PDA

View Full Version: Test: Denne tekst er skrevet på fransk

Cybershaolin
14-11-09, 17:54
Ce texte est écrit da français et je devrais le Voir da Anglais.

Cybershaolin
14-11-09, 17:55
Je Repete:

Ce texte est écrit da français et je devrais le Voir da Anglais.

Cybershaolin
14-11-09, 17:56
Hvorfor kan jeg stadig se teksten på fransk ovenfor, når mit forum sproget er indstillet til engelsk her på dette forum? Jeg skulle se teksten på engelsk med den lille flag nej?

Cybershaolin
14-11-09, 18:35
Med hensyn til mit spørgsmål, det handler mere om at kende, hvis BBCodes kan tilføjes automatisk eller ej? Jeg har svært ved at forstå konceptet. Jeg lagde mærke til i en anden tråd at du var at sige, at BBCodes kan tilføjes manuelt eller automatisk. Så, ikke automatisk betyder ikke, at jeg skulle have set den lille flag i post # 1 og # 2? Jeg kan ikke få det ondt, og jeg læser dit indlæg her:

vBET
14-11-09, 23:45
Hvorfor kan jeg stadig se teksten på fransk ovenfor, når mit forum sproget er indstillet til engelsk her på dette forum? Jeg skulle se teksten på engelsk med den lille flag nej?

Fordi du ikke har "fortælle", at det er på fransk;) Her har du hurtig og nem manual hvordan du gør dette:
Med få ord - kan du indstille din standard-sprog i User CP, eller manuelt beskriver meddelelsen ved at lang Bbkoder :)

Hvis du vil kan du endda redigere dine tidligere beskeder og tilføje der denne BBCode, og magi vil ske;)

vBET
14-11-09, 23:50
Med hensyn til mit spørgsmål, det handler mere om at kende, hvis BBCodes kan tilføjes automatisk eller ej? Jeg har svært ved at forstå konceptet. Jeg lagde mærke til i en anden tråd at du var at sige, at BBCodes kan tilføjes manuelt eller automatisk. Så, ikke automatisk betyder ikke, at jeg skulle have set den lille flag i post # 1 og # 2? Jeg kan ikke få det ondt, og jeg læser dit indlæg her:

lang BBkode tilføjes automatisk i henhold til brugerens standardsprog. Hvis det ikke er indstillet, eller er den samme som forum sprog, så intet er indstillet.

Google har mulighed for at genkende sproget i overensstemmelse med budskabet, men på grund af performance Årsagen til at vi ikke gør det - også har vi ikke undersøge dette Google-funktion. Hvis du synes det kunne være nyttigt, så skriv om det her Feature anmodninger - vBulletin Enterprise Oversætter (vBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/) - vi kan altid tilføje sådan funktion med mulighed at slukke og på:)

Cybershaolin
15-11-09, 07:45
lang BBkode tilføjes automatisk i henhold til brugerens standardsprog. Hvis det ikke er indstillet, eller er den samme som forum sprog, så intet er indstillet.

Men der er problemet.

OK se, her på jeres eget forum, er mit sprog sat til engelsk ... så min tekst i indlæg # 1 og # 2 (der er på fransk) er anderledes end forummet sprog (i min UserCP). Så hvorfor er min tekst stadig på fransk? Siger du jeg er nødt til at tilføje BBcode manuelt? Så hvis det er tilfældet, hvorfor er du taler om BBcode at blive tilføjet automatisk?

Jeg kunne ikke forstå det korrekt, men jeg gjorde gå til linket du refererer, og det er den måde, jeg fik det. Jeg troede, var denne styres automatisk uden at skulle skrive BBcode mig selv.

vBET
15-11-09, 14:13
Men der er problemet.

OK se, her på jeres eget forum, er mit sprog sat til engelsk ... så min tekst i indlæg # 1 og # 2 (der er på fransk) er anderledes end forummet sprog (i min UserCP). Så hvorfor er min tekst stadig på fransk? Siger du jeg er nødt til at tilføje BBcode manuelt? Så hvis det er tilfældet, hvorfor er du taler om BBcode at blive tilføjet automatisk?

Jeg kunne ikke forstå det korrekt, men jeg gjorde gå til linket du refererer, og det er den måde, jeg fik det. Jeg troede, var denne styres automatisk uden at skulle skrive BBcode mig selv.

Ja dit indlæg # 1 og # 2 er på fransk, men du fortalte det system, den er på engelsk. Thats Derfor er det ikke oversat.

Du har 2 måder at håndtere meddelelser på forskellige sprog.
1. er indstillingen i din User CP standardsprog til din profil. I dette tilfælde vBET vil antage, at dine beskeder er på dette sprog, og vil tilføje lang BBCode automatisk. Alligevel har du mulighed for at fortælle vBET ikke at gøre dette for specifikke besked (på hver redaktør for ny besked vil blive vist yderligere mulighed for at tilføje BBCodes eller ej - som standard indstillet til Ja).
2. linje er at tilføje den manuelt.

Du er forvirret på grund af anden artikel, kan du læse den igen omhyggeligt, det er skrevet:
"Automatisk markere budskab brugeren som fastsætter deres standard andet sprog end forum standardsprog"

Hvis du mener, at en del er uklart, bedes punkt det, og vi vil rette det for at gøre det mere klart:)

Cybershaolin
15-11-09, 19:57
Dette er endnu en test i fransk.

Cybershaolin
15-11-09, 20:10
Ja dit indlæg # 1 og # 2 er på fransk, men du fortalte det system, den er på engelsk. Thats Derfor er det ikke oversat.

Ahhhhh! Nu fik jeg det højt og tydeligt. Det er den del, jeg ikke forstod. Nu Jeg har ændret mit sprog til fransk i UserCP og skrev en anden test besked i fransk. Det virker perfekt her. Tak for at tage sig tid til at forklare mig det på en enkel måde.

Men på mit eget forum, er mit forum sprog på fransk, jeg også (frivilligt, sagde du) indstille min UserCP på fransk, og jeg prøvede at skrive beskeder på arabisk og italiensk. Resultatet viste i arabisk og italiensk uden at oversætte noget. Det er derfor, jeg stadig ikke forstår. Det lader ikke til at virke på min forum.

Også, fortæl mig: sproget addon (se screenshot) for BBCode (vælg eller ej), når vi opretter en meddelelse og i den hurtigt svar så godt, dette er en addon i version 3.1.2, fordi jeg stadig ikke opgraderet endnu, og jeg ikke har det i 3.1.1?

vBET
15-11-09, 22:03
Ahhhhh! Nu fik jeg det højt og tydeligt. Det er den del, jeg ikke forstod. Nu Jeg har ændret mit sprog til fransk i UserCP og skrev en anden test besked i fransk. Det virker perfekt her. Tak for at tage sig tid til at forklare mig det på en enkel måde.

Men på mit eget forum, er mit forum sprog på fransk, jeg også (frivilligt, sagde du) indstille min UserCP på fransk, og jeg prøvede at skrive beskeder på arabisk og italiensk. Resultatet viste i arabisk og italiensk uden at oversætte noget. Det er derfor, jeg stadig ikke forstår. Det lader ikke til at virke på min forum.

Også, fortæl mig: sproget addon (se screenshot) for BBCode (vælg eller ej), når vi opretter en meddelelse og i den hurtigt svar så godt, dette er en addon i version 3.1.2, fordi jeg stadig ikke opgraderet endnu, og jeg ikke har det i 3.1.1?

Det hele virker som det er konstrueret. Det betyder - Mod vil tilføje Lang BBCode kun, når du har angivet bruger-standardsprog og kun dette sprog. Hvis det ikke er hensigtsmæssigt, kan du bare fortælle for ikke at tilføje det i editor.

På alle andre tilfælde skal du tilføje lang BBCode manuelt. Så du skrev beskeder på to andre sprog, og du fortælle mod, at de er på fransk, men de er ikke, og det er hvorfor disse ikke blev oversat.

Oversættelse af budskabet skrevet på andre sprog vil kun ske, når lang BBCode er tilføjet. Ellers Google bliver forvirrede og returnerer bare samme tekst (det er ligesom du går til fransk-engelsk oversætter og give ham tekst polsk - han vil bare give dig denne tekst tilbage, fordi han ikke vil forstå det). Så tilføjer lang BBCode til meddelelse fortæller MOD som oversætter han skulle gå til oversættelse.

Også Bemærk venligst, at muligheder for redaktører tilføjes kun, hvis brugeren har sat sit standardsprog andet, at forum standardsprog. Ellers har det ingen mening, fordi det betyder, at brugeren skriver i forum sprog, og der er ingen lang BBCode til at tilføje. Så kan du til test bare ændre dit standardsprog til andre dette forum sprog, og du vil se, at mulighederne vil blive vist i din redaktører:)

Cybershaolin
16-11-09, 04:22
Det hele virker som det er konstrueret. Det betyder - Mod vil tilføje Lang BBCode kun, når du har angivet bruger-standardsprog og kun dette sprog. Hvis det ikke er hensigtsmæssigt, kan du bare fortælle for ikke at tilføje det i editor.

På alle andre tilfælde skal du tilføje lang BBCode manuelt. Så du skrev beskeder på to andre sprog, og du fortælle mod, at de er på fransk, men de er ikke, og det er hvorfor disse ikke blev oversat.

Oversættelse af budskabet skrevet på andre sprog vil kun ske, når lang BBCode er tilføjet. Ellers Google bliver forvirrede og returnerer bare samme tekst (det er ligesom du går til fransk-engelsk oversætter og give ham tekst polsk - han vil bare give dig denne tekst tilbage, fordi han ikke vil forstå det). Så tilføjer lang BBCode til meddelelse fortæller MOD som oversætter han skulle gå til oversættelse.

Også Bemærk venligst, at muligheder for redaktører tilføjes kun, hvis brugeren har sat sit standardsprog andet, at forum standardsprog. Ellers har det ingen mening, fordi det betyder, at brugeren skriver i forum sprog, og der er ingen lang BBCode til at tilføje. Så kan du til test bare ændre dit standardsprog til andre dette forum sprog, og du vil se, at mulighederne vil blive vist i din redaktører:)

OK, jeg fik at en del også ... Kun et spørgsmål mere:

Når du sagde dette på indlæg # 6:

Lad os give et eksempel:

-Mit forum sprog er fransk
-Bruger eget sprog er spansk, men ikke sætte den op i UserCP
-Bruger skriver et indlæg på spansk

Her er eksempel fra indstillingerne ovenfor:

Betyder det, at hvis brugeren, der ikke sæt er eget bruger sprog (lad os sige, det er spansk, men på mit forum, vil forummet antager, at det vil være fransk, da det er meningen at bruge forum sprog, når det ikke er indstillet), og at forummet sprog er fransk ...? hvis brugeren skriver på spansk, vil vi være meningen, at se BBKoder med den oversatte tekst på fransk. Er det det?

Fordi, hvis det ikke er tilfældet, og teksten på spansk er ikke oversat overhovedet i dette eksempel, det går tilbage til min forespørgsel her: :

Really nice produkt. Tak igen for dette hack. :)

Jeg har brug for hjælp eller har en anmodning at gøre. For nye brugere på forummet, er det OK, da de har et felt til at vælge deres standardsprog, men for alle eksisterende brugere, er der ingen værdi sæt, det bare sætter "ikke indstillet". Kan du give mig en forespørgsel til at udføre, for automatisk at sætte en standard-sprog i stedet for "Ikke angivet" (i mit tilfælde er det fransk for den standard værdi)? Dette er fordi selv hvis du lægger en tråd i dette forum at fortælle til brugerne til at gå ændre deres oplysninger, vil mange af dem ikke læst den tråd.

Det ville være rart, hvis jeg kan ændre dette automatisk for min eksisterende brugere.

Thanks.

Du behøver ikke at sætte standard sprog for dine brugere. Hvis der ikke som standard sproget er indstillet, så vBET antager, at det er den samme som forum sproget og tager ingen handling, når nye beskeder kommer (årsag dem er i forum sprog):)

Forstår du hvad jeg mener? Hvis dette ikke er muligt at gøre det ved forespørgsel, i det mindste bør der være en mulighed i admincp for admins, der ønsker at ændre en bestemt bruger sprog til et ønsket sprog ...

vBET
16-11-09, 10:50
Thats korrekt. Det fungerer på denne måde.

Så forudsat at du ønsker at tilføje muligheden for at sætte brugeren standardsprog af Admin CP - right? :)

Cybershaolin
16-11-09, 15:26
Thats korrekt. Det fungerer på denne måde.

Mit sidste indlæg blev lidt langt, undskyld. I dit citat ovenfor, er dette dit svar på mit spørgsmål, jeg stillede her:

Eksempel:

-Mit forum sprog er fransk
-Bruger eget sprog er spansk, men at brugeren ikke sætte den op i UserCP
-Bruger skriver et indlæg på spansk
-Resultat post på forum vil være på fransk med BBCode indsat?

Mere specifikt er det din svaret på det sidste spørgsmål?

Så forudsat at du ønsker at tilføje muligheden for at sætte brugeren standardsprog af Admin CP - right? :)

Ja, det ville være fantastisk. Desuden ville det være rart at tilføje det standardsprog, som brugeren har valgt viser i deres brugerprofil side, når vi går tjekke deres side. Det ville også være en stor addon for at en admin for at finde ud af om brugerens valgte sprog.

vBET
16-11-09, 18:46
Mit sidste indlæg blev lidt langt, undskyld. I dit citat ovenfor, er dette dit svar på mit spørgsmål, jeg stillede her:

Mere specifikt er det din svaret på det sidste spørgsmål?

Nej Bemærk venligst, at mod altid holder oprindelige tekst (i virkeligheden som post indholdet holdes kun den originale tekst). Så i dette scenarie Stillingen vil blive i original (som altid) og BBCode vil ikke blive tilføjet automatisk, fordi brugeren ikke indstillet standardsprog. Så i sidste ende vil det ikke blive oversat, da det er i andre sprog, og det siger at det er i forum standardsprog.
Jeg vil tilføje i TODO liste til automatisk genkende sproget (vil kunne konfigureres, da dette vil have betydning for resultaterne og ikke alle får brug for dette).

Ja, det ville være fantastisk. Desuden ville det være rart at tilføje det standardsprog, som brugeren har valgt viser i deres brugerprofil side, når vi går tjekke deres side. Det ville også være en stor addon for at en admin for at finde ud af om brugerens valgte sprog.

Ok. Lagt på TODO liste:
- Tillad for at angive bruger standard sproget fra Admin CP
- Vis brugerstandard sprog i medlemslandene info.
- Genkender automatisk virkelige Post Message hvis Google gør det muligt at gøre dette ved CURL (konfigurerbar + emails varsel til administrator for at tjekke det i tilfældet, hvis Google gør fejl).

Er det i orden? :)

Cybershaolin
17-11-09, 03:29
Nej Bemærk venligst, at mod altid holder oprindelige tekst (i virkeligheden som post indholdet holdes kun den originale tekst). Så i dette scenarie Stillingen vil blive i original (som altid) og BBCode vil ikke blive tilføjet automatisk, fordi brugeren ikke indstillet standardsprog. Så i sidste ende vil det ikke blive oversat, da det er i andre sprog, og det siger at det er i forum standardsprog.
Jeg vil tilføje i TODO liste til automatisk genkende sproget (vil kunne konfigureres, da dette vil have betydning for resultaterne og ikke alle får brug for dette).

Det er logisk og det følger hvad jeg har eksperimenteret. Det er derfor, jeg spurgte specielt til alle eksisterende brugere på mit forum, før du installerer dette hack. Dette har ingen reel indflydelse på de nye brugere tilmelder sig forum, da de skal vælge et standardsprog ved registreringen, men det har nogle konsekvenser for de gamle brugere, som ikke vælger en standard-sprog. Hvis disse brugere skriver på deres eget sprog, og forskellige fra forummet sprog (uden at have valgt deres standardsprog, som i dette tilfælde fortsat vil være det samme som standard forum sprog) intet vil blive oversat (medmindre de tilføjer en BBKode manuelt, men de skal vide, at ...). Det er noget at fortælle alle mine gamle brugere til at gå ud og sætte deres standard-sprog eller tilføje en BBKode manuelt, men det er noget andet, forudsat at de vil.

Dette ryddet ud mit spørgsmål. Tak for at have præciseret det. Ja, det ville være dejligt hvis alt kan opdages automatisk. Er du sikker på, at dette kan opnås?

Ok. Lagt på TODO liste:
- Tillad for at angive bruger standard sproget fra Admin CP
- Vis brugerstandard sprog i medlemslandene info.
- Genkender automatisk virkelige Post Message hvis Google gør det muligt at gøre dette ved CURL (konfigurerbar + emails varsel til administrator for at tjekke det i tilfældet, hvis Google gør fejl).

Er det i orden? :)
Det lyde godt. Det ville hjælpe meget. (I det mindste for mig). :)

vBET
17-11-09, 13:32
Ï denne ryddet ud mit spørgsmål. Tak for at have præciseret det. Ja, det ville være dejligt hvis alt kan opdages automatisk. Er du sikker på, at dette kan opnås?

Nej:) Jeg er ikke sikker - jeg bare have i tankerne, at Google kan genkende sproget, men jeg havde ikke kontrollere endnu ikke denne funktionalitet er tilgængelig ved CURL API. Også jeg ved ikke, hvordan det vil opføre sig for virkelig korte beskeder. Eller hvad hvis Google ikke vil være sikker. Eller hvordan MOD skal opføre sig, hvis brugeren har sat som standard sproget, men Google fortæller at det er i nogle andre sprog (jeg tror det vil være konfigurerbare: tillid til brugeren, tillid Google + sender e-mail-meddelelse, hver gang når det sker). Så det er lidt udfordring her, men vi kan lide det: D

Cybershaolin
18-11-09, 05:18
Under alle omstændigheder, ville mange af disse problemer eller afhøring blive ryddet ud af impementation denne her: :)

Så måske ville det være en god ide at ikke gøre tingene mere komplicerede, og forbliver med den faktiske måde at arbejde på, men det er stadig op til dig at gå videre eller ej ...

vBET
20-11-09, 01:34
OK - jeg ved nu, at det er muligt at genkende sprog ved at krølle. Også, at Google laver fejl, men er så venlig, som fortæller, hvor sikker han er om hans gæt (0 - slet ikke, 1 - 100%, alt mellem - du ved hvad).

Så i dette øjeblik min proposition for denne funktion er at gøre det konfigurerbare med muligheder:
- Hav altid tillid til brugeren (bedst til ydeevne - Google er ikke spurgt, når ny meddelelse kommer, vil alle andre muligheder bede Google om virkelige sprog)
- Hav altid tillid til Google (Google resultat anvendes altid som rigtige sprog - ikke godt for korte beskeder)
- Tillid brugeren, men spørger Google (i sådanne tilfælde, hvis der er forskelle mellem, hvad brugeren mærker og hvad Google fortæller administrator vil få e-mail om det)
- Tillid Google, når resultatet er tillid værdig (en anden parameter vil fortælle, hvordan sikker på Google må være at bruge sit resultat - dvs 0,3)

Og en ting mere - Google vil ikke blive spurgt, om brugeren på ethvert sted budskab sæt lang BBCode manuelt.

Hvad synes du om det? :)

Cybershaolin
20-11-09, 02:28
God idé. :)

vBET
21-11-09, 16:00
OK, det er implementeret og vil blive medtaget i vBET 3.2.0 (ja vi var planlægning 3.1.3, men der er for mange ændringer, så det bliver 3.2.0).

Du kan teste det her. Dette forum rent faktisk har valgt strategi for at have tillid til Google, når resultaterne er mindst 10% sikker.

Så nyd:)

vBET
21-11-09, 16:14
For eksempel blev dette budskab ikke er mærket med mig, at han er polsk. Enten manuelt eller ved at indstille standardsproget. Kort sagt - jeg løj for vBET hævder, at budskabet er på engelsk, men ved hjælp af registrering af sprog vBET indså han, at budskabet er kun på engelsk polsk og mærket det ordentligt:)

Cybershaolin
21-11-09, 16:22
Great job. :) Har du et release dato i hovedet? Jeg har virkelig brug for den nye version ...

vBET
21-11-09, 17:54
Great job. :) Har du et release dato i hovedet? Jeg har virkelig brug for den nye version ...

Ja, vi har - i dag:) Vi er glade for at give hurtige, hvad vores kunder har brug for:)

Produktionen er allerede i gang. Det vil tage op til 2 timer. Vi har brug producerer også føje til VBA-Dyna integration til støtte for registrering af sprog også der:)

Cybershaolin
21-11-09, 20:33
Wow! Takket være en masse! Great service! :)

vBET
22-11-09, 17:47
OK, det er implementeret og vil blive medtaget i vBET 3.2.0 (ja vi var planlægning 3.1.3, men der er for mange ændringer, så det bliver 3.2.0).

Du kan teste det her. Dette forum rent faktisk har valgt strategi for at have tillid til Google, når resultaterne er mindst 10% sikker.

Så nyd:)
Dette er blot en test, der kontrollerer, om registrering af sprog fungerer godt med citater rettet mod nye linjer.

Cybershaolin
22-11-09, 18:51
OK - jeg ved nu, at det er muligt at genkende sprog ved at krølle. Også, at Google laver fejl, men er så venlig, som fortæller, hvor sikker han er om hans gæt (0 - slet ikke, 1 - 100%, alt mellem - du ved hvad).

Så i dette øjeblik min proposition for denne funktion er at gøre det konfigurerbare med muligheder:
- Hav altid tillid til brugeren (bedst til ydeevne - Google er ikke spurgt, når ny meddelelse kommer, vil alle andre muligheder bede Google om virkelige sprog)
- Hav altid tillid til Google (Google resultat anvendes altid som rigtige sprog - ikke godt for korte beskeder)
- Tillid brugeren, men spørger Google (i sådanne tilfælde, hvis der er forskelle mellem, hvad brugeren mærker og hvad Google fortæller administrator vil få e-mail om det)
- Tillid Google, når resultatet er tillid værdig (en anden parameter vil fortælle, hvordan sikker på Google må være at bruge sit resultat - dvs 0,3)

Og en ting mere - Google vil ikke blive spurgt, om brugeren på ethvert sted budskab sæt lang BBCode manuelt.

Hvad synes du om det? :)

I indstillingerne ovenfor foreslåede, hvad der ville være vejen til at vælge imellem, når det plejede at gøre den gamle måde før gennemførelsen af dette?

vBET
22-11-09, 18:57
I indstillingerne ovenfor foreslåede, hvad der ville være vejen til at vælge imellem, når det plejede at gøre den gamle måde før gennemførelsen af dette?

Altid stole bruger - sådan anerkendelse er ikke foretaget.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1