Vaig veure la versió gratuïta d'aquesta última nit en més de vbulletin.org i va venir aquí per saber més - que dir que és una gran idea, especialment la part d'aconseguir el seu lloc indexat en 52 idiomes :-)
Vaig agafar una còpia per provar en un nou lloc que estic construint, i la instal lació ha anat bé sense més incidents. Una nota que, no obstant això per a aquells de vostès que fan servir mcloud - realitzar els canvis en la FORUM_ROOT / includes / functions_vbseo_createurl.php abans de importar el fitxer del producte-vbenterprisetranslator.xml
Suggereixo que les instruccions també s'esmenta això en la part superior, una mena de "Si utilitzeu Matías favor modificar aquest arxiu primer". Si no ho fa primer que no serà capaç d'usar el seu admincp fins que ho faci.
Encara no he trobat la manera de fer jugar bé amb el meu vBadvanced Directori d'Enllaços i vBGallery PhotoPost, però estic segur que es resoldrà aviat.
El que estic estimant fins ara és l'informe del meu mapa Matías generador d'aquest matí, que mostra una url 42k addicionals s'han creat des que he instal lat el mod :-)
Si vols veure-ho en acció fer una ullada -> TheCHS ~ Charleston Fòrums