PDA

View Full Version: Accepterede En valgfri varsel for gæster / brugere med fremmedsprog

StarBuG
01-11-09, 11:36
Hi

Jeg kan virkelig godt lide hvad jeg ser her og kan ikke vente til 3.x er frigivet.

En ting ville være meget nyttigt som supplement til dit mod.

En valgfri varsel (AVS valgbar) for brugere, der bruger andre sprog, så det vigtigste forum sprog. Noget som dette:

"Kære Gæst / Bruger. Vær opmærksom på, at dette forum er en" modersmål "forum.
At du kan se det forum, "fremmedsprog" er en service, vi tilbyder.
Det sker via Google Translate, så grammatik og indhold kan undertiden
være meget svært at læse og forstå. "

Jeg synes, det er vigtigt for brugere at vide, hvilken hovedsprog et forum bruger og at alle, der er udstationering ikke er retarderet,
fordi de ikke forstå, at de ser en oversat hjemmeside.

Kunne gøres med betingede og det vB varsel system, tror jeg.

Tak for din tid;)

StarBuG

vBET
01-11-09, 16:13
Hej.

Dette kan gøres ved forum besked show til gæster:) Du har allerede i vBulletin mulighed for at vise brugerne yderligere meddelelser:)

StarBuG
15-12-09, 18:14
Hi

Det er ikke, hvad jeg mener.

Jeg ønsker kun gæster at se en oversat version for at se meddelelsen.
Dette er ikke muligt med vBulletin meddelelser.

Nogen ideer?

vBET
15-12-09, 23:40
Jeg vil tilføje dette i TODO. På dette tidspunkt kan du manuelt redigere skabelonen:

<if condition="$_GET['language'] && !$vbulletin->userinfo['userid']">
ONLY FOR GUESTS ON TRANSLATED PAGE
</if>

Octavius
27-06-11, 11:25
AdminCP / Sprog og sætninger / Søg i sætninger

Se efter 'notice_1_html'

Sæt din besked der.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1