Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 15

Tema: Suport DBSEO

  1. #1
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Febrer 2012
    Missatges
    12

    Default Suport DBSEO

    Hola

    Utilitzava VBSEO fins que recentment va ser fora de línia i no ha de ser recolzada ja.

    He passat d'utilitzar DBSEO com sembla que només bona alternativa

    ÉS allà una manera podem treballar junts per trobar una manera de donar suport a DBSEO url per VBET com vull utilitzar els plugins. Estic encantat d'ajudar amb proves etc..

    A VBSEO hi havia moltes modificacions necessàries per VBET funcioni correctament.

    Serà el mateix per a DBSEO? Si és així em podria deixar saber quines són les principals preocupacions així puc provar de fer canvis al meu lloc de prova així funcionarà.

    gràcies

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Des de tens Vb4.x suggerim per utilitzar amistós URLs - és inclòs dins vB i et dóna SEO nexes amistosos quin ware va recolzar dins vBET. Així que per favor just configurar el vostre vB per utilitzar amistós URLs i vBET automàticament traduirà aquells No hi ha integració necessari. També si us plau mira al nostre arxiu de readme, perquè hi ha alguna informació sobre la configuració amb URLs amigables.

  3. #3
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

    Default

    M'agradaria veure com aquesta integració.

  4. #4
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Febrer 2012
    Missatges
    12

    Default

    hola

    cal utilitzar dbseo per assegurar que es va mantenir l'estructura existent d'url. Meus classificacions etc. del lloc són dependant en aquells urls que es mantenen o correctament 301 a urls nous. DBSEO fa això i com a tal necessita assegurar que l'utilitzo.

    Vaig a obrir un nou fil ara com només instal·lava la plena vbet i ara cap de l'obra de traduccions en absolut.

    Va ser parcialment treballant amb la versió lliure però no pro per alguna raó.

  5. #5
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    En aquest moment no tenim previst integrar amb dbseo. He entès que vol mantenir l'estructura d'URL. Es podria provar aquests URLs amigables mantenir-lo. Potser dbseo funciona de manera similar.

    Si no, llavors vostè pot intentar integrar-se en el seu propi risc, però tingueu en compte que si canvieu vBET codi llavors caldrà canviar-lo una altra vegada després de cada actualització vBET.

    No sé exactament com dbseo obres. És treballar els plugins o com vBSEO afegeix controlador frontal. Si està funcionant similar a vBSEO llavors podeu basar sobre integració vBSEO com exemple. De tota manera si vol tenir només treball SEO enllaços això hauria de ser bastant fàcil. Si vols haver traduït URLs - això pot ser més complicat.

  6. #6
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Maig de 2014
    Missatges
    2

    Default

    Hi ha encara cap pla per donar suport a aquesta integració DBSEO? Volen el mod, però no puc instal·lar-lo si no ho fa.

  7. #7
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    En aquest moment no planegem donar-hi suport. vBulletin té pròpies URLs amigables natius. Això és què vBSEO acabat i probablement altres plugins que dóna la funcionalitat que ja està inclòs morirà o s'utilitzarà rarament. Perquè creiem que no hi ha necessitat el mercat que la recolzin.

  8. #8
    Membre Junior
    Data d'ingrés
    Maig de 2014
    Missatges
    2

    Default

    Sembla que fan més URLs amigables. He instal lat en un fòrum força gran disponibilitat DBSEO.

    Per gent com jo que estan buscant solucions tècniques augmentar el trànsit, especialment persones disposades a passar una mica de diners, anem a tractar-lo de totes maneres. També veurem les coses com el seu mod massa. Tanmateix són incompatibles. Estic bastant segur que perdrà clients.

  9. #9
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Gràcies per la teva opinió. A aquest moment no tenim previst donar suport DBSEO.

  10. #10
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

    Default

    Quote Iniciat per siparker View Post
    cal utilitzar dbseo per assegurar que es va mantenir l'estructura existent d'url. Meus classificacions etc. del lloc són dependant en aquells urls que es mantenen o correctament 301 a urls nous. DBSEO fa això i com a tal necessita assegurar que l'utilitzo.
    Això. Ja vbseo ja no és compatible amb almenys necessitem una manera de 301 la URL traduït als nous després de canviar a DBSEO.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •