Hola,
Aquest és un gran producte, el vaig veure instal.lat en un fòrum i estava molt impressionat. Té algun pla per fer d'aquest mod per al IPB?
Vaig a estar content de pagar 150 $ - 200 de la mateixa.
Gràcies.
Hola,
Aquest és un gran producte, el vaig veure instal.lat en un fòrum i estava molt impressionat. Té algun pla per fer d'aquest mod per al IPB?
Vaig a estar content de pagar 150 $ - 200 de la mateixa.
Gràcies.
Estem planejant fer la versió genèrica VBET - disponible per traduir qualsevol aplicació. En primer lloc cal afegir algunes característiques previstes per VBET, abans d'obrir una altra línia de productes. No hi ha cap data prevista per a això.
M'alegra sentir això. Mirant cap al futur de la versió IPB
Què és això spam?
Per cert VBET és allà de totes maneres puc ser d'ajuda? Vull dir que pot buscar per als codificadors IPB per a vostè.
Gràcies per ajudar a la proposició. Estem en la contractació i la trobarem nou membre de l'equip Si coneixes gent que està interessada - si us plau d'enviar enllaç a la nostra oferta de treball.
Okies he notificat un codificador, és de PL.
Bé només per a la informació que no és IPB v codificador codificador.
Gràcies - si en contacte amb nosaltres parlarem amb ell
Res al respecte? Algú en contacte amb vostè?
Gràcies.
No em vaig adonar de l'aplicació. Potser va ser eliminat accidentalment amb el correu brossa, o que no s'enviï a tots. També acabo de tornar de les vacances, així que potser ja està esperant per mi.