Tärkeä: Tämä sivu käyttää evästeitä (cookies). Käyttämällä tämän sivuston sammuttamatta evästeet selaimella, tarkoittaa, että olet samaa mieltä käyttää sitä.
Osta nyt! Ominaisuudet Downloads

Ansaitse kanssamme!

Jos haluat ansaita rahaa vBET liittymään Affiliate-ohjelma.
Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast
Tulokset 1 että 10 ja 15

Thread: DBSEO tuki

  1. #1
    Junior Member
    Liittynyt
    Helmikuu 2012
    Viestejä
    12

    Default DBSEO tuki

    Hi

    Käytin VBSEO kunnes se äskettäin meni offline-tilassa ja ei tule enää tueta.

    Minulla on nyt mennyt käyttämään DBSEO, koska se näyttää vain hyvä vaihtoehto

    Onko tapa voimme yhdessä löytää tapa tukea DBSEO url: n vBET kuin haluan käyttää sekä plugins. Olen iloinen voidessani auttaa testaus.

    VBSEO oli monia muutoksia tarpeen VBET toimii oikein.

    Se on sama DBSEO? Jos niin voisitteko kertoa minulle, mitä suurimmat huolenaiheet ovat niin voin yrittää tehdä muutoksia Testipaikan, joten se toimii.

    kiitos

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Ei integraatioaste. Myös Katso Lueminut-tiedostoon, koska joitakin tietoja kokoonpanon URL.

  3. #3
    Senior Member
    Liittynyt
    Joulukuu 2009
    Viestejä
    276

    Default

    Haluaisin nähdä tämä integraatio.

  4. #4
    Junior Member
    Liittynyt
    Helmikuu 2012
    Viestejä
    12

    Default

    Hi

    minun täytyi käyttää dbseo sen varmistamiseksi, nykyinen url rakenne oli. Minun rankings jne sivuston ovat riippuvaisia kyseisistä osoitteista pidetään tai oikein 301 uudet URL-osoitteet. DBSEO tämä ja siten tarve varmistaa käytän sitä.

    Avaa uusi viestiketju nyt olen juuri asentanut koko vbet ja nyt mikään käännökset työtä lainkaan.

    Se oli osittain toimii ilmainen versio mutta ei pro jostain syystä.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Tällä hetkellä suunnittelemme ei integroida dbseo. Ymmärsin säilytettävät URL-rakenteen. Voisit testata näitä URL pitää sen. Ehkä dbseo toimii samalla tavalla.

    Jos ei sitten voit yrittää yhdistää itse omalla vastuulla, mutta muista, että jos muutat vBET koodia sinun täytyy muuttaa uudelleen jokaisen vBET päivityksen jälkeen.

    En tiedä miten dbseo toimii. On se työ plugins tai kuin vBSEO lisää etu ohjain. Jos se toimii samanlainen vBSEO voit pohjana vBSEO integraatio esimerkkinä. Joka tapauksessa jos haluat vain on työskentely SEO Linkit tämän pitäisi olla melko helppoa. Jos haluat kääntää URL-osoitteet - tämä voi olla mutkikkaampi.

  6. #6
    Junior Member
    Liittynyt
    Toukokuuta 2014
    Viestejä
    2

    Default

    Vielä ole suunnitelmia DBSEO integroitumisen? Haluaisin mod mutta ei voi asentaa, jos se ei ole.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Tällä hetkellä emme aio tukea sitä. vBulletin on oma syntyperäinen ystävällinen URLs. Tämä on mitä valmis vBSEO ja todennäköisesti muut plugins että antaa toimintoja, jotka on jo otettu huomioon kuolee tai käytetään harvoin. Joten en usko tarvitaan markkinoilla tukemaan sitä.

  8. #8
    Junior Member
    Liittynyt
    Toukokuuta 2014
    Viestejä
    2

    Default

    Se tuntuu tekevän enemmän kuin ystävällinen URL-osoitteita. Olen DBSEO asennettu melko suuri varatut foorumilla.

    Minun kaltaiseni ihmiset, jotka etsivät teknisiä ratkaisuja lisätä liikennettä, erityisesti ihmisiä, jotka haluavat viettää vähän rahaa, voimme kokeilla sitä joka tapauksessa. Me myös tarkastelemme asioita, kuten mod liian. Kuitenkin ne ovat ristiriidassa. Olen melko varma, menetät asiakkaat.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Liittynyt
    Lokakuu 2009
    Viestejä
    3,037

    Default

    Kiitos mieltä. Tämän hetken, emme aio tukea DBSEO.

  10. #10
    Senior Member
    Liittynyt
    Joulukuu 2009
    Viestejä
    276

    Default

    Quote Alkuperäinen kirjoittaja siparker View Post
    minun täytyi käyttää dbseo sen varmistamiseksi, nykyinen url rakenne oli. Minun rankings jne sivuston ovat riippuvaisia kyseisistä osoitteista pidetään tai oikein 301 uudet URL-osoitteet. DBSEO tämä ja siten tarve varmistaa käytän sitä.
    Tämä. Koska vbseo ei enää tueta ainakin meidän 301 tapa kääntää URL uusia jälkeen siirrytään DBSEO.

Sivu 1 ja 2 12 ViimeinenLast

Netistä poimittua

Postitusoikeudet

  • Sinä voi ei uusia viestiketjuja
  • Sinä voi ei vastata viesteihin
  • Sinä voi ei lähettää liitetiedostoja
  • Sinä voi ei muokata viestejäsi
  •