PDA

View Full Version: din 4.9.2 og 5.2.2 udgivet



vBET
15-04-18, 15:59
Hej,

I dag har vi udgivelser med få fejl rettet, og nogle omkostninger optimeringer - masse nye sprogpar i udbydere med gratis oversættelser.

Nyt:

Nye sprogpar for Apertium, Yandex, SDL Sprog Cloud og Microsoft oversættere


Ændringer:

Aktualiseret link til Google API-nøgle
Aktualiseret for PHP 7 (minimale krav PHP 5.3)
Midlertidig ændring for Apretium bug (der er kun én oversættelse). Dette vil degradere resultater for Apertium oversættelser, kan du overveje at slukke Apertium, indtil de løse problemet på deres servere, hvis performance hit er for stor for dig.


- Fejl rettet i vBET5.x:

Undgå nogle PHP-meddelelser


- Fejl rettet i vBET4.x:

Undgå nogle PHP-meddelelser
Ikke oversætte brugernavn i fejl sætning pmrecipturnedoff
Korrigeret duplikeres oversættelser af titler med langtitle bbcode og valgte integration
Oversat datoer i blog kalender
Repareret problem med lang besked i PHP 5.6 (beskrivelse af problemet (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/4563-long-posts-and-error-vbet_containsseparated.html))

magmf
17-04-18, 20:55
Jeg har lige installeret denne version

vBET492BF.zip

og det er ikke i orden for mig.

Jeg må ikke have dyr, der er installeret, og bemærkede, at

/vbenterprisetranslator_seo.php

styrker

omfatter(mappenavn(__FIL__).'/vbseo.php');

på sidste linje .

selv kommentere, at der stadig ikke virker.

Nogen idéer ? Jeg kører vbulletin 4.2.5 med php 7 uden dyr

magmf
17-04-18, 21:51
Faktisk ændre regler

omskrive ^/(da|es)/$ /index.php?sprog=$1 sidste;
omskrive ^/(da|es)/(.*)?$ /$2?sprog=$1 sidste;

Arbejdet.

tak

vBET
18-04-18, 13:44
Så skal du stadig have nogen spørgsmål?

magmf
18-04-18, 15:12
Mit sidste spørgsmål er nu, er der en eller anden grund CMS webadresser, er at tilføje port til det

eksempel
/da/indhold.php?r=10060-Funcionamento-Interno-da-Kampagne-de-Ransomware-quot-Cerber-quot

er at omdirigere til

/da:443/indhold.php?r=10060-Funcionamento-Interno-da-Kampagne-de-Ransomware-quot-Cerber-quot

det omfatter :443 på webadressen dette sker ikke med forum og blog, cms

vbulletin 4.2.5 med php 7

magmf
18-04-18, 15:35
ok var nødt til at arbejde på class_core.php


if (isset($config['Misc']['vb_url_port'])
AND $config['Misc']['vb_url_port'])
{
//$port = ':' . $config['Misc']['vb_url_port'];
$port = "";
}
else if ($scheme == 'http://' AND $_SERVER['SERVER_PORT'] == 443)
{
//$port = ':443';
$port = '';
}


alle klar nu

vBET
18-04-18, 18:13
Som jeg ser det er dit spørgsmål om konfiguration, og det bør være nok til at ændre indstillinger. din ikke kræver nogen kodeændringer i vBulletin til at arbejde. Hvis du har nogen spørgsmål, vi gerne hjælpe dig.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1