PDA

View Full Version: Løst Forum Blocks Shows lantittle =.. i URL-link?

Jesh
07-06-10, 15:22
Jeg er ikke sikker, men jeg troede det var udbedret? Forum blokke viser sig som:

"Moneta rasta , bet internete nieko nepavyko apie ja rasti , tai gal mazdaug kanors apie ja noreciau suzinot...
14 Hours Ago 11:39 PM
Padekit nustatyt..."

vBET
07-06-10, 18:21
Jeg er sikker på at vi var fastsættelse af sådanne ting for langtitle. Også en fix var ikke udgivet endnu (quick fix, der er beskrevet i tråden). Jeg er ikke sikker på var det samme problem eller ej: forvirret:

Din besked er mærkeligt, fordi der er åben langtitle og lukket lang BBCode - så måske er det bare nogen, skriver det fra hånden, og vi har brudt BBkode i en meddelelse, som kræver manuel korrektion ...

Jesh
08-06-10, 17:24
Jeg er sikker på at vi var fastsættelse af sådanne ting for langtitle. Også en fix var ikke udgivet endnu (quick fix, der er beskrevet i tråden). Jeg er ikke sikker på var det samme problem eller ej: forvirret:

Din besked er mærkeligt, fordi der er åben langtitle og lukket lang BBCode - så måske er det bare nogen, skriver det fra hånden, og vi har brudt BBkode i en meddelelse, som kræver manuel korrektion ...

Det er fordi det er sådan, det link er vist på blokken.

http://www.jesh.com/Capture.JPG

vBET
10-06-10, 22:51
Denne ene blev rettet i sidste udgivelse. Hvilken version bruger du?

vBET
14-06-10, 23:12
Intet svar - anses for løst. Bemærk her, hvis ikke:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations