Estic corrent vBulletin 3.8.6 utilitzant una pell personalitzat. Els add-ons únics que són en viu són:
AME - el Embeder de mitjans de comunicació automàtica
Notificació de fil nou
Post Gràcies tall
vBulletin bloc
i el nostre propi Webkey d'autenticació add-in
Prudentment seguia les instruccions d'instal·lació per a V4.4.6 i el fet fins al punt on havia de configurar-lo. El sistema solia tenir VBET-hi amb èxit, però vaig haver de treure'l després trobant aquest problema d'usergroup múltiples. Després de la instal·lació, els usuaris van començar a queixar-se que el sistema s'estableixen... el missatge d'error (ho sento, no tinc) apuntava amb VBET, així impossibilitava VBET pensant acabaria els passos de configurar i el repermeti-lo.
En aquest punt, em vaig adonar que addicionals f ≥ rum van ser creats en el meu sistema, un per a cada idioma. Wha?
Ha de ser perdent alguna cosa. La darrera vegada que provava l'actualització de VBET, em vaig trobar amb el mateix assumpte d'usergroup múltiples. Ha estat uns quants mesos des VBET treballava en el meu sistema. Haurà de contractar amb vostè per instal·lar-lo, o estic perdent alguna cosa?
Tret això des del meu sistema; tot està funcionant una altra vegada bé (albiet sense VBET).