Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 8 de 8

Tema: VBET V4.4.6 crea f ≥ rum?

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Default VBET V4.4.6 crea f ≥ rum?

Estic corrent vBulletin 3.8.6 utilitzant una pell personalitzat. Els add-ons únics que són en viu són:

AME - el Embeder de mitjans de comunicació automàtica
    Notificació de fil nou
    Post Gràcies tall
    vBulletin bloc
    i el nostre propi Webkey d'autenticació add-in

Prudentment seguia les instruccions d'instal·lació per a V4.4.6 i el fet fins al punt on havia de configurar-lo. El sistema solia tenir VBET-hi amb èxit, però vaig haver de treure'l després trobant aquest problema d'usergroup múltiples. Després de la instal·lació, els usuaris van començar a queixar-se que el sistema s'estableixen... el missatge d'error (ho sento, no tinc) apuntava amb VBET, així impossibilitava VBET pensant acabaria els passos de configurar i el repermeti-lo.

En aquest punt, em vaig adonar que addicionals f ≥ rum van ser creats en el meu sistema, un per a cada idioma. Wha?

Ha de ser perdent alguna cosa. La darrera vegada que provava l'actualització de VBET, em vaig trobar amb el mateix assumpte d'usergroup múltiples. Ha estat uns quants mesos des VBET treballava en el meu sistema. Haurà de contractar amb vostè per instal·lar-lo, o estic perdent alguna cosa?

Tret això des del meu sistema; tot està funcionant una altra vegada bé (albiet sense VBET).

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

En aquest punt, em vaig adonar que el f ≥ rum addicionals van ser creats en el meu sistema, un per a cada idioma. Wha?
    Si no estan en les matrius separades en el seu sql, i si és només un per a qualsevol idioma està bé. vBET es crea per tal d'usuaris de grup en la mateixa llengua d'omissió. També si vostè té qualsevol problema durant la seva traducció seré feliç d'ajudar-lo i respondre a cada pregunta

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Quote Iniciat per r.dziadusz View Post
    Si no estan en les matrius separades en el seu sql, i si és només un per a qualsevol idioma està bé. vBET es crea per tal d'usuaris de grup en la mateixa llengua d'omissió. També si vostè té qualsevol problema durant la seva traducció seré feliç d'ajudar-lo i respondre a cada pregunta
    Un usergroup es crea per a cada idioma (és això alguna cosa nova? Addició de 50 f ≥ rum no és fresc); No tinc cap idea quin separats array en sql és; ho sento! Quan I primer instal·lava VBET damunt fa un any, això no va succeir. VBET només instal·lava i treballava perfectament. Ara estic tenint un dimoni d'un temps aconseguir-lo altra vegada en el sistema:-).

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

en el seu AdminCP - > usegroup aquest aspecte:
    Llengua d'omissió: Albanian
    ?
    Com he dit ara vBET crea separa l'usuari grups. Si el seu treball de fòrum més lent que podria ser coused per altres coses, a més, si us plau llegiu aquest post:
    clic

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

en el seu AdminCP - > usegroup aquest aspecte:?
    Com he dit ara vBET crea separa l'usuari grups. Si el seu treball de fòrum més lent que podria ser coused per altres coses, a més, si us plau llegiu aquest post:
    clic
    Així, si el meu fòrum dóna suport a 50 idiomes, pot esperar veure * 50 * addicionals f ≥ rum creat?

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Sí vostè pot, però van ser creats per fer el nostre producte treballar més ràpid.

Membre
    Data d'ingrés
    Març 2010
    Missatges
    34

Sí vostè pot, però van ser creats per fer el nostre producte treballar més ràpid.
    Així que creava 50 + f ≥ rum al meu fòrum per fer córrer més ràpid de VBET?!? però pot suprimir-los i veure VBET córrer una mica més lent?!? ... i tot només aconseguir recreava durant l'actualització següent?!?

Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

Sí es recreateed en cada actualització.
    També pot intentar treure tots ells però necessita impossibilitar aquest plugin: userdata_presave i si vol ininstal·lar vBET vostè will nedd addicional canviar en:

includes/vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Trobi la línia:

vbet_removeDefaultLanguageGroups function () {
    i treure tot el contingut d'aquesta funció

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •