I 'm running vBulletin 3.8.6 met behulp van een aangepaste huid. De enige invoegtoepassingen die leven zijn zijn:
AME - de automatische Media Embeder
Nieuwe Thread kennisgeving
Post dank U Hack
vBulletin Blog
en onze eigen Webkey verificatie-invoegtoepassing
Ik zorgvuldig volgde de installatie-instructies voor V4.4.6 en maakte het tot aan het punt waar ik moest configureren. Het systeem gebruikte om VBET op het met succes, maar ik had om het te verwijderen na het ontmoeten van dit probleem voor meerdere usergroup. Na de installatie, de gebruikers begonnen te klagen dat het systeem naar beneden... het foutbericht (sorry, ik heb het niet) was waarnaar VBET, dus ik uitgeschakeld VBET uitzoeken ik zou eindigen de stappen configureren en de re-laat het.
Op dit punt, merkte ik dat extra gebruikersgroepen op mijn systeem, een voor elke taal zijn gemaakt. Wha?
Ik moet iets missen. De laatste keer dat ik probeerde bijwerken VBET, liep ik in hetzelfde meerdere usergroup kwestie. Het is al enkele maanden geleden VBET op mijn systeem werkte. Moet ik een contract met u om het te installeren, of ben ik missing something?
Ik verwijderd het van mijn systeem; Alles draait weer fijn (albiet zonder VBET).