Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Kan jeg deaktivere vbet i bloggen?

Junior Member
    Ble medlem
    August 2011

Default Kan jeg deaktivere vbet i bloggen?

Jeg har en spesiell konfigurering i vB4 mitt der forumet er på site.com / forum og blogg er på blog.site.com og hver brukerprofiler er på [username]. Site.com og deres blogg på [username]. Nettstedet .com / blog (alt dette er gjort av vBSEO).

Jeg har prøvd på en test server din gratis vBET v2 men blogger og profiler kan ikke oversettes så jeg har lyst til å deaktivere på disse sidene. Er det mulig?

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Ja, du kan deaktivere blogger i fullversjonen bruker Admin CP -> vBET -> Oversettelse Alternativer -> Ignorer URL - Kan du bare sette det '/ Blog'.
    Det vil ikke fungere for brukerprofiler, fordi det er ingen felles URL del (unntatt .site.com, men dette ville ignorere alt). Små vBET koden endring ville løse problemet (i sted hvor Ignorer URL er sjekket vi kan kontrollere er også den profil side ved hjelp THIS_SCRIPT verdi).

Ignorer URL alternativet er ikke tilgjengelig i gratis versjon.

Junior Member
    Ble medlem
    September 2011
    Sted
    http://yuforum.net

Admin CP - > vBET - > Alternativer for oversettelse - > ignorere URL-adresser

Behage fortelle meg... hvordan skal ignorere bestemt forum(s) un vBET 4.4.x... examle... dette forumet...

Jeg har ca 140 offentlige fora ... og jeg vil oversette bare halvparten mitt bord ... bare noen diskusjoner fora ... ca 70 fora ...

Jeg må sette alt dette 70 fora i ... Ignorer URL ... eller hva?

Vil være fint å legge til nye funksjonen ... Inkluder / Utelukk fora ... Forumet IDer atskilt med komma ... eller velg (CTRL + klikk) heks fora for å inkludere eller ekskludere ...

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

For øyeblikket støtter vBET ignorerer ved en del av URL-Adressen. For funksjonsforespørsler, kan du åpne ny tråd i funksjonen forespørsel-delen.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •