PDA

View Full Version: Løst Enorm mængde af omdirigeringsfejl Fra Vbet

hotslot
01-05-10, 07:45
Crawl fejl
Problemer Google stødte på under gennemgangen af dit websted.

Alle er fra vbet sproglige sider, og har noget at gøre med tags.

http://www.example.com/af/tags/etcetc
http://www.example.com/ro/tags/etcetc

HJÆLP

vBET
01-05-10, 12:23
Alle er fra vbet sproglige sider, og har noget at gøre med tags.

http://www.example.com/af/tags/etcetc
http://www.example.com/ro/tags/etcetc

HJÆLP

Forhør dig ikke en sådan forbindelse eksisterer i oprindelige form - ikke oversat. Måske tag var bare slettet, så link ikke eksisterer længere, og vi taler om historie ...

Giv mig reel forbindelse, der er brudt.

hotslot
01-05-10, 16:51
Jeg har sendt dig nogle billeder .. Den oprindelige form er der stadig.

vBET
01-05-10, 18:06
Jeg har sendt dig nogle billeder .. Den oprindelige form er der stadig.

OK - går der.

vBET
01-05-10, 18:15
OK - det er vBET fejl. Jeg har fundet en fejl - det er allerede rettet, og vil blive medtaget i næste udgave. Du har hurtigt fix nedenfor - du gør det, og bekræft betyder det løse dit problem.

Quick Fix:
EDITED - se nye quick fix nedenfor.

hotslot
01-05-10, 18:48
Tager en mand til at indrømme fejl. Tak vBET for din hjælp og opmærksomhed i denne sag. Din virkelig en god mand.

Nu om vbenterprisetranslator_seo.php

Jeg kan ikke finde det nogen steder. Kan du hjælpe bedes

vBET
01-05-10, 21:48
Du vil finde det i din forum mappe.

Også - Jeg var stadig undersøge dette, og jeg fandt, at det har 2 årsager. 1 - mangel på '?' for parametre, 2 -% i URL. Jeg lavede ny løsning, der sikrer, at '?' vil være der, hvis parametre er i URL og vil håndtere% korrekt.

Så for en bedre quick fix skal du gøre følgende:
1. Edit file: vbenterprisetranslator_seo.php
2. Find:

$_SERVER['QUERY_STRING'] = str_replace('vbet_lang='.$_REQUEST['language'].'&redirected='.$_GET['redirected'], '', $_SERVER['QUERY_STRING']);
$queryString = &$_SERVER['QUERY_STRING'];
if ($addQueryString && $queryString) {
if ($queryString[0] == '&') {
$queryString[0] = '?';
}
$_SERVER['REQUEST_URI'] .= $queryString;
}

3. Erstattes af:

if ($addQueryString) {
$index = strpos($_SERVER['QUERY_STRING'], '?');
if ($index) {
$_SERVER['QUERY_STRING'] = substr($_SERVER['QUERY_STRING'], $index);
$_SERVER['REQUEST_URI'] .= $queryString;
} else {
$_SERVER['QUERY_STRING'] = '';
}
}

hotslot
01-05-10, 23:57
Dette er kun til dette ene mærke .. Hvorfor gjorde det fejl ud for netop denne? Eller er dette en global ting og simpelthen ikke har fanget op til webmasters værktøjer afsnittet endnu>?

vBET
02-05-10, 00:55
Dette er kun til dette ene mærke .. Hvorfor gjorde det fejl ud for netop denne? Eller er dette en global ting og simpelthen ikke har fanget op til webmasters værktøjer afsnittet endnu>?

Denne ene havde% notation inde myre fremgår det, at vBSEO ikke genkende det, så gjorde omdirigere (der var én vBET bug der er rettet i hurtig løsning). Omdirigere som inkluderede vBET parametre fra htaccess regler, der normalt er skåret. - Men vi havde fejl i at skære dem (også rettet i quick fix).

hotslot
02-05-10, 19:27
Er dette i vbulliten admin området? Jeg har ingen anelse om, hvor forummet mappe er. Husk im ikke en teknisk eller computer guiden. Vil du gøre det for mig?

vBET
02-05-10, 22:28
Du er nødt til at gå til dit forum mappestruktur af FTP og du vil finde den der:) Efter dit forum URL sandsynligvis du finder filen i FTP vigtigste bibliotek eller public_html undermappe (hvis en sådan findes der).

Dette er simpelt kopiere, indsætte opgaven og ikke kræver nogen teknisk viden.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1