Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 4 de 4 FirstPrimer ... 234
Resultats 31 a 40 de 40

Tema: Principals problemes de traducció

  1. #31
    Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

    Default

    Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    He actualitzat a la versió beta per tractar de resoldre els meus problemes, però sembla que no estic rebent traduccions de Microsoft?

    Aquí hi ha el resultat de la prova Micorsoft:


    He doble chaecked tinc l'ID MS correcte!
    La seva traducció de Microsoft API ID és correcta, aquest tipus d'error apareix aquí: MSDN tema Si us plau, llegiu-lo. Però la prova de google es veu bé. A més, si el seu accés pm en compte que podia buscar qualsevol problema intern
    Durar editat per r.dziadusz; 03-10-11 A 08:45.

  2. #32
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

    Default

    i veure, però sempre m'he ús conjunt de Google i l'ús de l'API v2 el que sempre em va colpejar el meu límit? També tinc ggogle API V2 com la detecció

  3. #33
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    ¿Entenc que correcte - que no ha utilitzat Microsoft? No va ser mai encès, en el fòrum? Tingueu en compte que Microsoft té límits mensuals, de manera que d'arribar al seu límit, haurà d'esperar fins al següent període. No és el límit diari. Però si mai has fet servir Microsoft abans de llavors vostè no ha d'arribar al límit. Si us plau, aclarir - no ho estigui fent servir en aquest moment o que no va fer ús d'ella en absolut.

  4. #34
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

    Default

    Michael, actualment no estic utilitzant Microsoft, tinc vBET establir per Google només per a ús, detecció de Google API V2, ús Google API V2, abans de que utilitzava V1, corrent l'enllaç per a Microsoft ara produeix una traducció però seu esporàdics, si tenim en compte que diuen que són límits mensuals llavors per descomptat meus límits hauria no encara s'ha de ser restaurat fins el 1 de novembre.

  5. #35
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

    Default

    Jo tinc la meva límit de caràcters per google conjunt a 100.000 perday així que amb la meva configuració actual al i arribar a aquest límit i ja no obtenir els resultats de pagament de Google es les API lliure i comença a produir resultats?

  6. #36
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Michael, actualment no estic utilitzant Microsoft, tinc vBET establir per Google només per a ús, detecció de Google API V2, ús Google API V2, abans de que utilitzava V1, corrent l'enllaç per a Microsoft ara produeix una traducció però seu esporàdics, si tenim en compte que diuen que són límits mensuals llavors per descomptat meus límits hauria no encara s'ha de ser restaurat fins el 1 de novembre.
    Els límits no estan del nostre costat, però al costat de Microsoft. La informació que existeix el límit mensual es pren des d'aquí: InvalidOperationException:: ID = 3644.V2_Json.TranslateArray.2485281C
    Ant tens raó em va fer petit error - la informació completa és la següent:
    restriccions de volum d'ús lliure, als 4 milions de caràcters d'un mes i no més de 400K per hora
    Així que hi ha límits també cada hora. Perdó per la desinformació poc - que hauria de llegir amb més cura. Microsoft no té altres límits - si us plau pregunteu Microsoft. En aquest moment no estic al tant sobre els límits d'altres. Si tens el missatge d'error de formulari de Microsoft, llavors vol dir que arribar a alguns dels seus límits. Si us plau, poseu-vos en contacte amb Microsoft per obtenir informació més detallada - que són ells els que et dóna error de sol.licitud corresponent. No puc explicar. Es tracta de 3 ª part. En el cas d'un missatge equivocat error clau és diferent el que simplement es pot comprovar.

    També tingui en compte que no ha de ser 1 nov - no sabem els detalls sobre quan nou període de temps s'ha iniciat. És per mes calendari, o és la suma dels últims 30 dies, o d'una altra manera ... Realment no tinc idea de com manejar Microsoft - si us plau demanar a Microsoft si es necessiten més detalls. De tota manera si es tracta de formar els últims 30 dies, llavors li permetrà a cada dia que va fer noves peticions (si no limiten l'ús complet en un dia).
    Durar editat per vBET; 04-10-11 A 00:15.

  7. #37
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Simon Lloyd View Post
    Jo tinc la meva límit de caràcters per google conjunt a 100.000 perday així que amb la meva configuració actual al i arribar a aquest límit i ja no obtenir els resultats de pagament de Google es les API lliure i comença a produir resultats?
    No. En aquest moment vBET demana per a la traducció només un proveïdor (depenent de la configuració del Fòrum). Si hi ha error en resposta no demanem altre proveïdor. Podeu crear nova sol licitud de funció per a això si vostè sent que és important.

  8. #38
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

    Default

    Ok Miquel, vaig a començar una sol licitud de funció, pot marcar aquest tema resolt per a mi, ja que ja no té raó de

  9. #39
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    D'acord, - marcat resolt

  10. #40
    Jubilats;)
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    441

    Default

    A partir de traducció d'assaig MS
    Resultat de la prova: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
    Prova d'error:
    Temps de connexió (ms): 237.756103516
    He tractat d'investigar aquest error amb més cura, però és impossible.
    Vostè ha de demanar a Microsoft a tu mateix, perquè també pot ser interna problema de Microsoft, si vostè està segur que no va arribar als seus límits:
    Per fer això si us plau escrigui un correu electrònic a: mtcont@microsoft.com
    Descriure el problema - l'ús de la prova d'error
    Enviar un e-Microsoft de Traducció de l'API ID - Això es deu principalment manera que no puc fer-ho per mi mateix
    Introduïu el volum de traduccions, enviades al servei dels personatges o MB / hora i caràcters o MB / dia
    Durar editat per r.dziadusz; 05-10-11 A 11:16.

Pàgina 4 de 4 FirstPrimer ... 234

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •