En utilitzar les pàgines de Microsoft traduir obtenir 500 Internal Server Error!
En utilitzar les pàgines de Microsoft traduir obtenir 500 Internal Server Error!
Durar editat per Snake; 28-09-11 A 16:56.
Això és urgent. Google m'ha bloquejat avui en dia.
No puc pagar per v2.
I quan necessito opció de Microsoft que no funciona.
Els meus pàgines estan en blanc amb la traducció de Google v1.
Necessito que això estigui arreglat el més aviat possible si us plau!
Tinc 500 internal server error en la traducció de pàgines amb Mircosoft!
Google us permet bloquejar?, Estic tenint un problema similar que alguns títols de fils s'han perdut i text traduït està en blanc, però si canvi a diferents idiomes apareixen el títol del fil ... etc
Sembla que ho van fer, però jo Nou hotel renovat meu db tot, pel que he estat fent trucades molt més del normal.
És probablement un bloc de 24 hores però tot i així no ajuda l'opció de Microsoft no funciona.
Veig aquest MOD morir, l'opció MS és limitada i Google s'està portant el servei immediatament.
Sí, si falten peces, que està sent bloquejat.
Hmmmm, un bloc de 24 hores, em pregunto si això és el meu cas com l'ara prohibit Baidu aranya ha tingut al voltant de 350 en el meu lloc en el moment ningú (construir un mod per desfer-se'n), la qual cosa bloquegen un únic idioma o traduccions a tots ?
No serà un servei de traducció pagada que és compatible amb l'última versió de VBET.
Si la prohibició de les aranyes de les pàgines mai seran indexades, derrotant al punt.
LOL, he intentat el pagament, he fet servir 1 milió de caràcters en 10 minuts @ $ 20
Si vostè vol començar a pagar $ 1000 per el tràfic de llavors és una solució, suposo.
Durar editat per Snake; 28-09-11 A 17:58.
Re: les aranyes, però entenc que les aranyes Baidu portar poc trànsit, però en realitat escombraries per tot arreu els seus recursos, així que ara la prohibició de les aranyes sentit majoria dels xinesos i altres:
Baidu
Ichiro mòbil
Insípid
Sogou
Publicar un tema nou Respondre
Yandex (rus yahoo)
Yeti
spinn3r
.... i podria seguir
Bé, si no em aquestes traduccions en particular de nou vaig a haver d'anar a pagar, però les meves traduccions .. etc ja representen gairebé 12 milions d'adreces URL i un munt de les meves pàgines tenen un munt de contingut perquè pugui veure suport de dumping per la resta del món en els meus fòrums, que és una veritable llàstima. Jo només vaig aclarir la memòria cau (els hostes i la base de dades) i té 9 GB d'espai de tornada!
Bé, actualitza la memòria cau, que era de 6 GB, confia en mi, amb que les URL que vostè linado produeix v2 API, molts milers.
Re és l'aranya, les pàgines només es tradueixen una vegada, així que si ho fa Baidu o un usuari o Google no fa cap diferència.
Per tant el bloqueig de les aranyes, no té sentit.
Espero que l'API de MS funciona, però he llegit una mica i les seves limitacions a 50 trucades per minut, el que dubto és suficient per mantenir a la majoria dels fòrums.
Aficionats de viatge
Durar editat per Snake; 24-10-12 A 20:36.
50 trucades per minut? Per Déu!, Que probablement significa que el restant 59,99 segons el meu fòrum no rebrà cap traduccions , Quines són les seves normes sobre l'emmagatzematge en memòria cau de les traduccions, saps?, No seria tan dolent si podem mantenir les traduccions, que significa una desacceleració en trnslations d'uns mesos, però eventualy que es posarà al dia!
Estic tenint un problema similar amb la traducció a l'anglès (per defecte) no funciona. Si em canvi a v2 funciona per un segon, després en la següent càrrega de pàgina no és així. Alguna cosa passa amb Google Translate.