Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 12

Tema: Google m'està enviant un correu electrònic sobre (404) els errors de programari??

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Default Google m'està enviant un correu electrònic sobre (404) els errors de programari??

En el meu lloc webmaster m'estic posant uns 2 missatges al mes a partir de Google que indica que estan trobant (404) els errors de programari que significa en paraules senzilles que s'estan donant les adreces URL duplicades (url VBET translatated) a causa de la indexació ràpida i creixent. ¿Puc aturar aquestes advertències? Bàsicament en les eines del meu webmaster només tinc dos reals, no (404) funda i 102 no posa a causa de la meva robots.txt.

-Memòria cau establert de 15 dies
    -Guestcache off

¿Puc aturar aquestes advertències?
    Crec que només té 301 redirigir url d'edat (url canviat ja que no de treball) a la nova adreça URL (URL de la pàgina que la feina ara) amb htaccess, només has de buscar en tot el fòrum que un que vostè necessita realment

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Només tinc un total de 2404 reals errors, Google em diu que tinc centenars de suau (404) errors, però quan faig clic en ells s'està treballant de mateix, això té alguna cosa a veure amb les adreces URL que es tradueix com em va escriure de nou dient em que la indexació està creixent massa ràpid, però per duplicat ...

De tota manera, què puc afegir al meu htcaccess per "amagar" aquesta de Google abans que s'enutgi.

Quote Iniciat per mario06 View Post
    Només tinc un total de 2404 reals errors, Google em diu que tinc centenars de suau (404) errors, però quan faig clic en ells s'està treballant de mateix, això té alguna cosa a veure amb les adreces URL que es tradueix com em va escriure de nou dient em que la indexació està creixent massa ràpid, però per duplicat ...

De tota manera, què puc afegir al meu htcaccess per "amagar" aquesta de Google abans que s'enutgi.
    jeje crec que el meu últim missatge abans ja ho va contestar vostè pot redirigir 301 que amb htaccess, o potser Jo sóc la senyoreta entendre, si es pot donar exemple quin s'assembla a la vella url (url, que no va canviar ja de treballar, l'error 404 ara) nova URL (URL de la pàgina que la feina ara)

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Serveixin-se donar més detalls. Segons tinc entès eines per a administradors web li diu que només té 2 reals l'error 404, però Google encara li emails sobre gran quantitat d'errors 404. Però aquests són realment de treball ... Estic una mica confós aquí

Si us plau, adjunteu el contingut complet de correu electrònic de Google i alguns dels 404 enllaços.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

No puc enviar el "treball" Soft 404 enllaços errors més perquè he buidat les taules VBET, ara no estic rebent l'error 404 més suau estic rebent el 404 correcte no troba resposta. Així que en aquest punt VBET té la culpa aquí, m'agradaria recordar-los que Google no li agraden els errors de programari i et penalitzen amb fila de la pàgina sota i adsense si continua el temps suficient.

Salutacions

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Ho sentim però en aquests moments no es exactament el que entén el problema es tracta. Si us plau, descrigui el més, en altres paraules. No té suaus 404 enymore errors, només 404 correcta - si us plau donar alguns exemples de pàgines que no funciona. Quants errors com els que existeixen? Que va escriure abans que vostè té només dos duros 404 errors. Encara tenim un problema aquí?

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

sense resposta - resolt. Si no és així - si us plau escrigui aquí i vaig a obrir aquest fil de nou.
    Gràcies

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Va haver de donar volta la memòria cau d'un màxim de 15 dies a 5 dies per superar aquest problema.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

de manera que ara es resol, no?

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts