PDA

View Full Version: Løst Sådan deaktiveres oversat URL'er



Snake
23-02-10, 22:14
Hej Jeg ønsker at beholde mit engelsk URL'er såsom vbet 2,0

Hvordan deaktiverer jeg oversat urls?

Snake
24-02-10, 02:28
Jeg har virkelig brug for at deaktivere disse, har jeg kørt dette mod i lang tid og ikke ønsker at have til at indeksere 1mil URL'er igen, vil det tage måneder og måneder. Jeg vil hellere beholde den gamle url struktur Please help.

vBET
24-02-10, 03:13
vBET 3.x gør oversættelser på sikker måde i overensstemmelse med vBET 2.x Det betyder, at gamle (ikke oversat links) bare 301-omdirigering. Og for Google (og andre søgemaskiner), betyder det - ikke mister denne indekseret side bare ændre adressen årsag er det stadig den samme side, som flyttede til anden adresse.

Så du mister intet. Det er sikkert for dig.

Anyway, hvis du stadig ønsker at gøre det så skal du åbne filen vbenterprisetranslator_seo.php og fjern (kommentar) denne kode:


function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
require_once(dirname(__FILE__). '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
vbet_makevBSEOTheadLink($thread);
}


Det kan også være nødvendigt at finde i Admin CP -> Produkter & Plugins -> Plugins vBET plugin opkaldt Initialisering for init_startup krog og fjern / kommentar der denne kode:


if (!function_exists("vbseo_thread_seotitle")) {
function vbseo_thread_seotitle(&$thread){
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions.php');
vbet_makevBSEOTheadLink($thread);
}
}

Snake
24-02-10, 03:21
Perfekt, tak.

vBET
24-02-10, 03:35
Du er velkommen:)

Som vi skrev her, og PM dig i vores mening behøver du ikke dette, og det er bedre for din SEO til IKKE deaktivere oversat URL'er. De vil være bedre placeret af Google (flere nøgleord i søgt sprog), og du vil ikke miste indekser af dine webadresser før oversættelse (fordi 301-omdirigering anvendes).

Snake
25-02-10, 14:43
Du er velkommen:)

Som vi skrev her, og PM dig i vores mening behøver du ikke dette, og det er bedre for din SEO til IKKE deaktivere oversat URL'er. De vil være bedre placeret af Google (flere nøgleord i søgt sprog), og du vil ikke miste indekser af dine webadresser før oversættelse (fordi 301-omdirigering anvendes).

Det største problem jeg har, er de fleste browsere viser ikke sproget urls rigtigt i browserens adresselinje, de viser ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, så folk linker til mig, vil forbindelsen med junk urls. Det er dårligt for SEO.

vBET
25-02-10, 19:58
Det største problem jeg har, er de fleste browsere viser ikke sproget urls rigtigt i browserens adresselinje, de viser ww.domain.com /% 20% 250% 900 / etc, så folk linker til mig, vil forbindelsen med junk urls. Det er dårligt for SEO.

Først og fremmest SEO handler om som støvler ser du ikke folk. Anden - webadresser ikke junk - det er fine. Hvad du skriver om det er, hvordan IE viser det. Tjek det i Opera, Chrome, Firefox - det er alt dejligt. Fordi% notation er en standard. Og altså også respekterer det, når sende anmodning til serveren, er bare ikke vise det rart. Hvis du kender nogle sprog med specialtegn, så kan du selv tjekke det og ændre% notation til specielle bogstaver i nogle URL - du vil se, at det er samme side.

Sammenfattende: links er fine.

Alligevel kan vi tage det som anmodning om at generere links til IE på anden måde. Vi har endda allerede ved hvordan man gør dette (lektion lærte med vB4;)).

Snake
08-04-10, 15:05
Hvordan deaktiverer jeg urls igen i ny version? 3.3.2

vBET
08-04-10, 15:56
Hvordan deaktiverer jeg urls igen i ny version? 3.3.2

I dette tilfælde er det nok, hvis du bare ikke foretaget nogen ændringer for functions_vbseo_createurl.php filen:)

BEMÆRK: oversættelse af URL'er giver dig meget bedre SEO og vi har gjort en stor OPTIMERING på dette område i 3.3.2 Vi er specielt lavet algoritme ændringer for dette og tilføje forsinket oversættelser for URL'er, fordi der tidligere var flaskehals, som vi fandt for nylig. Så vi anbefaler, at du netop har lavet fuld integration og tjekke din faktiske resultater med oversatte URL'er - du kan være meget positivt overrasket på dette område:) Så hvis du beslutter dig for, at det stadig ikke nok, kan du altid deaktivere den senere. Forhør dig det - det er virkelig fantastisk til din SEO og vil bringe dig mere trafik (på grund af bedre indeks positioner).

Snake
08-04-10, 15:59
Så jeg holder gamle fil? ithought ny var nye ændringer pr vbseo integration?

vBET
08-04-10, 16:15
Så jeg holder gamle fil? ithought ny var nye ændringer pr vbseo integration?

Ja, og denne integration var at forsikre URL oversættelser, som du ikke ønsker at have (stadig opfordre til at kontrollere faktiske resultater for oversatte URL'er).

PS.
Stadig lavet alle ændringer for functions_vbseo_url.php

Snake
08-04-10, 16:18
Ok tak, har et problem med flag ikke at dukke op ... overhovedet. i sidefoden.

Snake
08-04-10, 16:32
Andet spørgsmål,

fast det.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET 4.10.1