PDA

View Full Version: Løst Titel oversættelse forkortet i vBadvanced (seneste emner)



mario06
25-06-10, 19:01
Dette er den seneste emner i vbadvanced var stillingen skrevet helt på fransk og oversat til italiensk, men som du kan se fra billedet titlen er ikke komplet, og Shoud være: Wii Shift 04.03

http://img204.imageshack.us/img204/9100/30178761.jpg

Jeg har ingen bogstav / ord begrænsninger i vBadvanced faktisk 57 bogstaver i titler er meget almindelige på mit forum.

vBET
25-06-10, 19:06
Sandsynligvis har du sat meget korte maksimal breve til afsnit der (hvis det overhovedet er konfigurerbar). Så hvad sker der det, at vbadvanced skære titlen, så fra (mellemrum tilføjet for at undgå evaluering):
[L angtitle = fr] Wii [/ l angtitle]
var der kun
[L angtitle = fr] W. ..

og vBET anerkender brudt langtitle så det færdigt og oversætte. Og Google-oversættelse til fransk W. .. synes at være: W. ..

Det er hvad de fleste formentlig sker. Hvis ja - så er der ingen nogen fejl. vBET bare virker fint, og du bare klippe titel til kort. Venligst kontrollere andre lange titler og tælle til hvor mange tegn de er skåret, også kigge efter konfiguration af denne længde (eller spørg VBA hold).

Bekræft venligst gør det hensigtsmæssigt forklaring, og har du brug for vores fremtidige hjælp i dette nummer:)

mario06
25-06-10, 19:15
Problemet er Vbet, her er Også på et andet eksempel på vBets oversat automatisk og en regelmæssig en:

http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg

vBET
25-06-10, 22:20
Problemet er Vbet, her er Også på et andet eksempel på vBets oversat automatisk og en regelmæssig en:

http://img16.imageshack.us/img16/7762/vbet.jpg

Bemærk venligst, at [l angtitle = fr] tager 14 tegn, så har [l angtitle = fr] i. .. gør det 15 tegn fra original titel

I din titel: [Guida] Gratis Unlock e. .. hvis ikke tælle [Guida] (kan være nogle præfikset ikke titlen) så fra afsnit forbliver du 13 tegn. Ikke sikker på, hvorfor ikke 15 - måske algoritme tager nogle ekstra for præfikser.

For mig ser det ud som beskrevne situation før. Men vi kan nemt tjekke det. Venligst:
1. Åbn filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Find:

$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
3. Kommentar det - så erstatte:

//$output =& vbet_parseTitleGlobally($output,true);
4. Upload fil til serveren og vise ikke oversat side, hvor du kan se det (være logget ind i tilfælde af gæst bruges cache)

Fortæl hvordan det vil se ud dengang. Efter at fortryde ændringerne.

mario06
26-06-10, 09:49
I din titel: [Guida] Gratis Unlock e. .. hvis ikke tælle [Guida] (kan være nogle præfikset ikke titlen) så fra afsnit forbliver du 13 tegn. Ikke sikker på, hvorfor ikke 15 - måske algoritme tager nogle ekstra for præfikser.

[Guida] er ikke et præfiks det er en del af titlen, som har 57 tegn inklusive mellemrum.


Bemærk venligst, at [l angtitle = fr] tager 14 tegn, så har [l angtitle = fr] i. .. gør det 15 tegn fra original titel

14 tegn (BBcode)
+
10 tegn inklusive mellemrum (titel navn)
=
24 tegn (i alt)

så problemet er i vBet


1. Åbn filen / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Find:
PHP-kode:
$ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
3. Kommentar det - så erstatte:
PHP-kode:
/ / $ Output = & vbet_parseTitleGlobally ($ output, true);
4. Upload fil til serveren og vise ikke oversat side, hvor du kan se det (være logget ind i tilfælde af gæst bruges cache)

Fortæl hvordan det vil se ud dengang. Efter at fortryde ændringerne.

Jeg bliver nødt til at vente, indtil en anden automatisk oversat tråd vises

vBET
27-06-10, 00:14
Lige lavet nogle test indlæg, det vil sige kopiere denne ene, som du beskrev i starten.

Venligst lavet denne bekræftelse - vi vil bede dig om adgang til oplysninger, kontrollere og løse, når vi får bekræftelse på, at det ikke bare skære titel til for kort værdi

vBET
05-07-10, 07:12
Stadig venter på bekræftelse:)

mario06
06-07-10, 15:52
virkede ikke, lad os sige, at før jeg fik I. .. nu får jeg [l angtitle = sk] I. ..

vBET
07-07-10, 13:25
virkede ikke, lad os sige, at før jeg fik I. .. nu får jeg [l angtitle = sk] I. ..

Så som du ser dig alrady få det skåret til så kort. Det er ikke vBET årsag - prøv det ved dissabling vBET - du vil få den samme. Spørgsmålet er, fordi din mod nedskæringer på titlen for at sådanne korte ...

Bekræft venligst, at med vBET dissabled er det stadig så kort ([l angtitle = sk] I. ..), og også i sådanne tilfælde kan du finde konfiguration til din moder, som gør det muligt at lavet denne skære længere eller spørg personalet i vBadvanced til HEP dig med dette spørgsmål.

mario06
14-07-10, 04:12
hvis jeg blot redigere titlen copy / paste den titel så virker, så det vbet nærtstående.

kamilkurczak
14-07-10, 13:51
Bekræft venligst, at med vBET dissabled er det stadig så kort ([l angtitle = sk] I. ..)

hvad med dette spørgsmål med vBET dissabled?

mario06
14-07-10, 16:42
fungerer uden vbet

kamilkurczak
14-07-10, 17:25
ok, jeg udforske problemet og forsøge at løse

mario06
16-07-10, 16:17
Ok, jeg venter.

hensyn

mario06
19-07-10, 14:43
venter stadig tak

vBET
20-07-10, 21:10
Hej - du tage min undskyldning for længe evaluering tid. Det var spørgsmålet startet af mig og givet til Kamil under min ferie tid. Så måske han var lidt overbelastet. Lige nu er jeg tilbage og vil arbejde for endelig at lukke spørgsmålet:)

Jeg tror, at det ville være bedst, hvis vi bare kontrollere det på dit bord og rette det i stedet for at miste mere tid. Så kan du bare PM mig adgang detaljer til dit forum FTP og Admin CP. Også bedes du give mig præcise webadresse til side hvor jeg kan se dette problem. Hvis det ikke er synligt lige nu - du fremstille det på nogle test-tråden - vil du fjerne det efter vi løse problemet.

mario06
26-07-10, 13:34
ok, jeg udforske problemet og forsøge at løse

Eventuelle opdateringer?

vBET
26-07-10, 20:15
Vær bare se på sidste svar - fordi vi ikke er i stand til at reproducere det på vores servere, vi bad dig om adgang detaljer. Vi vil chcek og rette det på plads:)

mario06
05-08-10, 06:52
Jeg vil gerne selv løse det, giv mig nogle muligheder, så jeg kan prøve, når jeg klikker edit tråd (jeg ved ikke røre ved noget) og derefter trykke på Gem alt fungerer fint, hvilket betyder, at det viser højre.

kamilkurczak
05-08-10, 10:53
ja, men Michał skrev i tidligere indlæg hans forslag til løsning. Virkede ikke.
Vi kan ikke genskabe problemet på vores test-forum, så er meget svært at finde en god løsning.
Hvis vi ved, hvor problemet er i koden, vil det være let at finde en løsning.

mario06
05-08-10, 14:55
Kan du ikke give mig nogle andre løsninger? Jeg vil gerne DoItMyself, således at jeg i fremtiden vil vide hvad jeg skal gøre uden at bekymre sig alle på hver opdatering.

Som jeg sagde alt, hvad jeg skal gøre for at rette fejlen er at klikke på Rediger (røre ved noget), så gem for at få titlen fungerer korrekt. :)

vBET
06-08-10, 08:34
Jeg vil gerne selv løse det, giv mig nogle muligheder, så jeg kan prøve, når jeg klikker edit tråd (jeg ved ikke røre ved noget) og derefter trykke på Gem alt fungerer fint, hvilket betyder, at det viser højre.

Hvis jeg forstået det korrekt - når titlen er brudt, og du har lavet redigere og gemme uden at ændre noget, så er det rettet? Og hvordan det ser ud til ny tråd - der er brudt eller OK?

Også - Jeg venter stadig for adgang detaljer at være i stand til at løse dette problem. I dette øjeblik du holder det selv. Venligst PM adgang til oplysninger, så vi vil være i stand til at løse problemet og lukke den.

vBET
06-08-10, 08:39
Kan du ikke give mig nogle andre løsninger? Jeg vil gerne DoItMyself, således at jeg i fremtiden vil vide hvad jeg skal gøre uden at bekymre sig alle på hver opdatering.

Som jeg sagde alt, hvad jeg skal gøre for at rette fejlen er at klikke på Rediger (røre ved noget), så gem for at få titlen fungerer korrekt. :)

Endnu en gang - vi har brug for adgang til dit forum. Vi er nødt til først at finde årsagen til problemet for at kunne ordne det. Og vi vil lede efter løsning, som vil indgå i næste udgave - så fylder vi finde for løsning, der ikke kræver nogen ændringer i hver opdatering.

På nuværende tidspunkt kan vi ikke give dig DoItYourself løsning, fordi vi ikke har løsningen, og du holder os for at finde det. Hvis du vil have det løst - bedes du give os adgang. Hvis du er bevidst om sikkerhedsspørgsmål, så vær venlig at lave midlertidige regnskaber for os, eller ændre adgangskoder til nogle midlertidige eller oprette teste forekomst af dit forum med gengives problem.

mario06
19-08-10, 08:48
Hvis jeg forstået det korrekt - når titlen er brudt, og du har lavet redigere og gemme uden at ændre noget, så er det rettet? Og hvordan det ser ud til ny tråd - der er brudt eller OK?

Også - Jeg venter stadig for adgang detaljer at være i stand til at løse dette problem. I dette øjeblik du holder det selv. Venligst PM adgang til oplysninger, så vi vil være i stand til at løse problemet og lukke den.

For at gøre det arbejde.
1. Klik på rediger
2. Ikke gøre noget
3. Bare gem
= Virker 100%, hvilket betyder, at intet er brudt!

vBET
21-08-10, 17:30
Så måske er det allerede løst, og hvad du ser, er det kun cachede dårligt resultat fra tidligere versioner. Fortæl hvordan det virker for helt ny tråd - er resultaterne er OK så (uden at gøre dette dummy redigere trin). Hvis OK, så tror jeg, at spørgsmålet ikke længere eksisterer, og vi kan lukke dette spørgsmål:)

kamilkurczak
27-08-10, 16:28
intet svar - så jeg forstår det er løst. Hvis ikke så skriv her og jeg vil åbne denne tråd igen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1