I es va adonar pàgines no s'han traduït i me n vaig obtenir google api i va afegir a continuació, encara no traduir. Hi ha alguna cosa que em vaig perdre?
I es va adonar pàgines no s'han traduït i me n vaig obtenir google api i va afegir a continuació, encara no traduir. Hi ha alguna cosa que em vaig perdre?
Hola
Pot ser que realitzarà a causa de diverses raons, però primer em diu exactament quin l'api està utilitzant (google API v1 /google API v2 / API de Microsoft) i quina versió de vBET està actualment utilitzant
Aconsegueixo directament des d'aquest enllaç Subscriu-te per a una clau d'API - carregador de Google - Google Code no sé si seu 1 o 2 també utilitzo 3.4.1. però el meu llicència expirava últimament. És aquesta la raó?
La llicència expired és definitivament no un rison. El seu traducció parada laborable perquè que està utilitzant Google API Wen que està a punt de ser tancat ser 1 de desembre, per tant nou molt stricts límits s'estableixen. Si us plau, executeu aquesta prova (Olny per a l'Api de Google Translation v1) i enviar aquí els resultats.
Però com vaig dir que és aproximadament per ser tancat així que per favor considera actualitzar vBet a versió més tardana quin suport també gratis Microsoft traducció API i de pagament Traducció de Google Api v2, i estem cada que treballant per afegir noves APIs (en aquest moment que aquestes proves com un dels seus)
es va dir que prova de traducció de partida per a l'API de Google v1
Resultat de la prova: {"ResponseData": null, "responseDetails": "Condicions de servei sospita d'abús Consulteu http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 568.113769531
Això significa que es bloquegen per google, pot escriure a google com es diu en URL que he li va donar i ús d'aquests Consells però vostè ha de recordar que l'API de Google Translation v1 (lliure) es tancarà en 1 de desembre per la qual cosa no la traducció es farà utilitzant aquest api en particular.
Però per favor recorda mentre vaig dir en pal anterior vBET suports també Microsoft traducció Api, Api de Google v2 i ara que aquestes proves Apertium traducció Api i implemanting Api de Microsoft de pagament
Durar editat per r.dziadusz; 07-11-11 A 10:21.