PDA

View Full Version: Løst Hvide sider på login og flytning af indlæg.

Taurus
02-11-10, 13:49
OK, jeg har lige haft min Co-Admin klare alle cache og cookies, og teste dette. Når du er logget ind, fik han en hvid side. Var nødt til at opdatere.

Når han ønsker at flytte dit indlæg eller tråde, efter at have spurgt til hans password, og trykke enter, får han en hvid side.

kamilkurczak
02-11-10, 14:10
Hej,
Jeg var på dit forum, og jeg loggede på, men jeg havde ikke den hvide side (ved Opera og Firefox) kan du forklare det?

Taurus
02-11-10, 14:21
Det kan heller ikke ske med mig. Synes at kun ske med nogle af mine moderatorer. Men da VBET blev afinstalleret det skete ikke.

kamilkurczak
02-11-10, 14:25
hmm Kan være din moderatorer skal klare deres cookies?

Taurus
02-11-10, 14:35
LOL, det er den første ting, jeg altid har dem at gøre. Det og rydde cache. Det er ikke, at Kamil. Det må have noget at gøre med at logge ind, fordi det synes at ske på noget, der kræver at logge ind Ligesom flytning af indlæg. Det første indlæg, du har brug for at logge ind igen for at bekræfte. Der får de en hvid side. Så efter, at flytning af indlæg igen, og ikke at skulle logge på igen, er den hvide side ikke ske.

Så det må være noget med at logge ind

kamilkurczak
02-11-10, 14:44
ok Taurus, du har fjernet dine cookies, men hvad med din moderatorer? Har de slette alle cookies?

Taurus
02-11-10, 14:49
Jeg citerer:

LOL, det er den første ting, jeg altid har dem at gøre. Det og rydde cache.

Ja, de gjorde.

kamilkurczak
02-11-10, 14:57
hmm Beklager Taurus, men dette er meget vanskeligt at ordne det ved mig, fordi jeg ikke kan genskabe problemet (du kan ikke gøre det alt for), så du kontrollere den, når vBET er deaktiveret. Husk at deaktivere vBET nu.
EDITED:
Jeg vil bede Michał om det, kan være han kan reproducere det.

Taurus
02-11-10, 15:02
Giv mig et øjeblik Kamil. Jeg prøver noget med disse Redaktører. Jeg vil rapportere tilbage i et par minutter.

Taurus
02-11-10, 15:19
Undskyld Kamil. Jeg er nødt til at løbe ud for engang nu. Jeg vil rapportere tilbage om dette senere igen. Tak for din hjælp hidtil.

kamilkurczak
02-11-10, 15:20
Åh undskyld for det.
Jeg kan gengive det på min test-forum, når jeg forsøger at logge ind fra oversat side.
Så jeg vil ordne det på min test-forum. nu er jeg arbejder på løsning.

Spørg din redaktører, hvad der vil ske, når de forsøger at logge ind fra normale side, og hvad der vil ske, når de forsøger at logge ind fra oversat side.

Taurus
03-11-10, 00:24
Fra normale side det ikke sker. Undskyld, jeg heller ikke klar over det kun sker af oversatte sider. Men jeg er glad for, at vi bevæger os ind i den rigtige retning. Lad mig vide, når du har fundet en løsning.

Tak!

kamilkurczak
03-11-10, 10:10
Ok jeg fandt det. Call to undefined funktion.

Hurtig løsning for dig:
1. åbne, lave en kopi og redigere denne fil: Forums / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Find:

vbet_handleTextDirection($_REQUEST['language']);
3. Indsæt FØR, at:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php');
4. gem og upload filen.

Vær teste det, og bekræft. Hvis dette vil løse dit problem - jeg vil flytte denne tråd til Bug sektion.
Bekræft det, fordi jeg har testet dette spørgsmål på min test-forum med nyeste fil (med en anden funktion).
Hvis dette ikke stadig arbejde - venligst gengive dette spørgsmål på dit forum, kig ind i dit forum logfiler med fejl og finde Call to undefined funktion fejl fra i dag (og indsæt denne besked her) Thanks

For vB4 - fast og vil indgå i den næste Slip.

Taurus
03-11-10, 10:30
Undskyld Kamil. Men hvad skal jeg finde? på nr 2 siger, du Find: og derefter redigeret???

kamilkurczak
03-11-10, 10:37
Venligst se nu ind på min tidligere post.

Taurus
03-11-10, 11:12
OK, bare testede det. Og det fungerer godt nu mand! Ikke flere hvide sider!

Du da mand!

Tak meget meget Kamil.

kamilkurczak
03-11-10, 11:29
Tak for din bekræftelse. Vil indgå i den næste Slip.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1