PDA

View Full Version: Løst Sådan integrere min vBAdvanced CMPs side uden for forummet roden?



Simon Lloyd
05-10-10, 16:36
Hej alle,
Jeg har lige haft en lille hjælp til at få produktet til at arbejde, og det er smukt nu, men jeg bruger vBAdvanced CMPs (ikke vBadvanced dynamik), og siden er på domænet niveau, dvs www.thecodecage.com / index.php mit forum er på dette niveau www.thecodecage.com / forumz hvordan får jeg oversættelsen til at arbejde på denne side også?

Regards,
Simon

Simon Lloyd
05-10-10, 16:57
Blot for at lade dig vide, at jeg har redigeret includes / vba_cmps_include_top.php til at se sådan ud
<? Php
global $ vbenterprisetranslatorflags;
global $ vbenterprisetranslatorflagsdropdown;
eval ('$ Navbar = "'. fetch_template ('Navbar').'";');

/ / ++============================================== ===========================++
/ / | | VBadvanced CMPs v3.1.0 (vB 3,6 - vB 3,8) - 88781
/ / | | © 2003-2009 vBadvanced.com - Alle rettigheder forbeholdes
/ / | | Denne fil kan ikke blive omfordelt i hele eller en betydelig del.
/ / | | VBadvanced (http://vbadvanced.com)
/ / | | Downloaded 16:57, Sun 11 Jan 2009But flagene viser ikke, så det kan ikke blive oversat?

Regards,
Simon

kamilkurczak
06-10-10, 08:55
har du prøvet dette:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq-2.html # post54

Simon Lloyd
06-10-10, 09:53
Dette er toppen af mit domæne-niveau. Htaccess

RewriteEngine on
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forumz/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]Track urls udenfor er tændt, men det viser ikke?

kamilkurczak
06-10-10, 10:04
. første htaccess til eksterne side skal være:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

rewritecond %{query_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

Venligst indsæt denne regler i din. htaccess

Simon Lloyd
06-10-10, 10:26
Kamil, tak for svaret, det øverste af min. Htaccess ser nu sådan ud
RewriteEngine on
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

rewritecond %{query_STRING} !vbet_outside=true
RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

men jeg kan stadig ikke gøre flags synes, så kan ikke kontrollere oversættelsen.

EDIT: infact andre lande kan nu ikke se hjemmesiden

Simon Lloyd
06-10-10, 10:39
Kamil, jeg har udvidet din ftp adgang til domæne-niveau:)

kamilkurczak
06-10-10, 10:54
se bare nu:
Hvis du bruger denne url: Cage Code - Pomoc pakietu Microsoft Office - Microsoft Office dyskusja (http://www.thecodecage.com/pl/)
er oversat, men jeg kan ikke se flagene, så vi må tilføje denne flag i hånden

Simon Lloyd
06-10-10, 11:01
Takket være, hvordan vi gør det?

Regards,
Simon

kamilkurczak
06-10-10, 11:35
så,
1. gå til din admincp-> vBET-> flag
2. indstillet Flag Place to Brugerdefineret
3. tilføje til skabelonen i god plads (på dit forum er under logoet billede)
denne kode:
$vbenterprisetranslatorflags
(Find et godt sted af søge maskine i din admincp-> Stil & skabeloner-> Søg i Skabeloner)

:)

Simon Lloyd
06-10-10, 11:39
(Tak, jeg bemærket at du allerede har gjort, og jeg værdsætter det:) der er kun én flere mindre problem, hvis du ser her kode Cage - Office Microsoft - Microsoft Office (http://www.thecodecage.com/es/) af diskussion vil du se at brugere online navne er oversat, er der en måde at forhindre brugernavne fra at blive oversat der?

kamilkurczak
06-10-10, 11:49
ok jeg vil forsøge at finde en løsning

Simon Lloyd
06-10-10, 11:50
Kamil, takker mange gange for jeres opmærksomhed med denne:)

kamilkurczak
06-10-10, 11:52
denne »Online brugere kassen er en mod eller normal vB mulighed?

Simon Lloyd
06-10-10, 11:56
Det er en normal vBAdvanced modul, hvis man ser i admincp på vBAdvanced CMPs> adv_portal_onlineusers thats den skabelon, der leverer modul (tror jeg), jeg også pm'd du et filnavn, som jeg ftp'd til at foretage en ændring vist i filen sådan her:
/ / Simons ændre

Simon Lloyd
07-10-10, 13:11
(Tak, jeg bemærket at du allerede har gjort, og jeg værdsætter det:) der er kun én flere mindre problem, hvis du ser her kode Cage - Office Microsoft - Microsoft Office (http://www.thecodecage.com/es/) af diskussion vil du se at brugere online navne er oversat, er der en måde at forhindre brugernavne fra at blive oversat der?


ok jeg vil forsøge at finde en løsning


denne »Online brugere kassen er en mod eller normal vB mulighed? jeg løst dette problem med denne tråd http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/bug-reporting/8-usernames-still-translated-2.html

kamilkurczak
07-10-10, 13:46
Tak for bekræftelse:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1