Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: VBET V4.4.6 creëert gebruikersgroepen?

Lid

Default VBET V4.4.6 creëert gebruikersgroepen?

I 'm running vBulletin 3.8.6 met behulp van een aangepaste huid. De enige invoegtoepassingen die leven zijn zijn:

AME - de automatische Media Embeder
    Nieuwe Thread kennisgeving
    Post dank U Hack
    vBulletin Blog
    en onze eigen Webkey verificatie-invoegtoepassing

Ik zorgvuldig volgde de installatie-instructies voor V4.4.6 en maakte het tot aan het punt waar ik moest configureren. Het systeem gebruikte om VBET op het met succes, maar ik had om het te verwijderen na het ontmoeten van dit probleem voor meerdere usergroup. Na de installatie, de gebruikers begonnen te klagen dat het systeem naar beneden... het foutbericht (sorry, ik heb het niet) was waarnaar VBET, dus ik uitgeschakeld VBET uitzoeken ik zou eindigen de stappen configureren en de re-laat het.

Op dit punt, merkte ik dat extra gebruikersgroepen op mijn systeem, een voor elke taal zijn gemaakt. Wha?

Ik moet iets missen. De laatste keer dat ik probeerde bijwerken VBET, liep ik in hetzelfde meerdere usergroup kwestie. Het is al enkele maanden geleden VBET op mijn systeem werkte. Moet ik een contract met u om het te installeren, of ben ik missing something?

Ik verwijderd het van mijn systeem; Alles draait weer fijn (albiet zonder VBET).

Gepensioneerde;)

Op dit punt, merkte ik dat extra gebruikersgroepen zijn gemaakt op mijn systeem, een voor elke taal. Wha?
    Als ze niet in gescheiden matrices in uw sql, en als het is alleen een voor elke taal ok is. vBET maakt om de groep gebruikers in dezelfde standaardtaal. Ook als u problemen tijdens uw vertaling hebt zal ik graag helpen u en beantwoorden van elke vraag

Lid

Quote Oorspronkelijk geplaatst door r.dziadusz View Post
    Als ze niet in gescheiden matrices in uw sql, en als het is alleen een voor elke taal ok is. vBET maakt om de groep gebruikers in dezelfde standaardtaal. Ook als u problemen tijdens uw vertaling hebt zal ik graag helpen u en beantwoorden van elke vraag
    Een gebruikersgroep is gemaakt voor elke taal (is dit iets nieuw? 50 Gebruikersgroepen toevoegen is niet cool); Ik heb geen idee wat een gescheiden matrix in sql is; Sorry! Toen ik voor het eerst VBET ruim een jaar geleden installeerde, gebeurde dit niet. VBET net geïnstalleerd en werkte perfect. Ik heb nu een duivel een tijd om te krijgen het terug op het systeem:-).

Gepensioneerde;)

in uw admincp - > usegroup er als volgt uitzien:
    Standaard taal: Albanees
    ?
    Zoals ik al zei maakt vBET nu scheidt gebruikersgroepen. Als uw forum langzamer werkt lees dat het coused zou kunnen worden door andere dingen, ook, dit bericht:
    klikken

Lid

in uw admincp - > usegroup er als volgt uitzien:?
    Zoals ik al zei maakt vBET nu scheidt gebruikersgroepen. Als uw forum langzamer werkt lees dat het coused zou kunnen worden door andere dingen, ook, dit bericht:
    klikken
    Dus, als mijn forum 50 talen ondersteunt, kan ik verwacht te zien * 50 * extra gebruikersgroepen gemaakt?

Gepensioneerde;)

Ja u kunt, maar werden gemaakt om onze product sneller werk te maken.

Lid

Ja u kunt, maar werden gemaakt om onze product sneller werk te maken.
    Dus u 50 + gebruikersgroepen op mijn forum te maken, VBET sneller gemaakt?!? maar ik kan ze verwijderen, en zie een beetje trager VBET?!? ... en ze allemaal gewoon tijdens de volgende upgrade zal krijgen re-created?!?

Gepensioneerde;)

Ja zal het recreateed in elke update.
    Ook kunt u proberen ze allemaal verwijderen maar moet u deze plugin uitschakelen: userdata_presave en als u wilt verwijderen vBET u zal nedd extra te wijzigen:

includes/vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php

Zoek de regel:

functie vbet_removeDefaultLanguageGroups() {}
    en alle inhoud van deze functie verwijderen

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •