Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Puc desactivar VBET al bloc?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Agost 2011
    Missatges
    1

Default Puc desactivar VBET al bloc?

Tinc una configuració particular en el meu VB4 en el fòrum es troba a la site.com / fòrum i el blog es troba en blog.site.com i tots els perfils d'usuari es troben en [nom d'usuari]. Site.com i el seu blog en [nom d'usuari]. Lloc com / blog (tot això es fa per Matías).

He intentat en un servidor de prova de la seva v2 VBET lliure, però els blocs i els perfils no es pot traduir així que m'agradaria desactivar en aquestes pàgines. És possible?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí, vostè pot desactivar els blocs en versió completa utilitzant Admin CP -> vBET -> Opcions de Traducció -> Ignorar les adreces URL - Simplement pot establir que "/ Bloc".
    El No treballarà per perfils d'usuari, perquè hi ha cap part d'URL comuna (exceptua .Lloc.com, però això ignoraria tot). Petit vBET modificació de codi solucionaria l'assumpte (a lloc on Ignorar URL es comprova que es pot comprovar també que és la pàgina de perfil amb el valor THIS_SCRIPT).

Ignorar les adreces URL opció no està disponible en versió gratuïta.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2011
    Ubicació
    http://yuforum.net
    Missatges
    7

Administrador CP - > vBET - > Opcions de traducció - > ignorar URLs

Si us plau dir-me... com fer cas omís de fòrum específic (s) un vBET 4.4.x... examle... aquest fòrum...

Tinc prop de 140 fòrums públics... i els I volen traduir només la meitat la meva junta de només alguns fòrums de discussió... sobre 70 fòrums...

I ha de posar tots els aquest fòrums 70... Ignorar URLs... o què?

Va a estar bé afegir noves característiques... Incloure/excloure fòrums... id Fòrum separats per una coma... o seleccioni (CTRL + clic) bruixa fòrums per incloure o excloure...

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

En aquest moment vBET dóna suport ignorant per part d'URL. Per a peticions de característica, si us plau obri nou fil a la secció de sol. licitud de tret.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •