Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123
Resultats 21 a 30 de 30

Tema: Alerta correu electrònic de Google: Googlebot troba un nombre extremadament alt de les adreces URL del seu lloc

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per mario06 View Post
    Code:
    TELL US WHICH VERSION OF VBULLETIN ARE YOU USING.
    Estic utilitzant la versió 3.6.12, vostè ha de saber això ja que paguem una quota addicional perquè funcioni (que sigui compatible) a causa del problema d'arxiu de manera que si és l'arxiu que ho està causant això, llavors és (sense ofendre) ja que SEVA CULPA vostè ho va fer. : http://www.vbenterprisetranslator.co...tin-3-6-a.html
    Tenim gran quantitat d'usuaris. Sabem el que hem inclòs en el fil actual. Gràcies per donar la seva versió vBulletin

Sobre el tema. Que va ser informat que la integració no pot ser possible ja que la seva versió no és compatible i es va decidir a anar de totes maneres. Error en l'arxiu que vostè té és a la banda de vBulletin. També es va informar que en la postmodernitat sobre això.
    Així que era conscient de no treballar arxiu sub-fòrums de la versió no és compatible vBulletin edat, des del principi. Que també se li va dir que perquè es tracta d'errors vBulletin vostè ha de contactar a l'equip de vBulletin per resoldre-ho.
    També com jo ho veig en el fil en que vostè està assenyalant en què es va negar el nostre suport en el futur. Però és clar vostè té ple dret a culpar a ningú per res

Què fer ara amb l'arxiu? Vostè té ara diverses opcions:
    1. Contacte amb l'equip vBulletin per solucionar els seus errors. Com vostè sap (a partir de velles històries) vBulletin 06/03 té errors i quan s'agrega un paràmetre addicional en l'adreça URL del fitxer de sub-fòrum de la pàgina després que s'estavelli. Que està fora de l'abast VBET ja vBulletin edat es comporten d'aquesta manera, tot i que VBET no està instal lat - per la qual cosa en poques paraules: és error vBulletin. També és fora del nostre abast, ja que no és compatible amb la versió. Així que vostè pot demanar que es vBuletin segueix sent responsable del seu codi i el correcte. Poden negar-se si es consideren també vB3.6 com no compatible.
    2. Pot bloquejar el fitxer robots.txt en el seu conjunt - no bona idea que no l'hi aconsello.
    3. Podeu desactivar la traducció de les pàgines d'arxiu. Hi haurà menys pàgines de l'índex de Google, però no hi haurà més enllaços trencats.
    4. Es pot editar el disseny de la seva pàgina d'arxiu fil per enllaços a arxius sub-fòrums no s'inclourà. Potser és inclòs per no traduir la pàgina i els discapacitats per traduir una. A la seva pàgina d'arxiu principal fòrum hi ha enllaços trencats als sub-fòrum se segueix en peu, però això és només enllaços no milers de pàgines de milers de fils d'arxiu. Vostè podria fins i tot va fer 301 redirecció de la pàgina principal fòrum d'arxiu pel que serà només en l'idioma original.

Si us plau, digui'ns quina versió t'agrada més i el guia en el més escollit.

Autor va dir que no fa mal a google.
    Estic perdut aquí. El primer que va escriure que és segur. Llavors va escriure que no és segur. Ara està fora de perill de nou. El que m'interessa és el que li vaig escriure a vostè sobre les Eines per a administradors web. No ens interessa el que l'autor mod diu - és a dir entre tu i ell. Ens interessa que Google vegi al seu fòrum. Si Google veu el fòrum com comunicar bloquejat llavors el mod danys Google, Google ia veure el contingut de tot el món mateix (pel que cada missatge es considera com a contingut duplicat). En aquest cas s'aconsella no utilitzar el mod més fins que sigui segur per a Google - fins que vostè serà capaç de veure a Google Webmaster Tools a veure totes les pàgines normalment i que no estigui bloquejat. Així és com és i no tenim res més a dir en aquesta àrea. És elecció seva, el assessoraran en guaret o no. Així que dóna un primer i si no és segur, llavors va fer la seva pròpia decisió que vols escoltar.

2. No hi ha absolutament cap necessitat de ser groller, entenc com utilitzar el robots.txt, però en les guies de l'optimització de la seva (meva opinió) s'inclinen més per la seva configuracions de Matías, només tenir en compte que almenys el 80% dels usuaris vBulletin do ' t ús Matías el que li aconsellem dos fils separats quan es parla de consells, ajustaments i optimització, per exemple, "Optimització de Matías" i "no Optimització Matías" perquè sigui més fàcil d'utilitzar.
    Demano disculpes si es té en compte la nostra resposta com mala educació. Acabo d'afegir a la llista de coses per fer l'arxiu robots.txt per separat per a no enllaços SEO. Gràcies per la seva nota.

3. Tots els vincles d'arxiu que ha publicat com trencat sembla estar funcionant bé per a mi, aquí hi ha una foto del seu exemple d'un enllaç trencat arxiu:

Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/t-25194.html?language=pl
    Llegiu amb cura i un cop més el que jo vaig escriure en l'última resposta. Mai vaig escriure que l'enllaç:
    Code:
    s'ha trencat. Jo vaig escriure que està treballant - es trenquen enllaços inclosos en aquesta pàgina. Llegiu de nou el que es va descriure abans. Sé que aquesta pàgina està treballant. És per això que vostè va escriure:
    Quote Iniciat per vBET View Post
    Per exemple:
    Code:
    Aquest és l'enllaç a la banda de rodament arxiu i s'està treballant però en ella el contingut Hi ha enllaços a la part superior de la pàgina als fòrums subregionals, on s'inclou el fil. Exemple:
    Code:
    http://YOUR_FORUM/archive/index.php/f-182.html
    I tots els enllaços no funcionen - Només al fòrum principal. Tots els arxius sub-fòrums enllaços no funcionen.
    Et vaig escriure que aquest enllaç està treballant - que no m'han de donar tirs de la pantalla i provar a mi que s'està treballant Només si us plau llegiu atentament el que estic escrivint a vostè. I ara, a la teva imatge i prestar atenció en els vincles superior (enllaços a arxius sub-fòrums) - aquests són trencats (Amb excepció d'enllaç a arxiu principal del fòrum)

Escolteu a Michael que no vull discutir totes les cartes que ha escrit amb vostè, només vull un fàcil 1. 2. 3. arreglar i res més.
    Gran Espero que comprenguin l'àrea de la qüestió ara i saber quines són les opcions. Si us plau, digui'ns el que més t'agradi i et guia en aquesta direcció.

Del que el representant de Google em va dir, l'estructura de la URL a continuació és la indexació de quatre vegades, però en béns arrels per a ells és considerat com un i han de ser indexats, com a tal, i això és probablement per això va rebre el correu electrònic. El missatge subjacent és només un exemple;

http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 Original
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = pl Traduït
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = ES Traduït
    http://www.mysite.com/showthread.php?t = 64.661 & language = ES Traduït
    Totes les pàgines tenen un contingut completament diferent i cap d'arrencada no podria dir que és el mateix quan el text és completament diferent. Aquestes són les diferents pàgines que serveix de contingut diferents adreçats a diferents receptors, i la resposta no té sentit per a nosaltres en absolut. Si us plau, em PM totalitat del missatge que va rebre, amb el contacte amb la font d'aquest missatge. Ens agradaria que l'hi expliqui. El més probable és persona que comprovi que no va veure el contingut real, però només el bloqueig de missatges (com ho vaig fer jo en aquest moment) - per al cas instal dels comentaris no tenen cap valor en absolut. Una vegada més - si us plau els detalls PM que es comprovi.
    Durar editat per vBET; 22-01-11 A 19:21.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Aquí clarament que aquesta relació no estava funcionant (mal significa el mateix) marcats en vermell i ara diuen que mai l'hi va dir??

Estic perdut aquí. El primer que va escriure que és segur. Llavors va escriure que no és segur. Ara està fora de perill de nou. El que m'interessa és el que li vaig escriure a vostè sobre les Eines per a administradors web. No ens interessa el que l'autor mod diu - és a dir entre tu i ell. Ens interessa que Google vegi al seu fòrum. Si Google veu el fòrum com comunicar bloquejat llavors el mod danys Google, Google ia veure el contingut de tot el món mateix (pel que cada missatge es considera com a contingut duplicat). En aquest cas s'aconsella no utilitzar el mod més fins que sigui segur per a Google - fins que vostè serà capaç de veure a Google Webmaster Tools a veure totes les pàgines normalment i que no estigui bloquejat. Així és com és i no tenim res més a dir en aquesta àrea. És elecció seva, el assessoraran en guaret o no. Així que dóna un primer i si no és segur, llavors va fer la seva pròpia decisió que vols escoltar.
    Com jo sóc Anglès i conèixer molt bé l'idioma, sempre he dit que aquest mod convidat limitada no fa mal, danyar, molestar, suprem, suprimir els robots de google.

Sobre el tema. Que va ser informat que la integració no pot ser possible ja que la seva versió no és compatible i es va decidir a anar de totes maneres. Error en l'arxiu que vostè té és a la banda de vBulletin. També es va informar que en la postmodernitat sobre això.
    Així que era conscient de no treballar arxiu sub-fòrums de la versió no és compatible vBulletin edat, des del principi. Que també se li va dir que perquè es tracta d'errors vBulletin vostè ha de contactar a l'equip de vBulletin per resoldre-ho.
    També com jo ho veig en el fil en que vostè està assenyalant en què es va negar el nostre suport en el futur. Però és clar vostè té ple dret a culpar a ningú per res
    Vostè em va dir que per un càrrec addicional que hauria fet la meva versió compatible continuació, després que el treball que vostè va dir que la seva hi havia un problema amb el fitxer que no vaig trobar, perquè tots els enllaços que va funcionar per a mi. Em vaig posar en contacte vBulletin (quan em va dir això) i em van dir que tot estava bé.

Em vaig posar en contacte el suport vBulletin avui de nou i em van donar una resposta similar al d'un any per enrere, en paraules simples meu arxiu funciona com hauria! Llegeix els comentaris vBulletins baix, m'amagava el nom per raons pivacy però els puc assegurar que ell és el membre més antic que ara què?

PS. Si la seva encara insatisfet amb la resposta i vols fer una pregunta més tècnica, publicar aquí i vaig a copiar / enganxar per l'Equip de Suport vBulletin directament ok?

Des vBulletin va dir que no hi ha errors i tot està funcionant bé el problema està en el seu final, així que estic esperant la revisió.

Salutacions cordials
    Durar editat per mario06; 24-01-11 A 09:36.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Aquí clarament que aquesta relació no estava funcionant (mal significa el mateix) marcats en vermell i ara diuen que mai l'hi va dir??
    Vostè és realment perdre el temps. I una vegada més que no va llegir amb cura. Si us plau - llegir tot punt. Si escriu: "Estic una mica confós" - Vas a donar-me la que et vaig escriure que sóc petit?? El que es tracta de totes maneres? ...

Això és el que va escriure:
    3. Com vaig escriure en l'inici de la seva enllaços a sub-fòrums en els arxius no estan funcionant en absolut. Només al fòrum principal i de les discussions. Això fa que milers de vincles incorrectes en les pàgines del seu arxiu. Per exemple:
    Code:
    Aquest és l'enllaç a la banda de rodament arxiu i s'està treballant però que conté són enllaços a la part superior de la pàgina de subforos on el fil s'inclou. Exemple:
    Code:
    I tots els enllaços no funcionen - Només al fòrum principal. Tots els arxius sub-fòrums enllaços no funcionen. Això fa que milers de vincles de treball, no en milers de fils d'arxiu de pàgines.
    Jo et vaig donar exemple de la ubicació on es troben enllaços trencats i el següent exemple d'un enllaç trencat en si mateix (trencat després de la traducció). Ho sentim - però quin és el problema aquí? Encara no saps de què es tracta o que estan tractant de demostrar alguna cosa?
    També tingui en compte que poden usar les cometes - incloent les imatges no és necessari

Vostè em va dir que per un càrrec addicional que hauria fet la meva versió compatible continuació, després que el treball que vostè va dir que la seva hi havia un problema amb el fitxer que no vaig trobar, perquè tots els enllaços que va funcionar per a mi. Em vaig posar en contacte vBulletin (quan em va dir això) i em van dir que tot estava bé.
    No és cert - el que vostè va escriure que tens a les MPs i jo també. EOT. Torna a llegir si cal recordar a aquest. Ja va començar citant al nostre PMS en un altre fil (el relacionat aquí) així no has de començar de nou. Qualsevol altre contingut de PM inclou públicament aquí es consideren SPAM, ja que es troba ja en un altre tema. Qualsevol reproducció efectuada per l'usuari mateix és considerat com SPAM en aquest fòrum i en qualsevol altre fòrum que conec. Així que si us plau - no comenci a SPAM.

Em vaig posar en contacte el suport vBulletin avui de nou i em van donar una resposta similar al d'un any per enrere, en paraules simples meu arxiu funciona com hauria! Llegeix els comentaris vBulletins baix, m'amagava el nom per raons pivacy però els puc assegurar que ell és el membre més antic que ara què?

Arxiu sub-fòrum de les pàgines de vBulletin 3.6 es bloqueja si ad cap paràmetre a la URL. Es pot comprovar, fins i tot en la instància de neteja - sense VBET ni cap altre mod. Ho he comprovat en el fòrum amb discapacitat VBET. Pel que és error vBulletin, ja que han vBulletin arquitectura de plugins i suporta la funcionalitat plug-in addicional. Arxiu de tenir la seva extensió punts el que significa que eixa font també es preveu que s'estengui. Si afegir cap paràmetre en la URL dels salts de pàgina sencera que significa que hi ha un error en el codi de vBulletin i és un treball vBulletin equip per resoldre-ho.

PS. Si la seva encara insatisfet amb la resposta i vols fer una pregunta més tècnica, publicar aquí i vaig a copiar / enganxar per l'Equip de Suport vBulletin directament ok?
    No entenc el que volen dir per escrit que no té la intenció de subfòrums que es mostren a l'arxiu - que és i que és generat per vBulletin ... Que per tant no s'entenen entre si. Només has de donar l'adreça URL:
    Code:
    I diuen que es va trencar si s'afegeix algun paràmetre a la URL - aquest és l'error. També pot donar-los el paràgraf anterior.

Des vBulletin va dir que no hi ha errors i tot està funcionant bé el problema està en el seu final, així que estic esperant la revisió.
    No vol dir que no saben el que vol dir o simplement es buida fora. Que no farà que el seu error desapareixerà del seu codi i saltar al nostre codi, només perquè va escriure que no hi ha cap error. No funciona d'aquesta manera. I li vaig escriure com vostè pot comprovar que és error vBulletin. El vaig escriure per a tu, llavors, l'he escrit ara. Així que només veure i si us plau deixin d'escriure que està del nostre costat, ja que no farà que aparegui al nostre costat després de repetir una i altra vegada. Sabia vostè fins i tot el revisin? ¿S'ha desactivat l'VBET i comprovar vostè mateix que l'enllaç es bloquejarà amb qualsevol paràmetre s'afegeix a la URL? Sabia vostè?
    Durar editat per vBET; 24-01-11 A 19:08.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Els membres de vBulletin és un membre destacat i jo no crec en absolut que va cometre un error la comprovació de l'arxiu (que accedit al fòrum com a administrador), ni que em va sacsejar. "Potser" mal entesa que els uns als altres pel que he demanat més ajuda d'ells per la qual cosa permet veure el que diuen de nou.

Demanar suport és considerat com SPAM per a vostè? Si aquest és el cas demano disculpes per demanar ajuda! Vostè ha de mirar seriosament aquest assumpte des del meu punt de vista, vBulletin diu que no hi ha error, es diu que és un error vBulletin per posar-se en les sabates i em pregunti a qui he de creure?

PS. Mai em va citar des d'un PM enviats cap ao des que, només va citar a la seva cita.

PS2. Com jo no sóc un programador que em diu de comprovar les coses no té sentit, així que o bé ha de confiar en vostè o vBulletin en aquest moment.

PS3. Com que vivim en un món civilitzat que democràticament debatut algunes qüestions, el que es diu i diferents punts de vista i res més. No hi ha sentiments de la meva part. Només vull per resoldre pacíficament el problema

Salutacions cordials
    Durar editat per mario06; 25-01-11 A 09:41.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Els membres de vBulletin és un membre destacat i jo no crec en absolut que va cometre un error la comprovació de l'arxiu (que accedit al fòrum com a administrador), ni que em va restar o mal entès que sí, ja que Anglès és la seva llengua mare. Les instantànies parlar amb claredat. No vol o no pot solucionar el problema i vaig a acceptar això.

Demanar suport és considerat SPAM?? Si aquest és el cas demano disculpes per demanar ajuda! Vostè ha dit que hi ha un error, vBulletin, va dir que no hi ha! A qui he de creure?

PS. Mai em va citar des d'un PM enviats cap ao des que, només va citar a la seva cita.

PS2. Si el fil es va anar fora de tema no és culpa meva, jo li vaig preguntar diverses vegades per donar-me una solució simple en un 1. 2. 3. manera, però només he rebut aquest
    1. És la seva culpa
    2. La culpa és teva
    3. És culpa d'ells.

Com que vivim en un món civilitzat que democràticament debatuts sobre certs temes, coses que es diuen i diferents punts de vista i res més. Per a mi el tema està tancat perquè pugui tancar aquest fil. Sense rancors del meu part.

Salutacions cordials
    No és el que creus sobre - es tracta del que realment succeeix i vostè simplement pot comprovar vostè mateix - li va donar instruccions de com fer-ho. Així que si us plau Trow creu la seva distància, perquè els que porta en direcció equivocada i simplement comprovar. Sabia vostè que veure?

Tingueu en compte que no és aconsellable deixar l'assumpte tal com és. Es recomana encaridament a resoldre'l. Li va donar altres possibilitats si l'equip de vBulletin no volen corregir els seus errors. Podeu utilitzar una d'aquestes solucions com una cosa temporal i encara contacte amb l'equip vBulletin per solucionar els seus errors. Per resoldre-ho si us plau digueu-nos que la possibilitat que prefereix i que el guiarà més en aquesta direcció. En aquest moment, a la seva elecció - el tema per resolt.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Jo els vaig donar la informació, així que estic esperant una resposta, no tancar aquest tema encara.

Salutacions

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Jo els vaig donar la informació, així que estic esperant una resposta, no tancar aquest tema encara.

Salutacions
    Així que també ha establert no resolt encara. Realment ens agradaria que l'ajudaran a fer que funcioni

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Desembre 2009
    Missatges
    276

Per què utilitza el fitxer? Això és una enorme quantitat de contingut duplicat innecessari.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Quote Iniciat per tavenger5 View Post
    Per què utilitza el fitxer? Això és una enorme quantitat de contingut duplicat innecessari.
    L'arxiu es recomana que es Minusvàlids Si s'utilitza l'equip de Matías Matías, jo no estic amb Matías o Zoints així que no hi ha cap benefici en la seva desactivació per a mi.
    PS. Google es separa i escollir el millor dels 2 dels fils en el fòrum normal i l'arxiu de temes del fòrum per que no se li penalitzarà per això que no és la raó. Heus aquí una guia de Google Duplica Guia de contingut de Youtube, presti molta atenció:

http://www.youtube.com/watch?v=6hSoXutuj0g
    Durar editat per mario06; 29-01-11 A 09:31.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    142

Així que també ha establert no resolt encara. Realment ens agradaria que l'ajudaran a fer que funcioni

Aquí hi ha les respostes de l'Equip de Suport vBulletin, jo els he enviat la llista completa d'adreces URL en el correu electrònic de Google (com et vaig enviar) i els seus exemples enllaç trencat.

xxxxxxxxxxx
    25 gen '11 11:14
    Code:
    http://mysite.com/archive/index.php/t-61966.html?language=zh-TW
    Com pot veure, anar a qualsevol d'aquestes adreces URL no hi ha un "accident" Així que no estic segur del que estan parlant.

Si hi ha un error, si us plau em proporcioni l'informe d'error. Però no hi ha estavellar passant.

Tot el millor,
    xxxxxxxxxxx
    Equip de Suport, vBulletin

Compra vBulletin, el fòrum de programari més potent del mercat.
    mailto: support@vbulletin.com

xxxxxxxxxxxx
    26 gen '11 01:12

La persona a la qual estaven parlant amb va dir que era un error, i que estava treballant amb nosaltres al respecte. No veig un problema amb les URL d'arxius, que no estan col.lapsant el fòrum. M'agradaria conèixer aquesta informe d'error, ja que el codi d'arxiu no ha canviat en anys.

Tot el millor,
    xxxxxxxxxxxxx
    Equip de Suport, vBulletin

Compra vBulletin, el fòrum de programari més potent del mercat.
    mailto: support@vbulletin.com
    Així que aquí tens Michael, s'han declarat en nombroses respostes que l'arxiu no té cap problema, ara què segueix?

Salutacions
    Durar editat per mario06; 29-01-11 A 09:27.

Pàgina 3 de 3 FirstPrimer 123

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •