Tenim gran quantitat d'usuaris. Sabem el que hem inclòs en el fil actual. Gràcies per donar la seva versió vBulletin
Sobre el tema. Que va ser informat que la integració no pot ser possible ja que la seva versió no és compatible i es va decidir a anar de totes maneres. Error en l'arxiu que vostè té és a la banda de vBulletin. També es va informar que en la postmodernitat sobre això.
Així que era conscient de no treballar arxiu sub-fòrums de la versió no és compatible vBulletin edat, des del principi. Que també se li va dir que perquè es tracta d'errors vBulletin vostè ha de contactar a l'equip de vBulletin per resoldre-ho.
També com jo ho veig en el fil en que vostè està assenyalant en què es va negar el nostre suport en el futur. Però és clar vostè té ple dret a culpar a ningú per res
Què fer ara amb l'arxiu? Vostè té ara diverses opcions:
1. Contacte amb l'equip vBulletin per solucionar els seus errors. Com vostè sap (a partir de velles històries) vBulletin 06/03 té errors i quan s'agrega un paràmetre addicional en l'adreça URL del fitxer de sub-fòrum de la pàgina després que s'estavelli. Que està fora de l'abast VBET ja vBulletin edat es comporten d'aquesta manera, tot i que VBET no està instal lat - per la qual cosa en poques paraules: és error vBulletin. També és fora del nostre abast, ja que no és compatible amb la versió. Així que vostè pot demanar que es vBuletin segueix sent responsable del seu codi i el correcte. Poden negar-se si es consideren també vB3.6 com no compatible.
2. Pot bloquejar el fitxer robots.txt en el seu conjunt - no bona idea que no l'hi aconsello.
3. Podeu desactivar la traducció de les pàgines d'arxiu. Hi haurà menys pàgines de l'índex de Google, però no hi haurà més enllaços trencats.
4. Es pot editar el disseny de la seva pàgina d'arxiu fil per enllaços a arxius sub-fòrums no s'inclourà. Potser és inclòs per no traduir la pàgina i els discapacitats per traduir una. A la seva pàgina d'arxiu principal fòrum hi ha enllaços trencats als sub-fòrum se segueix en peu, però això és només enllaços no milers de pàgines de milers de fils d'arxiu. Vostè podria fins i tot va fer 301 redirecció de la pàgina principal fòrum d'arxiu pel que serà només en l'idioma original.
Si us plau, digui'ns quina versió t'agrada més i el guia en el més escollit.
Estic perdut aquí. El primer que va escriure que és segur. Llavors va escriure que no és segur. Ara està fora de perill de nou. El que m'interessa és el que li vaig escriure a vostè sobre les Eines per a administradors web. No ens interessa el que l'autor mod diu - és a dir entre tu i ell. Ens interessa que Google vegi al seu fòrum. Si Google veu el fòrum com comunicar bloquejat llavors el mod danys Google, Google ia veure el contingut de tot el món mateix (pel que cada missatge es considera com a contingut duplicat). En aquest cas s'aconsella no utilitzar el mod més fins que sigui segur per a Google - fins que vostè serà capaç de veure a Google Webmaster Tools a veure totes les pàgines normalment i que no estigui bloquejat. Així és com és i no tenim res més a dir en aquesta àrea. És elecció seva, el assessoraran en guaret o no. Així que dóna un primer i si no és segur, llavors va fer la seva pròpia decisió que vols escoltar.
Demano disculpes si es té en compte la nostra resposta com mala educació. Acabo d'afegir a la llista de coses per fer l'arxiu robots.txt per separat per a no enllaços SEO. Gràcies per la seva nota.
Llegiu amb cura i un cop més el que jo vaig escriure en l'última resposta. Mai vaig escriure que l'enllaç:
s'ha trencat. Jo vaig escriure que està treballant - es trenquen enllaços inclosos en aquesta pàgina. Llegiu de nou el que es va descriure abans. Sé que aquesta pàgina està treballant. És per això que vostè va escriure:Code:http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
Et vaig escriure que aquest enllaç està treballant - que no m'han de donar tirs de la pantalla i provar a mi que s'està treballantNomés si us plau llegiu atentament el que estic escrivint a vostè. I ara, a la teva imatge i prestar atenció en els vincles superior (enllaços a arxius sub-fòrums) - aquests són trencats
(Amb excepció d'enllaç a arxiu principal del fòrum)
GranEspero que comprenguin l'àrea de la qüestió ara i saber quines són les opcions. Si us plau, digui'ns el que més t'agradi i et guia en aquesta direcció.
Totes les pàgines tenen un contingut completament diferent i cap d'arrencada no podria dir que és el mateix quan el text és completament diferent. Aquestes són les diferents pàgines que serveix de contingut diferents adreçats a diferents receptors, i la resposta no té sentit per a nosaltres en absolut. Si us plau, em PM totalitat del missatge que va rebre, amb el contacte amb la font d'aquest missatge. Ens agradaria que l'hi expliqui. El més probable és persona que comprovi que no va veure el contingut real, però només el bloqueig de missatges (com ho vaig fer jo en aquest moment) - per al cas instal dels comentaris no tenen cap valor en absolut. Una vegada més - si us plau els detalls PM que es comprovi.

Només si us plau llegiu atentament el que estic escrivint a vostè. I ara, a la teva imatge i prestar atenció en els vincles superior (enllaços a arxius sub-fòrums) - aquests són trencats
Respondre amb una cita