View Full Version: Accepterede Title tags på lignende tråde ikke oversat
webmastersite
11-10-10, 15:32
Jeg lagde mærke til den lignende tråde oversat, men hans title = "" tag ikke:. D Håber du ordne det ved næste version.
Kan du give præcise webadresse, hvor vi kan se det:)
webmastersite
11-10-10, 18:03
For eksempel software anbefaling (http://www.webmastersite.ws/de/ask-webmaster/25536-software-empfehlung.html) Når du dropdown og onmouseover lignende tråde titlen opholdet engelsk.
kamilkurczak
11-10-10, 18:34
Du mener dette tag: title = "Webmaster Forums RSS Feed"?
webmastersite
11-10-10, 18:40
JA dem alle. Ikke kun dette, når du bevæger musen hen over lignende tråde 5 link nederst får du ingen oversættelse.
Entfernen von Software Kann durcheinander anderer Software? bedes du gå over denne linie vedDet bunden man kommer på det link med musen kan du se teksten stadig på engelsk.
title = "Webmaster Forums RSS Feed"?
<a href="http://www.webmastersite.ws/de/ask-webmaster/26665-entfernen-von-software-kann-durcheinander-anderer-software.html" title="I am having problems streaming with Windows Media Player, since I upgraded from V. 9 to 10, I was wondering if it would fix thigs if I deleted all traces of the other WMP then re-downloaded? It's like I can download video or see files I am working...">Entfernen von Software kann durcheinander anderer Software?</a> Se linket i tyske titel er på engelsk.
OK - nu forstår jeg. Jeg var forvirret og ikke sikker på, handler det om titel HTML-tag eller noget andet.
Venligst, at vBET oversætter kun tekst mellem tags. Tekst indersiden af tags attributter er ikke oversat nu. Så synlig tekst på side er oversat og resten forbliver som den er. Vi gjorde det på denne måde for bedre ydelse og også selve sikkerhed (de fleste HTML parametre aldrig bør automatisk blive ændret).
Vi har tilføjet mulighed, som gør det muligt at oversætte indholdet af 'alt' attributter til billeder (spurgt af vores kunder). Det er konfigurerbar på grund af performance. Jeg kan flytte denne tråd til Feature forespørgsler, hvis du vil have os til at tilføje også lignende mulighed for 'title' attributter.
Jeg ved ikke nu, hvorfor vi gjorde det før kun for 'alt' attribut. Jeg forventer, at vi havde nogle spørgsmål, men ingen sikker. Indstiller jeg det som accepteret, og vi vil se:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):