PDA

View Full Version: Allerede gjort Særlige Notice

VGF
18-04-10, 16:36
Jeg har ikke engang installeret plugin endnu, men jeg tænkte på noget allerede ..

En 'Special Notice', der er frivilligt at gøre det muligt med alle andre sprog på forum ... bortset fra det primære sprog i dette forum.

Måske noget i retning af "Vores fora blev oprindeligt designet til et engelsk publikum. Så hvis oversættelser ikke er en 100% præcis i dit sprog, vi undskylder for ulejligheden."

Denne måde, folk vil vide på forhånd, hvis tingene ikke lyde et 100% præcist, når du ser dette forum ...

Desuden plejer de tror, at alle indlæg på dette forum er analfabeter. lol:)

bhanuprasad1981
18-04-10, 19:28
Jeg tror, det kan gøres ved at vbulletins påkrav system:)

VGF
18-04-10, 22:48
Jeg tror, det kan gøres ved at vbulletins påkrav system:)

Ja, men hvordan man nævne det kun med andre sprog og ikke det primære sprog?

vBET
18-04-10, 23:00
Det var allerede anmodet om at tilføje en sådan mulighed for vBET meddelelser system. Kan ikke huske status - accepterede eller som vederlag ...

På dette tidspunkt kan du gøre det at sætte denne meddelelse manuelt i passende skabelon, indersiden af tilstand:

<vb:if condition="$_REQUEST['language']">
THIS IS VISIBLE ONLY ON TRANSLATED PAGES
</vb:if>

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1