Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123
Resultats 21 a 30 de 30

Tema: Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

Visualització híbrida

Post Anterior Previous Post   Next Post Següent Post
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Els membres de vBulletin és un membre destacat i jo no crec en absolut que va cometre un error la comprovació de l'arxiu (que accedit al fòrum com a administrador), ni que em va sacsejar. "Potser" mal entesa que els uns als altres pel que he demanat més ajuda d'ells per la qual cosa permet veure el que diuen de nou.

Demanar suport és considerat com SPAM per a vostè? Si aquest és el cas demano disculpes per demanar ajuda! Vostè ha de mirar seriosament aquest assumpte des del meu punt de vista, vBulletin diu que no hi ha error, es diu que és un error vBulletin per posar-se en les sabates i em pregunti a qui he de creure?

PS. Mai em va citar des d'un PM enviats cap ao des que, només va citar a la seva cita.

PS2. Com jo no sóc un programador que em diu de comprovar les coses no té sentit, així que o bé ha de confiar en vostè o vBulletin en aquest moment.

PS3. Com que vivim en un món civilitzat que democràticament debatut algunes qüestions, el que es diu i diferents punts de vista i res més. No hi ha sentiments de la meva part. Només vull per resoldre pacíficament el problema

Salutacions cordials
    Durar editat per mario06; 25-01-11 A 09:41.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    Els membres de vBulletin és un membre destacat i jo no crec en absolut que va cometre un error la comprovació de l'arxiu (que accedit al fòrum com a administrador), ni que em va restar o mal entès que sí, ja que Anglès és la seva llengua mare. Les instantànies parlar amb claredat. No vol o no pot solucionar el problema i vaig a acceptar això.

Demanar suport és considerat SPAM?? Si aquest és el cas demano disculpes per demanar ajuda! Vostè ha dit que hi ha un error, vBulletin, va dir que no hi ha! A qui he de creure?

PS. Mai em va citar des d'un PM enviats cap ao des que, només va citar a la seva cita.

PS2. Si el fil es va anar fora de tema no és culpa meva, jo li vaig preguntar diverses vegades per donar-me una solució simple en un 1. 2. 3. manera, però només he rebut aquest
    1. És la seva culpa
    2. La culpa és teva
    3. És culpa d'ells.

Com que vivim en un món civilitzat que democràticament debatuts sobre certs temes, coses que es diuen i diferents punts de vista i res més. Per a mi el tema està tancat perquè pugui tancar aquest fil. Sense rancors del meu part.

Salutacions cordials
    No és el que creus sobre - es tracta del que realment succeeix i vostè simplement pot comprovar vostè mateix - li va donar instruccions de com fer-ho. Així que si us plau Trow creu la seva distància, perquè els que porta en direcció equivocada i simplement comprovar. Sabia vostè que veure?

Tingueu en compte que no és aconsellable deixar l'assumpte tal com és. Es recomana encaridament a resoldre'l. Li va donar altres possibilitats si l'equip de vBulletin no volen corregir els seus errors. Podeu utilitzar una d'aquestes solucions com una cosa temporal i encara contacte amb l'equip vBulletin per solucionar els seus errors. Per resoldre-ho si us plau digueu-nos que la possibilitat que prefereix i que el guiarà més en aquesta direcció. En aquest moment, a la seva elecció - el tema per resolt.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Jo els vaig donar la informació, així que estic esperant una resposta, no tancar aquest tema encara.

Salutacions

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    Jo els vaig donar la informació, així que estic esperant una resposta, no tancar aquest tema encara.

Salutacions
    Així que també ha establert no resolt encara. Realment ens agradaria que l'ajudaran a fer que funcioni

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per vBET View Post
    Així que també ha establert no resolt encara. Realment ens agradaria que l'ajudaran a fer que funcioni

Aquí hi ha les respostes de l'Equip de Suport vBulletin, jo els he enviat la llista completa d'adreces URL en el correu electrònic de Google (com et vaig enviar) i els seus exemples enllaç trencat.

xxxxxxxxxxx
    25 gen '11 11:14
    Code:
    http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW
    Com pot veure, anar a qualsevol d'aquestes adreces URL no hi ha un "accident" Així que no estic segur del que estan parlant.

Si hi ha un error, si us plau em proporcioni l'informe d'error. Però no hi ha estavellar passant.

Tot el millor,
    xxxxxxxxxxx
    Equip de Suport, vBulletin

Compra vBulletin, el fòrum de programari més potent del mercat.
    mailto: support@vbulletin.com

xxxxxxxxxxxx
    26 gen '11 01:12

La persona a la qual estaven parlant amb va dir que era un error, i que estava treballant amb nosaltres al respecte. No veig un problema amb les URL d'arxius, que no estan col.lapsant el fòrum. M'agradaria conèixer aquesta informe d'error, ja que el codi d'arxiu no ha canviat en anys.

Tot el millor,
    xxxxxxxxxxxxx
    Equip de Suport, vBulletin

Compra vBulletin, el fòrum de programari més potent del mercat.
    mailto: support@vbulletin.com
    Així que aquí tens Michael, s'han declarat en nombroses respostes que l'arxiu no té cap problema, ara què segueix?

Salutacions
    Durar editat per mario06; 29-01-11 A 09:27.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Per què utilitza el fitxer? Això és una enorme quantitat de contingut duplicat innecessari.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per tavenger5 View Post
    Per què utilitza el fitxer? Això és una enorme quantitat de contingut duplicat innecessari.
    L'arxiu es recomana que es Minusvàlids Si s'utilitza l'equip de Matías Matías, jo no estic amb Matías o Zoints així que no hi ha cap benefici en la seva desactivació per a mi.
    PS. Google es separa i escollir el millor dels 2 dels fils en el fòrum normal i l'arxiu de temes del fòrum per que no se li penalitzarà per això que no és la raó. Heus aquí una guia de Google Duplica Guia de contingut de Youtube, presti molta atenció:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g
    Durar editat per mario06; 29-01-11 A 09:31.

Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •