PDA

View Full Version: Løst Ikke bruger vBSEO



Smaug
22-09-10, 18:24
Hej,

Jeg er ikke bruger vBSEO, men dette script efterlyser vbseo.php. Jeg var nødt til at lave en dummy vbseo.php at fjerne fejlen.

Jeg vil gerne have en renere fix, hvad skal jeg ændre for at fjerne denne opfordring til vbseo.php?

Tak

vBET
22-09-10, 23:13
vBET vil arbejde uden vBSEO uden ændringer!

Beskriv venligst med detaljer, hvor har du et problem? Vi vil gerne hjælpe dig:)

Bemærk venligst, at vBET bruger forskellige. Htaccess regler med og uden vBSEO. Så sørg for at du har brugt passende regler:)

Smaug
23-09-10, 23:52
vBET vil arbejde uden vBSEO uden ændringer!

Beskriv venligst med detaljer, hvor har du et problem? Vi vil gerne hjælpe dig:)

Bemærk venligst, at vBET bruger forskellige. Htaccess regler med og uden vBSEO. Så sørg for at du har brugt passende regler:)

Det er fint nu uden filen.

Markere den løst. :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations