Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Google är maila mig (404) mjuka fel?!?

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default Google är maila mig (404) mjuka fel?!?

I min webbmaster webbplats Jag får ca 2 meddelanden per månad från Google om att de tar fram (404) mjuka fel mening i enkla ord att de är att hitta dubbletter webbadresser (vbet translatated URL: er) på grund av den snabba och växande indexering. Vad ska jag göra för att stoppa dessa varningar? I grund och botten i mitt verktyg för webbansvariga Jag har bara två riktiga (404) inte grundar och 102 inte grundar på grund av min robots.txt.

-Cache satt till 15 dagar
    -Guestcache off

Vad ska jag göra för att stoppa dessa varningar?
    Jag tror att du bara behöver 301 omdirigera gamla url (bytt url som redan inte fungerar) till ny URL (sidan URL som nu arbetar) med htaccess, bara söka runt det forum som en som du behöver faktiskt

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag bara har totalt 2 riktiga 404-fel, är Google säger till mig att jag har hundratals av mjuka (404) fel men när jag klickar på dem de arbetar ändå detta har något att göra med den översatta webbadresser som de skrev till mig tillbaka att berätta mig att indexeringen växer för fort men i dubletter ...

Hur som helst vad kan jag lägga till mitt htcaccess att "gömma" denna från Google innan de blir galna.

Quote Ursprungligen postat av mario06 View Post
    Jag bara har totalt 2 riktiga 404-fel, är Google säger till mig att jag har hundratals av mjuka (404) fel men när jag klickar på dem de arbetar ändå detta har något att göra med den översatta webbadresser som de skrev till mig tillbaka att berätta mig att indexeringen växer för fort men i dubletter ...

Hur som helst vad kan jag lägga till mitt htcaccess att "gömma" denna från Google innan de blir galna.
    hehe Jag tror att min sista inlägget ovan redan svarat på det du kan 301 omdirigera det med htaccess, eller kanske jag missar att förstå, om du kan ge exempel whats ser ut som den gamla url (bytt url som redan inte fungerar, får 404-fel nu) att ny URL (sidan URL-adress som fungerar nu)

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Vänligen ge mer detaljer. Som jag förstår verktyg för webbansvariga säger att du bara har två riktiga 404-fel, men Google fortfarande mejl dig om massa 404 fel. Men de är verkligen arbetar ... Jag är lite förvirrad här

Bifoga fullständig Googles e-innehåll och vissa av dessa 404 länkar.

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag kan inte skicka dig "arbetar" Soft 404 fel länkar längre eftersom jag tömt vBET borden, nu är jag inte får det mjuka 404-fel längre jag får rätt 404 Not Found svar. Så vid det här laget vBET är fel här, skulle jag vilja påminna om att Google inte gillar mjuka fel och de kommer att straffa dig med låg sidrankning och adsense om det går tillräckligt länge.

Hälsningar

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ledsen men just nu kommer jag inte exakt förstår vad frågan handlar om. Beskriv den mer, med andra ord. Du behöver inte mjuka 404-fel enymore, bara rätt 404 - vänligen ge några exempel på sidor som inte fungerar. Hur många fel som de som finns? Du skrev innan att du bara har 2 hård 404 fel. Har vi fortfarande har ett problem här?

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

inget svar - löst. Om inte - skriv här och jag kommer att öppna denna tråd igen.
    Tack

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Var tvungen att stänga av 15 dagen maximalt cachen till 5 dagar för att lösa detta problem.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

så nu är det löst, eller hur?

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •