dette indlæg: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/928-vbet-4-2-3-3-3-6-released.html

undskyld for denne ballade.

Taurus
12-08-10, 13:06
Efter at have uploadet filerne til min server kan jeg ikke få adgang til min AVS. Så hvordan kan jeg selv gøre alt det?

kamilkurczak
12-08-10, 13:34
Åh undskyld for det.

at deaktivere plugins ved config.php:

1.Åbn config.php
2. indsæt efter <php denne kode?:

define('DISABLE_HOOKS', true);

Nu er alle plugins er deaktiverede

til enablet bare kommentere denne linje, som:

#define('DISABLE_HOOKS', true);

Taurus
12-08-10, 13:44
Ja, jeg ved hvordan man gør det. Jeg så nu, at i dig Selskabsmeddelelse tråd, du siger først uploade produktet og derefter filerne til serveren. Jeg gjorde det nu, og det synes at være alle gode nu.

Dog bør du virkelig så medtage denne vejledningen i din download for ikke alle læser meddelelser, og måske, ligesom mig, blot downloade og installere normalt.

kamilkurczak
12-08-10, 14:24
tak for bekræftelse.
Nu dette er i insctruction.
undskyld for den ulejlighed

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1