Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Abans de comprar

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Juny 2010
    Missatges
    8

Default Abans de comprar

Hola,
    Després he provat la versió: 2.3.1 en el meu fòrum de prova i em van donar els resultats increadable l'augment del trànsit de
    1000 a prop de 10.000 en menys de 20 dayes i em vaig decidir a comprar la versió completa amb la instal lació.
    PHP Code:
    forum.krwetatnt.net 
    Acabés el fòrum de prova és Abot 250 MB, però ho fan molts probloplems al meu servidor, què passa amb el meu fòrum que és més de 4 GB.

PHP Code:
    krwetatnt.net/vb 
    de manera que, estic a punt de passar d'aquest servidor
    2x Xeon 5335 8x2.00GHz *** RAM

A això es

Intel Dual Quad Core E5620
    24GB DDR3 RAM (memòria de Triple Channel)
    300 GB x 2 SAS de 15.000 RPM

I la meva primera pregunta, és suficient o no?

Veig aquest fòrum
    PHP Code:
    freshwap.net/forums 
    i em trobo amb entre 40.000-90.000 url índex per a cada idioma, com
    gran base de dades de la meva voluntat?

Es tradueix el blog?

Tinc llicència vBSEO però encara no uppgrade a v 3.5, quina és la seva recomindation?

Hi ha alguna configuració especial per servir a demanar als centres de dades amb anterioritat?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Tingueu en compte que la versió comercial de VBET és més ràpid que una lliure (algorismes optimitzats, la memòria cau, imatges ...). Així que si vostè ja està usant un lliure, llavors els recursos del servidor serà amb seguretat suficient per a un pagament.

vBET Blogs de suports en vB4. Dins cas de vB3.8 no som capaços a plenament donar suport comunitat multilingüe perquè vBulletin no dóna suport blog allà anymore (veure aquí per més detalls) - Pel que escriure en diferents idiomes perquè no s'admet en vB3.8 bloc. No estic segur de quina traducció està treballant allà, però suposo que ha - es pot demanar als usuaris (veure enllaç).

Recomano actualitzar vBSEO a 3,5. Ens han confirmat que no és un problema de redirecció de bucle en VBET 3.3.4 i 3.3.2 Matías - que es resol després de Matías actualitzar a 3.5

Trist però no entenc última pregunta. Ell t'està preguntant aproximadament cached traduccions llavors per favor nota que és necessari de treure lliure vBET versió abans que instal·lar va pagar un. Memòria cau tan vella serà completament tret durant uninstall i va optimitzar un serà automàticament creat durant instal·lar versió pagada. La memòria cau haurà d'omplir de bell nou, però és aclarit de tota manera cada dia des de traduccions velles així que és OK

Si vostè té alguna altra pregunta - si us plau pregunteu. Estarem encantats d'ajudar a

Prohibit
    Data d'ingrés
    Abril 2011
    Missatges
    2

hola VBET, pot adsense s'apagarà i l'ús de la meva pròpia textads en la versió comercial, els dolents es compra un parell de setmanes.
    gràcies

Prohibit
    Data d'ingrés
    Abril 2011
    Missatges
    2

hola VBET, pot posar les banderes a la capçalera per, com en la demo, a més del menú desplegable

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per nic333 View Post
    hola VBET, pot adsense s'apagarà i l'ús de la meva pròpia textads en la versió comercial, els dolents es compra un parell de setmanes.
    gràcies
    AdSense està fora de l'abast VBET - està fins vostè ho ha encès o no. També pot fer que s'encén per les pàgines normals, i posar una mica més de pàgines traduïdes - això requereix una simple modificació de la plantilla que inclou l'anunci.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per nic333 View Post
    hola VBET, pot posar les banderes a la capçalera per, com en la demo, a més del menú desplegable
    Sí Vostè té opcions per posar en el menú desplegable i banderes a la fila. Així que el que es veu en el nostre fòrum és de configuració - no hi ha necessitat de fer cap canvi (per plantilla estàndard i les plantilles que tenen ganxos estàndard de la plantilla - pel que en fets adequadament per vBulletin).

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •