PDA

View Full Version: Løst Sporadisk Oversættelse

Lissa
03-06-10, 03:41
Ikke sikker på om det er den bedste titel lol forhåbentlig jeg kan forklare dette bedre

Hvert så ofte, når jeg eller mine medlemmer lave et indlæg det indlæg, som om vi har postet i et andet sprog (når jeg går for at redigere det der står [lang = nl])

Det sker ikke en masse, så jeg gætter på, der gør det svært at pin ned, men det hidtil er sket en gang imellem, mens vi alle er udstationering i engelsk, og det er altid det samme sprog (hollandsk flag)

Åh og jeg har lige lagt mærke til titlen har disse i det for [langtitle = nl]

vBET
10-06-10, 13:18
Giv os nogle præcise eksempel - den nøjagtige tekst, der blev brugt. Og hvad er dit sprog detektion indstilling? Bemærk, det er du bruger Google så nogle gange Google kan blive forvirrede og gjort forkert anerkendelse (som regel for meget korte tekster, eller når ord i 2 sprog er i samme meddelelse). I dette tilfælde er der ingen fejl overhovedet, det er ikke op til os - det er Google. Men du kan konfigurere, hvordan sikker på Google må være at tilføje sprogindstilling.

Fortæl det har du stadig brug for hjælp til at problem, der beskrives her:)

vBET
14-06-10, 23:28
Intet svar - anses for løst. Bemærk her, hvis har brug for mere hjælp:)

Lissa
14-07-10, 21:17
Gah, jeg er så ked af ... en eller anden grund jeg ikke altid modtager mine meddelelser herfra lol og jeg har haft så travlt, at dette spørgsmål gik i glemmebogen, indtil det holdt dukker op igen lol

Jeg vedhæfter et screenshot af den sidste gang det skete, denne ene i en PM lol

Sproget detektion indstilling er Trust Google, når resultatet er tillid værdig

Hvilken indstilling ville du bedst anbefale til denne indstilling?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations