Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 5 de 5

Tema: Citant assumptes

Default Citant assumptes

Quan algú responds utilitzant cita, puc veure que el cita és traduït, però la resposta és també (però clicking el 'avall' la fletxa no mostra el untranslated resposta). És allà qualsevol manera el puc fer de manera que el cita no és traduït, o clicking l'avall la fletxa sempre mostra el untranslated text sense assumptes fins i tot si cita és present?

Exemple:
    Code:
    http://ftazeta.com/spanish/29248-recommendation-for-a-box-hd.html#post170017
    Crec que això hauria de ser un fàcil i senzill fixar al meu final. Apreciaria qualsevol assistència.

Gràcies,
    gopalmm2

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

Si vols que una mica de text no va ser traduït en el missatge de l'usuari, llavors introduir-lo en notranslate BBCode (http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html).

no, això no és el que és l'assumpte. Comprovi l'enllaç i feu clic a la segona 'avall fletxa' allà. El arrowhead no es visualitza el text sense traduir utilitzant de VB text citant. Proveu de llegir el meu correu una altra vegada. Quan dic cites, em referia a que VB és citant la resposta. Ho sento per qualsevol confusió.

Gràcies per la seva ajuda.

Per alguna raó, sembla que estigui treballant ara... No estic segur de si s'hagi fixat per a mi, però el problema ha estat resolt.

Gràcies,
    gopalmm2

Prohibit
    Data d'ingrés
    Aug 2012
    Missatges
    481

M'alegro d'haver que resolt l'assumpte.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes